-chips *present*
- leunstoel *present*
kom maar op!

Ik ga er ook verder niet op in...Fabian schreef:-cola *present*
-chips *present*
- leunstoel *present*
kom maar op!
das nou flauw. Iets van wie A zegt......Inne schreef:Ik ga er ook verder niet op in...Fabian schreef:-cola *present*
-chips *present*
- leunstoel *present*
kom maar op!
Goed bezig.Inne schreef:Ik ga er ook verder niet op in...Fabian schreef:-cola *present*
-chips *present*
- leunstoel *present*
kom maar op!
Deze mannen gaan voor snelheidMaar of u nu op jacht bent naar die felbegeerde startlicentie of niet, na het doorlopen van de racecursus zal autorijden nimmer meer hetzelfde voor u zijn. Grenzen worden voorgoed verlegd. Niet alleen zult u zelfs de meest nederige boodschappenauto ongekend snel kunnen rondsturen, maar ook sterke sport- en competitie-autos kunnen mennen.
Ja dat is bijzonder fijn, maar daar gaat het dus niet om bij de CarbageRun. Dat was het punt.Luco schreef:Wat wil je nou met allemaal licentiehouders in de auto
Deze mannen gaan voor snelheidMaar of u nu op jacht bent naar die felbegeerde startlicentie of niet, na het doorlopen van de racecursus zal autorijden nimmer meer hetzelfde voor u zijn. Grenzen worden voorgoed verlegd. Niet alleen zult u zelfs de meest nederige boodschappenauto ongekend snel kunnen rondsturen, maar ook sterke sport- en competitie-autos kunnen mennen.![]()
Andre schreef:wat een dom gelul hier.
Carbage run is plezier. Voor de een is dat mollen hopen tellen langs de weg. Voor de ander is dat genieten van de wegen en de bochten.
Tis jammer dat ik niet met jullie mee was anders hadden we ook nog een set achterbanden moeten vervangen onderweg. Want 1 ding weet ik zeker dat redden we gewoon niet op 1 set.
Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFUThijs van Wijk schreef:Ja dat is bijzonder fijn, maar daar gaat het dus niet om bij de CarbageRun. Dat was het punt.Luco schreef:Wat wil je nou met allemaal licentiehouders in de auto
Deze mannen gaan voor snelheidMaar of u nu op jacht bent naar die felbegeerde startlicentie of niet, na het doorlopen van de racecursus zal autorijden nimmer meer hetzelfde voor u zijn. Grenzen worden voorgoed verlegd. Niet alleen zult u zelfs de meest nederige boodschappenauto ongekend snel kunnen rondsturen, maar ook sterke sport- en competitie-autos kunnen mennen.![]()
Anyway, niet de moeite waard om er over door te gaan.![]()
![]()
*Kuch*steve smith schreef: Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFU
Inne schreef:Jullie rijden volgend jaar maar beter de Gumball mee. De spirit van de CarbageRun is jullie een beetje ontgaan geloof ik. Het gaat er totaal niet om om door dorpjes heen te scheuren (wat jullie echt totaal aso deden!!!), maar juist met z'n allen de finish te halen en het land te leren kennen waar je doorheen rijdt. Als je zelfs hulp weigert aan een team, ondanks de vraag daarom, dan ben je bij de CarbageRun niet op z'n plek....
Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijnThijs van Wijk schreef:*Kuch*steve smith schreef: Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFU![]()
Inne schreef:Jullie rijden volgend jaar maar beter de Gumball mee. De spirit van de CarbageRun is jullie een beetje ontgaan geloof ik. Het gaat er totaal niet om om door dorpjes heen te scheuren (wat jullie echt totaal aso deden!!!), maar juist met z'n allen de finish te halen en het land te leren kennen waar je doorheen rijdt. Als je zelfs hulp weigert aan een team, ondanks de vraag daarom, dan ben je bij de CarbageRun niet op z'n plek....
Steve, doen we volgend jaar mee met een FWD, alle bochtjes op de handrem en piepende bandjessteve smith schreef:Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijnThijs van Wijk schreef:*Kuch*steve smith schreef: Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFU![]()
jaja, Thijs. Wat een ramp hé.. Man man..Thijs van Wijk schreef:*Kuch*steve smith schreef: Waarom zit je er dan in twee topics tegelijk over door te zagen? Kom gewoon met het hele verhaal of STFU![]()
Het viel over het algemeen wel in goede aarde Steve, organisatie en vele andere deelnemers vonden het mooi dat we zo voorbij kwamen janken met die twee boten. Volgend jaar dus mooi meedoen .steve smith schreef: Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijn
Ieder zijn benadering, ik vond die van ons super cool maar die van jullie was ook niet verkeerd haha. Wat ik gaaf vond was dat er tussen al het slome gepruttel van de barrels er twee richtige teutoonse auto's aan het knallen waren.Joost Hermens schreef:Het viel over het algemeen wel in goede aarde Steve, organisatie en vele andere deelnemers vonden het mooi dat we zo voorbij kwamen janken met die twee boten. Volgend jaar dus mooi meedoen .steve smith schreef: Dan moet je geen ervaren autosporters inschrijven tussen je gebruikelijke studentenprutsers. Dat tempo (en technische benadering) is nou eenmaal heel anders, als dat bijt moet je er geen combi van maken. Heb er zelf ook over nagedacht om op dezelfde manier als Elmar mee te doen met een drastisch opgefrist barrel maar had al zo'n idee dat zoiets niet in goede aarde zou vallen. Nog los van het tempo wat net zoiets als Elmar zal zijn
Ik heb liever die G-klasse voor 500eTommy schreef: Mooie rit was het. Oh Djoest und Elmar, ik wil jullie auto kopen voor €500 euro
Neuh, dit soort proletengedoeLuco schreef:Steve, doen we volgend jaar mee met een FWD, alle bochtjes op de handrem en piepende bandjes:banaan:
kan Steve niet zo goed tegen, dus lijkt me handiger dat ik er heel ver vandaan blijf.- Op campings feesten tussen normale mensen die willen genieten van rust tijdens hun vakantie is niet ASO met de muziek vol aan.. vervolgens sluit de camping eigenaar de stroom af.. motor aan en verder knallen met 110db, en als er dan iemand weg gaat vanwege de overlast ze uitzwaaien met een dronke kop.
- Sóchtends lekker in de stront dansen in de douche ( dat lijkt mij ook wel wat overigens )
- Vernielingen aanbrengen op elkaars wagen.. rottende vis, of met een schuimblusser een auto volspuiten. Spiegels eraf breken op het dak dansen stickers eraf trekken ect...
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, jvb, Richardt., WillemBoer en 13 gasten