...dat stukje over Senna was meesterlijk in elkaar gezet.

...die Veyron SuperSport is echt een beest (lelijk, maar ongehoord snel)....
Yep! http://formulaoneupdate.blogspot.com/20 ... -fall.htmlMartin van der Zwaard schreef:Senna is gewoon een legende![]()
Begreep ik het nou goed dat er een film over hem komt??
+1, Veyron en Senna was genieten.Metchu schreef:heel gaaf! en daarom is dit programma nog steeds de top!
Voor de tribute had het geen toegevoegde waarde, maar ik ben toch best benieuwd wat de huidige F1 coureurs uit zo'n auto halen.Tristan schreef:Senna item was kippevel! 1200pk zonder stumperhulpjes en handbak..... :o En Senna had echt katachtige reacties qua sturen. Alles voor de winst, 2e is geen optie. Wat een man! RIP
Je bent niet de enige! Zonder emoties kan ik nooit naar beelden van Senna kijken. Die man was echt een held! Ik vond het echt een prachtig stukje zo in TopGear. Natuurlijk altijd te kort, kan wel uren kijken naar stukjes uit races, dingen die oud-coureurs over hem zeggen, interviews met hem, alles!!Stéphane schreef:Hele mooie aflevering deze keer. Echt briljant! Ik vond het item over Senna echt heel mooi in elkaar gezet. Het raakte mij echt.
+1Tom schreef:Prachtig!!
Wow, dat item over Senna... en wat baal ik dat ik die F1 tijd nooit echt bewust heb meegemaakt.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot] en 1 gast