Eh? Niet objectief? Waarom niet? Zie je ergens sponsoring door Mercedes bij Paul of bij Autoblog? Lijkt me eerder dat hij wellicht wat BMW minded is, maar goed uiteindelijk moet je je eigen keuze maken.lancerevoclub.org schreef:Heeft iemand hier reeds met de C63 AMG gereden, zoja wat zijn je indrukken?
Hoe is de automatische 7-bak: is deze snel genoeg, schakelt hij op/af wanneer jij dat wilt?
Is het standaard chassis/ophanging goed genoeg om driften te trekken?
Veel vragen, hopelijk aan jullie allen een persoonlijke mening
P.S. Ja, ik heb nog een filmpje gezien van Paul Vlasblom voor Autoblog, maar als deze objectief is weet ik niet..
P.S.2. of is de E90 M3 sedan een betere keuze? Of zijn er binnen Mercedes nog andere opties (vorig model E55 AMG)
C63 is een animal, blok misschien zelfs overbemeten voor de auto. Bak is gewoon goed, geen gekloot daarmee. Driften mogelijk: ja. Ik heb 2x de C63 meegehad en twee keer ging er een setje achterbanden volledig doorheen. Dat zou voor normale mensen zelfs een nadeel kunnen zijn.

E90 M3 is net iets anders van karakter: meer hoogtoerig, hoewel niet zo piekerig als de V10 van BMW. En natuurlijk verkrijgbaar met handbak.