hier in almelo heb je ook zo'n leuke parkeren op het dak...
gaat behoorlijk steil omhoog...tot zover in en naar boven ruim zat...
maar dan, je moet je voorstellen dat je vrij steil naar boven rijd, je kijkt dus in de lucht als het ware...
dan kom je boven aan en hebt redelijk ruimte om naar rechts te draaien het parkeerdak op...
echter meteen rechts beginnen al wat ruime parkeervlakken met daarvoor een ongeveer 20cm hoge betonnen stop drempel zeg maar...
ik kom der bijna nooit, alleen als ik toevallig de stad in ga (maja kom er weinig uit) en heb al zeker 2 x gezien dat er een auto bovenop die hoge drempel stond te wiebelen
vaak ouwe lui...die komen aanrijden naar boven in de lucht kijkend...en dan komt er bv een andere auto aan vanaf het dak...die auto die naar boven ging denkt oke ik ga hier al rechts, immers ruimte zat...maar omdat je naar boven keek mis je die drempel/buffer...en rijden ze er zo over heen...
als je die drempel/buffer ziet heel veel beschadiggingen erop, hebben er al heel wat boven op gewiebeld en dan zit je vast.
oke, zelfde parkeerdak ga je naar beneden er uit...lekker ruim no problem...
tot je onderaan komt weer steil natuurlijk...dan kaartje er in en wat afgeleid sommige mensen en of auto's erachter en bv andere auto's die naar boven willen en dus sommige mensen de draai naar rechts te kort maken...(heel verleidelijk daar) en dan de zijkant van het gebouw meepikken
ook al heel veel gebeurt daar, ze hebben er al extra strippen op gemaakt omdat anders mensen stukken eruit rijden
ik let altijd goed op, dan ist no problem, maar voor velen even afgeleid of druk, tja dan gaat het mis.
ff google kijken of ik het kan vinden