Ervaringen met touchscreens, mobiele telefoons.
-
BrianV
Re: Ervaringen met touchscreens, mobiele telefoons.
Nexus one heeft een concurrent erbij
http://tweakers.net/reviews/1556/previe ... -mini.html
http://tweakers.net/reviews/1556/previe ... -mini.html
- Jelmer850i
Sinds kort een iphone, werkt top! toutch screen werkt ook verwonderlijk goed, mijn vriendin had een lg met toutch, waardeloos...
- Auke M535i
Ik heb al jaren HTC's. Gister toevallig de HTC HD2 gekocht, dat is echt fantastisch, kan de Iphone niet aan tippen! Hiervoor 2jaar lang een diamond gehad, en die doet het nog steeds prima!
- Chris van S.
Even stofhappen door dit draadje -kuch-
Vandaag mijn Nokia N97mini ingeleverd omdat de bleutooth niet meer functioneerd met mijn bury carkit. Ik hoor de andere kant alleen ruisen en niet praten. De nokia service punt had dit nog nooit gehad en heeft het toestel opgestuurd naar Nokia. 2 tot 4 weken wachten!
Ik vind het erg jammer want ik vind de funcionaliteit van de N97mini erg prettig.
Mijn oude N73 heb ik uit het stof gehaald. Het is weer wennen om via T9 smsjes te typen....
Probeer mij maar te vermaken door de nieuwste software op de N73 die gelijk nieuwe functionaliteiten bevat. WAUW!
Vandaag mijn Nokia N97mini ingeleverd omdat de bleutooth niet meer functioneerd met mijn bury carkit. Ik hoor de andere kant alleen ruisen en niet praten. De nokia service punt had dit nog nooit gehad en heeft het toestel opgestuurd naar Nokia. 2 tot 4 weken wachten!
Ik vind het erg jammer want ik vind de funcionaliteit van de N97mini erg prettig.
Mijn oude N73 heb ik uit het stof gehaald. Het is weer wennen om via T9 smsjes te typen....
Probeer mij maar te vermaken door de nieuwste software op de N73 die gelijk nieuwe functionaliteiten bevat. WAUW!
- Chris van S.
We zijn een maandje verder en vandaag is mijn N97mini teruggekomen bij het service punt in Oud-Beijerland. Grote verrassing in deze is dat de blauwetand storing totaal NIET is verholpen. Waar ik natuurlijk heeeel erg bij mee ben.
Ik loop echt al 4 weken te stunten met oude mobieltjes om bereikbaar te blijven, en dan zonder resultaat.
Na contact met nokia care te hebben gaat het toestel retour naar Nokia. Er is al zachtjes toegezegd dat er een nieuw toestel komt. Maar mijn exemplaar moet nogmaals onder de loep genomen worden. Word vervolgd!
Na contact met nokia care te hebben gaat het toestel retour naar Nokia. Er is al zachtjes toegezegd dat er een nieuw toestel komt. Maar mijn exemplaar moet nogmaals onder de loep genomen worden. Word vervolgd!
- Bert ///M3
Ik heb nu een paar maanden een Nokia X6. Op zich geen klagen over, hij zou wat traag zijn qua besturingssysteem volgens de internet geleerden maar het stoort me niet echt. Battery life is ook prima. Wat betreft internet enz dat gebruikte ik in het begin nog wel eens voor de spielerij maar tegenwoordig eigenlijk totaal niet meer, ik blijf dat toch een gepriegel vinder op zo'n klein scherm. De normale dingen zoals SMS'en etc doet het verder allemaal prima en wat ik dan nog wel aardig vind is de gratis navi die er tegenwoordig voor te krijgen is, hij werkt wel wat omslachtig met invoeren van adressen maar je komt er in principe wel.
- GTRene
Ik heb ook de X6 nu kon ik eindelijk een route invoerenBert ///M3 schreef:Ik heb nu een paar maanden een Nokia X6. Op zich geen klagen over, hij zou wat traag zijn qua besturingssysteem volgens de internet geleerden maar het stoort me niet echt. Battery life is ook prima. Wat betreft internet enz dat gebruikte ik in het begin nog wel eens voor de spielerij maar tegenwoordig eigenlijk totaal niet meer, ik blijf dat toch een gepriegel vinder op zo'n klein scherm. De normale dingen zoals SMS'en etc doet het verder allemaal prima en wat ik dan nog wel aardig vind is de gratis navi die er tegenwoordig voor te krijgen is, hij werkt wel wat omslachtig met invoeren van adressen maar je komt er in principe wel.
anyway verder wel leuk de gratis kaarten, flitskasten benelux staan er ook op, echter geeft niet zo mooi weer vind ik als men MIO maar verder voor niks dus mag niet klagen
foto's maken en video doet ie stukken beter dan men MIO maja dat was maar 2mp en de X6 is 5mp...
Internet gebruik ik niet op een telefoon, al kan het voor nood wel mooi.
op zich wel een redelijk ding denk ik
Al was misschien een telefoon met gratis Google maps maybe better? wel makkelijker met routes opslaan, meeste mensen maken die via de Google maps.
-
Rickstah
Begin dit jaar kocht ik een HTC HD2 omdat je er zo lekker veel mee kan...
Na 3 maanden intensief gebruik heb ik maar verkocht en een Nokia E72 er voor terug gekocht.
Reden?
- Accuduur is waanzinning kort bij intensief applicatie gebruik. (logisch met zo'n groot scherm)
- Heeft toch wel eens de neiging om iets traag te reageren bij snelle handelingen.
- Naar mijn mening is het touchscreen niet zo precies te bedienen als de iPhone.
- Het kost je onwijs veel tijd om de telefoon te tweaken en aan te passen (voor de kenners; hele avonden op XDA gezeten) zodat ie helemaal naar je eigen smaak is gezet.
- En voor de rest is ie gewoon best groot....
Na 3 maanden intensief gebruik heb ik maar verkocht en een Nokia E72 er voor terug gekocht.
Reden?
- Accuduur is waanzinning kort bij intensief applicatie gebruik. (logisch met zo'n groot scherm)
- Heeft toch wel eens de neiging om iets traag te reageren bij snelle handelingen.
- Naar mijn mening is het touchscreen niet zo precies te bedienen als de iPhone.
- Het kost je onwijs veel tijd om de telefoon te tweaken en aan te passen (voor de kenners; hele avonden op XDA gezeten) zodat ie helemaal naar je eigen smaak is gezet.
- En voor de rest is ie gewoon best groot....
- Michel P
@GTRene,
Haal het vinkje ff weg bij tippelzone...... dan hoef je niet steeds de weg af.......
Michel
Haal het vinkje ff weg bij tippelzone...... dan hoef je niet steeds de weg af.......
Michel
- GTRene
thx for the tip Michel, zo te horen ook al ervaring mee

daar staat de X6 voor...X = kruispunt 6 = sex
daar staat de X6 voor...X = kruispunt 6 = sex
- Michel P
Nee, ik mocht die telefoon niet van mijn GF