Nero_Serpente schreef:En VTEC uiteraard
Ik heb het ding toen laten staan maar niet zozeer vanwege de schade maar meer vanwege de roest bij de achterschermen (tot nu toe elke ek/ej facelift die ik heb gezien heeft daar roest terwijl het bij de pre-facelift bijna niet voorkomt de mijne is b.v volledig roestvrij).Nero_Serpente schreef:@ Drake, dat klopt dat is dieVerder een erg net ding, beetje schade op de
Het is juist andersom, de prefacelifts (96/98) roesten bijna allemaal bij de wielkassen, en de facelifts (99/01) een stuk minder, maar ook moeten de facelifts er uiteindelijk aan geloven hoor. Heb het al bij meerdere gezien. Zelfs al roest gezien bij EP3's.Drake schreef:Ik heb het ding toen laten staan maar niet zozeer vanwege de schade maar meer vanwege de roest bij de achterschermen (tot nu toe elke ek/ej facelift die ik heb gezien heeft daar roest terwijl het bij de pre-facelift bijna niet voorkomt de mijne is b.v volledig roestvrij).Nero_Serpente schreef:@ Drake, dat klopt dat is dieVerder een erg net ding, beetje schade op de
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Berry1000RR, Geertmans, Zed240 en 10 gasten