Dutch supercar challenge.
-
Re: Dutch supercar challenge.
Nou dat denk ik niet ik heb zelf de onderdelen besteld en gemonteerd en weet de inkoop prijs van de ///M dus waarschijnlijk heb jij meer wijsheid dan mij. Helderziend misschien wel doe er wat mee zou ik zeggen.
-
Inclusief bezorgen en verzorging van de koper zeker?Luco schreef:Voor 50k mag de Leon vanavond nog weg![]()
![]()
![]()

Voor die prijs kom ik hem nog brengen ook en alle data krijgt die er dan ook bij, inclusief uitleg en 1 dag instructiesteve smith schreef:Inclusief bezorgen en verzorging van de koper zeker?Luco schreef:Voor 50k mag de Leon vanavond nog weg![]()
![]()
![]()

- RVV
Volgens mij kan het verhaal DF trackday wel buiten de discussie worden gehouden, vooralsnog is iedereen van harte welkom om voor de lol en het plezier mee te rijden op een DF trackday. Of het een goedkope of dure auto is, of het een straatauto of raceauto is als het er maar leuk aan toe gaat.
Een trackday voor het plezier heeft imho helemaal niets met raceklasses te maken.
Een trackday voor het plezier heeft imho helemaal niets met raceklasses te maken.
-
En je tijd kost natuurlijk niks. Wijs me dan ff aan waar een eventuele koper een nieuwe e90 M3 circuitklaar net als je jouwe koopt voor 75k en er de volgende dag mee op de baan rijdt.Andre schreef:Nou dat denk ik niet ik heb zelf de onderdelen besteld en gemonteerd en weet de inkoop prijs van de ///M dus waarschijnlijk heb jij meer wijsheid dan mij. Helderziend misschien wel doe er wat mee zou ik zeggen.
-
Ik zeg dat kost die van ons. Dat betekend niet dat ik ze in serie moet gaan bouwen of wel.
- Kasteel
Mijne voor 30k nietLuco schreef:Voor 50k mag de Leon vanavond nog weg![]()
![]()
![]()

Jordy, waar blijft de link voor de uitzending van de ss2 en sport van Zolder

- Snipe
Die durft hij niet meer te posten, omdat jij zo'n hekel aan spammers hebtLuco schreef:Jordy, waar blijft de link voor de uitzending van de ss2 en sport van Zolder![]()

Jij wordt echt met de dag kinderachtigerSnipe schreef:Die durft hij niet meer te posten, omdat jij zo'n hekel aan spammers hebtLuco schreef:Jordy, waar blijft de link voor de uitzending van de ss2 en sport van Zolder![]()

-
Hey Luco,
Deze wordt pas vandaag ingesproken, er ontbraken nog wat beelden van de Rizla Racing Day. Het programma begint met een 5 minuten promo over wat er allemaal plaats had tijdens dit evenement. Dit wordt door een andere partij aangeleverd.
Die van vorige week staat er wel op
http://www.brightsightmedia.com/movies/ ... 081510.php
Deze wordt pas vandaag ingesproken, er ontbraken nog wat beelden van de Rizla Racing Day. Het programma begint met een 5 minuten promo over wat er allemaal plaats had tijdens dit evenement. Dit wordt door een andere partij aangeleverd.
Die van vorige week staat er wel op

http://www.brightsightmedia.com/movies/ ... 081510.php
- Evert Thomas
Een man van een klassie racer werd gevraagd of hij het niet zonde vond om met zo'n dure auto het circuit te rijden. Zijn reactie was dat het herstel van schade bij een dure auto waarschijnlijk net zo duur is als het herstel van dezelfde schade bij een goedkope auto.
Denk dat hier een kern van waarheid inzit. Wordt natuurlijk een ander verhaal als je schade rijdt met je auto in een raceklasse rijdt waar je niks te winnen/zoeken hebt, maar dat staat natuurlijk los van de waarde van een auto.
Denk dat hier een kern van waarheid inzit. Wordt natuurlijk een ander verhaal als je schade rijdt met je auto in een raceklasse rijdt waar je niks te winnen/zoeken hebt, maar dat staat natuurlijk los van de waarde van een auto.
Tuurlijk Evert, de onderdelen van een ferrari, mosler of K1 zijn natuurlijk net zo duur als die van een clio, seat of brl

- Evert Thomas
Ik zie een kern van waarheid, niet dat het altijd volledig opgaat. Hangt natuurlijk af van de aard van de schade.Luco schreef:Tuurlijk Evert, de onderdelen van een ferrari, mosler of K1 zijn natuurlijk net zo duur als die van een clio, seat of brl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag jij me vertellen welk onderdeel bij schade net zo duur is 

- dvh
Het ventieldopje !
- Evert Thomas
Als je plaatwerk (plamuren/spuiten), moeten laten herstellen maakt het volgens mij niet zoveel uit of dit van een ferrari is of van een lada is.Luco schreef:mag jij me vertellen welk onderdeel bij schade net zo duur is
Verder is het natuurlijk de vraag hoeveel duurder de onderdelen precies zijn. Als het herstellen van een schade aan een BMW 3 serie 2.000 EUR kost en aan een ferrari 4.000 EUR dan hebben we het natuurlijk over een ander verschil dan 40K versus 500K.
Ik neem verder geen standpunt in hoor, ik gooi het maar even ter overdenking in de groep.
- Bert ///M3
Als je met een Ferrari van een half miljoen rijd dan denk ik niet dat je plaatwerk voor dezelfde prijs bestellen kan als voor een 3 serie, en dingen als ophangingsdelen etc al helemaal niet.
evert, deur van een bmw haal je voor max 100 euro op de sloop
denk dat een ferrarideur daar niet te vinden is en nieuw al gauw richting de 4k gaat, al is dat misschien zelfs laag ingeschat.?
denk dat een ferrarideur daar niet te vinden is en nieuw al gauw richting de 4k gaat, al is dat misschien zelfs laag ingeschat.?
- Evert Thomas
Voor dat geld zou ik er een van carbon/polyester inzetten.Luco schreef:evert, deur van een bmw haal je voor max 100 euro op de sloop
Evert Thomas schreef:Voor dat geld zou ik er een van carbon/polyester inzetten.Luco schreef:evert, deur van een bmw haal je voor max 100 euro op de sloop
Het is een GT2 die ga je toch niet verzieken met aftermarkettroep

- Evert Thomas
Hahaha, tja is maar net wat de doelstelling is natuurlijk.Luco schreef:Evert Thomas schreef:Voor dat geld zou ik er een van carbon/polyester inzetten.Luco schreef:evert, deur van een bmw haal je voor max 100 euro op de sloop
Het is een GT2 die ga je toch niet verzieken met aftermarkettroep
- Bert ///M3
Plus een 430 GT2 heeft waarschijnlijk van zichzelf al carbon deuren. In de aftermarket moet je maar afwachten of je zoiets krijgen kan, voor een 3 serie word zat van dat spul gemaakt.