De Heysteria auto heeft de finish gehaald.

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Fabian

Re: De HEYSTERIA BMW 535i heeft de Finish gehaald.

Bericht door Fabian » 26 jul 2010, 12:52

-cola *present*
-chips *present*
- leunstoel *present*

kom maar op! :beer:

Inne

Bericht door Inne » 26 jul 2010, 12:54

Fabian schreef:-cola *present*
-chips *present*
- leunstoel *present*

Ik ga er ook verder niet op in...

Fabian

Bericht door Fabian » 26 jul 2010, 12:56

Inne schreef:
-chips *present*
- leunstoel *present*

das nou flauw. Iets van wie A zegt......

maar goed, ik was er dan ook niet bij, dus wie ben ik.

Gave verhalen en foto's heren! :thumbup:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 26 jul 2010, 12:57

Inne schreef:
-chips *present*
- leunstoel *present*

Goed bezig.

Thijs van Wijk

Bericht door Thijs van Wijk » 26 jul 2010, 12:58

:nah:

Luco

Bericht door Luco » 26 jul 2010, 13:02

Wat wil je nou met allemaal licentiehouders in de auto
Maar of u nu op jacht bent naar die felbegeerde startlicentie of niet, na het doorlopen van de racecursus zal autorijden nimmer meer hetzelfde voor u zijn. Grenzen worden voorgoed verlegd. Niet alleen zult u zelfs de meest nederige boodschappenauto ongekend snel kunnen rondsturen, maar ook sterke sport- en competitie-autos kunnen mennen.
Deze mannen gaan voor snelheid :mrgreen: :thumbup:

Thijs van Wijk

Bericht door Thijs van Wijk » 26 jul 2010, 13:06

Luco schreef:Wat wil je nou met allemaal licentiehouders in de auto
Maar of u nu op jacht bent naar die felbegeerde startlicentie of niet, na het doorlopen van de racecursus zal autorijden nimmer meer hetzelfde voor u zijn. Grenzen worden voorgoed verlegd. Niet alleen zult u zelfs de meest nederige boodschappenauto ongekend snel kunnen rondsturen, maar ook sterke sport- en competitie-autos kunnen mennen.
Ja dat is bijzonder fijn, maar daar gaat het dus niet om bij de CarbageRun. Dat was het punt. ;)

Anyway, niet de moeite waard om er over door te gaan. :blabla:

:thnx: :thumbup:

Patrick van Wijngen

Bericht door Patrick van Wijngen » 26 jul 2010, 13:13

Gewoon op de zwarte lijst voor 2011 joh :P

Andre

Bericht door Andre » 26 jul 2010, 13:19

wat een dom gelul hier.

Carbage run is plezier. Voor de een is dat mollen hopen tellen langs de weg. Voor de ander is dat genieten van de wegen en de bochten.

Tis jammer dat ik niet met jullie mee was anders hadden we ook nog een set achterbanden moeten vervangen onderweg. Want 1 ding weet ik zeker dat redden we gewoon niet op 1 set.

:)

Joost H.

Bericht door Joost H. » 26 jul 2010, 13:21

Andre schreef:wat een dom gelul hier.

Carbage run is plezier. Voor de een is dat mollen hopen tellen langs de weg. Voor de ander is dat genieten van de wegen en de bochten.

Tis jammer dat ik niet met jullie mee was anders hadden we ook nog een set achterbanden moeten vervangen onderweg. Want 1 ding weet ik zeker dat redden we gewoon niet op 1 set.

:)
:lol:

:thumbup:

steve smith

Bericht door steve smith » 26 jul 2010, 13:39

Thijs van Wijk schreef:
Luco schreef:Wat wil je nou met allemaal licentiehouders in de auto
Ja dat is bijzonder fijn, maar daar gaat het dus niet om bij de CarbageRun. Dat was het punt. ;)

Anyway, niet de moeite waard om er over door te gaan. :blabla:

:thnx: :thumbup:
Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFU

Luco

Bericht door Luco » 26 jul 2010, 13:44

Net wat Andre zegt, die bandjes moeten roken :mrgreen:

Thijs van Wijk

Bericht door Thijs van Wijk » 26 jul 2010, 13:53

steve smith schreef: Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFU
*Kuch* :wink:
Inne schreef:Jullie rijden volgend jaar maar beter de Gumball mee. De spirit van de CarbageRun is jullie een beetje ontgaan geloof ik. Het gaat er totaal niet om om door dorpjes heen te scheuren (wat jullie echt totaal aso deden!!!), maar juist met z'n allen de finish te halen en het land te leren kennen waar je doorheen rijdt. Als je zelfs hulp weigert aan een team, ondanks de vraag daarom, dan ben je bij de CarbageRun niet op z'n plek....

steve smith

Bericht door steve smith » 26 jul 2010, 13:58

Thijs van Wijk schreef:
steve smith schreef: Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFU
Inne schreef:Jullie rijden volgend jaar maar beter de Gumball mee. De spirit van de CarbageRun is jullie een beetje ontgaan geloof ik. Het gaat er totaal niet om om door dorpjes heen te scheuren (wat jullie echt totaal aso deden!!!), maar juist met z'n allen de finish te halen en het land te leren kennen waar je doorheen rijdt. Als je zelfs hulp weigert aan een team, ondanks de vraag daarom, dan ben je bij de CarbageRun niet op z'n plek....
Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijn :bag:

Luco

Bericht door Luco » 26 jul 2010, 14:03

steve smith schreef:
Thijs van Wijk schreef:
Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijn :bag:
Steve, doen we volgend jaar mee met een FWD, alle bochtjes op de handrem en piepende bandjes :bag: :banaan: :hosanna:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 26 jul 2010, 14:03

Thijs van Wijk schreef:
jaja, Thijs. Wat een ramp hé.. Man man..

Onderstaande is een stuk minder CarbargeRun waardig... Jullie stonden op een camping volgens mij :lol:

- Op campings feesten tussen normale mensen die willen genieten van rust tijdens hun vakantie is niet ASO met de muziek vol aan.. vervolgens sluit de camping eigenaar de stroom af.. motor aan en verder knallen met 110db, en als er dan iemand weg gaat vanwege de overlast ze uitzwaaien met een dronke kop.
- Sóchtends lekker in de stront dansen in de douche ( dat lijkt mij ook wel wat overigens )
- Vernielingen aanbrengen op elkaars wagen.. rottende vis, of met een schuimblusser een auto volspuiten. Spiegels eraf breken op het dak dansen stickers eraf trekken ect...

Maar daar ga ik niet over zeiken, ik wil gewoon even wat voorbeelden geven.

Luco

Bericht door Luco » 26 jul 2010, 14:05

Zoekt de popcorn, cola, bier en blijft op F5 rammen.
:popcorn: :whistle:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 26 jul 2010, 14:07

steve smith schreef: Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijn :bag:
Het viel over het algemeen wel in goede aarde Steve, organisatie en vele andere deelnemers vonden het mooi dat we zo voorbij kwamen janken met die twee boten. Volgend jaar dus mooi meedoen .

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 26 jul 2010, 14:09

Ik ram op f5 maar er gebeurt niks......... :hmmm:

Tommy

Bericht door Tommy » 26 jul 2010, 14:10

nou alles is inmiddels gezegd. Op campins was elke dag wel een soort feestje, helaas zijn er campings geweest waar gesloopt werd. Nou zou ik zo'n sloper wel gaan slopen als ik em betrap. Zitten altijd wel luitjes bij die te veel bier ophebben om hun muil te houden midden in de nacht.
Helpen is wel sociaal, of proberen, maar goed, da's uiteindelijk wel gebeurd door iemand met een cherokee. Heb vanuit onze groep mn sleepkabel gedoneerd.

Mooie rit was het. Oh Djoest und Elmar, ik wil jullie auto kopen voor €500 euro :D

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 26 jul 2010, 14:16

Joost Hermens schreef:
steve smith schreef: Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijn :bag:
Het viel over het algemeen wel in goede aarde Steve, organisatie en vele andere deelnemers vonden het mooi dat we zo voorbij kwamen janken met die twee boten. Volgend jaar dus mooi meedoen .
Ieder zijn benadering, ik vond die van ons super cool maar die van jullie was ook niet verkeerd haha. Wat ik gaaf vond was dat er tussen al het slome gepruttel van de barrels er twee richtige teutoonse auto's aan het knallen waren.

Joost H.

Bericht door Joost H. » 26 jul 2010, 14:16

Tommy schreef: Mooie rit was het. Oh Djoest und Elmar, ik wil jullie auto kopen voor €500 euro :D
Ik heb liever die G-klasse voor 500e

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jul 2010, 14:45

oh snap :mrgreen:

steve smith

Bericht door steve smith » 26 jul 2010, 14:51

Luco schreef:Steve, doen we volgend jaar mee met een FWD, alle bochtjes op de handrem en piepende bandjes :bag: :banaan: :hosanna:
Neuh, dit soort proletengedoe
- Op campings feesten tussen normale mensen die willen genieten van rust tijdens hun vakantie is niet ASO met de muziek vol aan.. vervolgens sluit de camping eigenaar de stroom af.. motor aan en verder knallen met 110db, en als er dan iemand weg gaat vanwege de overlast ze uitzwaaien met een dronke kop.
- Sóchtends lekker in de stront dansen in de douche ( dat lijkt mij ook wel wat overigens )
- Vernielingen aanbrengen op elkaars wagen.. rottende vis, of met een schuimblusser een auto volspuiten. Spiegels eraf breken op het dak dansen stickers eraf trekken ect...
kan Steve niet zo goed tegen, dus lijkt me handiger dat ik er heel ver vandaan blijf.

Lijkt me beter dat we zelf een keer een ritje doen. Edit: beter niet publiek
Laatst gewijzigd door steve smith op 26 jul 2010, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Metchu

Bericht door Metchu » 26 jul 2010, 14:53

dat moet wel te organiseren zijn.... ;)

Plaats reactie