
CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Precies...........................neem me niet kwalijk, noem me een chicken, ik vind het allemaal best...................maar ik ben niet van plan de top van die fiets te gaan proberen.....................ik geloof het zo ook wel.......................... 

- Knot
- Berichten: 40158
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Weet je wat pas erg is... bij 297 (onderweg naar de 300) een flitsopstelling spotten en dan hard gaan aanremmen, dan moet je ook wel een grote hebben om na belasting van voorwiel hard te gaan knijpen in de hendel 

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
ja bij ons staat dan lekker de airco aan en een cd-tje op, terwijl onze vrouwen hun lippen nog eens stiften.Rico schreef:M-bitious schreef:Ik wil het graag proberen van 220 - 320 kmh. Lijkt me interessant.frank de jonge schreef:Mja, die S1000RR blikt ze allemaal in tot de 300en dat met maar 205PK haha
Dus Robert, volgende CBR gewoon op de BMW S1000RR als ie ingereden is en dan is flink lostrekken dat ding
Moet je een groot hart hebben om 320 op een motor te durven rijden.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ik heb zondag als passagier bij 300+ iig in m'n neus geboord, m'n veter gestrikt en getwitterd... 

-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Martijn Koevoets schreef:Ik heb zondag als passagier bij 300+ iig in m'n neus geboord, m'n veter gestrikt en getwitterd...

- Opa
- Berichten: 6774
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Niet veel Driving-Fun dus?!M-bitious schreef:ja bij ons staat dan lekker de airco aan en een cd-tje op, terwijl onze vrouwen hun lippen nog eens stiften.


- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Op dit soort dagen doen we aan rechtuit branden, vind ik ook heel erg fun.
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg! 

- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Jammer dat ik het heb moeten missen wegens een technisch probleempje, en op de motor is niet zo'n goed alternatief als je om de 100km moet tanken. Haalt het gemiddelde zo naar beneden
Het weer en de deutsche mannschaft zat jullie ook goed mee, dus goede planning.

Het weer en de deutsche mannschaft zat jullie ook goed mee, dus goede planning.
- Opa
- Berichten: 6774
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg!
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt.

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
320 kmh in een M5 is inderdaad saai, daarom ga ik binnenkort voor de 340 plusOpa schreef:Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg!
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt.

- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ja, wtf. Zo wordt het nog moeilijker om je te spotten in Amsterdam e.o.M-bitious schreef:320 kmh in een M5 is inderdaad saai, daarom ga ik binnenkort voor de 340 plusOpa schreef:Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg!
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt.

- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Pomp je wel je bandjes goed opM-bitious schreef:320 kmh in een M5 is inderdaad saai, daarom ga ik binnenkort voor de 340 plusOpa schreef:Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg!
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt.

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Nou ik vond 320 km/h in de M5 echt niet saai hoor. Gisteren reed ik nog met de 330d van Leusden naar huis, 160 op de teller..vlieg je in Nederland ook iedereen voorbij.. best snel,,, en dan 3 dagen er voor het dubbele op de klok,.. best bizar..
Zo op schrift 300 plus ach valt wel mee.. totdat je op de autobahn zit met 2 rijstroken en 100 meter per seconde aflegt.
Zo op schrift 300 plus ach valt wel mee.. totdat je op de autobahn zit met 2 rijstroken en 100 meter per seconde aflegt.
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Velgjes liggen gerepareerd in mijn garage, morgen nieuwe bandjes er op, lekker op 3.1 bar, geheel naar jouw zin. Je kon me met een zacht bandje vanaf 240 kmh al niet meer bij houden, dus nu is het eigenlijk niet eens eerlijk meerDownforce Hans schreef:Pomp je wel je bandjes goed op

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Het zijn dusdanige snelheden, dat ik mensen probeer bij te brengen dat het echt erg gevaarlijk kan zijn. Lees alleen maar eens in een rustig tempo de getallen mee als je vanaf 180 km/h, wat al een flinke snelheid is, accelereert:Rico schreef:Nou ik vond 320 km/h in de M5 echt niet saai hoor. Gisteren reed ik nog met de 330d van Leusden naar huis, 160 op de teller..vlieg je in Nederland ook iedereen voorbij.. best snel,,, en dan 3 dagen er voor het dubbele op de klok,.. best bizar..
Zo op schrift 300 plus ach valt wel mee.. totdat je op de autobahn zit met 2 rijstroken en 100 meter per seconde aflegt.
180 - 190 - 200 - 210 - 220 - 230 - 240 - 250 - 260 - 270 - 280 - 290 - 300 -310 - 320.
Inderdaad klingt 300 kmh als gewoon een lekker getal, maar het is veel meer dan dat. De weg wordt smaller, verkeer aan de rechter kant een bedreiging en er hoeft er maar eentje niet op te letten en het is gebeurd met je. Je mag er niet vanuit gaan dat andere mensen je op tijd zien. Iedereen kent de Corvette fly-by. Als hij in 4 seconden uit beeld is, betekent het dat hij ook van achteren maar 4 seconden zichtbaar is voor hij naast je zit. Kijk je iedere 4 seconden in je spiegel? Nee dus.
Kuch, dit was het pleidooi voor minimaal een derde baan.
- JP
- Berichten: 34233
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ach zondag jl.; mooi droog, rijverbod vrachtverkeer, Duitsers bezig aan een belangrijke wedstrijd....
ach er zijn drukkere dagen te verzinnen.....
btw; Duitsers schatten wel beter de snelheid in van ander verkeer*, en als je met een hogere snelheid aan komt, dan wachten ze zelf wel ff met inhalen.
In NL daarintegen( "Je mag hier helemaal niet zo hard rijden.....
") gaan ze juist naar links....
*op die ene
Duitser na in zijn A-klasse.....
ach er zijn drukkere dagen te verzinnen.....

btw; Duitsers schatten wel beter de snelheid in van ander verkeer*, en als je met een hogere snelheid aan komt, dan wachten ze zelf wel ff met inhalen.
In NL daarintegen( "Je mag hier helemaal niet zo hard rijden.....

*op die ene

- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Tot 3 keer toe een Duitser terug naar rechts zien gaan als we op hoog tempo naderden! Ook 2 keer een Hollander die em er gewoon met 130 voor knalde...
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
heel typisch is dat!
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ook leuk was die 5 touring die met 260 km/h zat te planken op de linkerbaan (Nederlander) en ineens een M5 in zijn nek (figuurlijk) had hangen. 

- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Ha ha ha ha Grapjas.......M-bitious schreef:Velgjes liggen gerepareerd in mijn garage, morgen nieuwe bandjes er op, lekker op 3.1 bar, geheel naar jouw zin. Je kon me met een zacht bandje vanaf 240 kmh al niet meer bij houden, dus nu is het eigenlijk niet eens eerlijk meerDownforce Hans schreef:Pomp je wel je bandjes goed op

Ik zat heerlijk achter je te cruisen in zijn 5, krentebolletje te eten en jou een beetje opduwen, dat was de situatie in mijn auto..........
Jij zat helemaal hieper de pieper op en neer van 7 naar 4 en weer terug je eigen gek te flipperen, zo verkrampt dat je 4 vingers gekneusd hebt, en daar na alleen nog maar met je duimen tegen de flippers zat te duwen, dat was de situatie in jou boot.
Je handen waren zo verkrampt dat je gewoon zittend moest passen omdat jij je fluit niet meer normaal beet kon pakken.
Dat je daarna begint te piepen dat er een beetje lucht uit je band was en dat je bang werd was een aardig smoesje, maar wel eerlijk.
Trouwens lage bandenspanning, er was 0,2 bar uit je band en er zat nog bijna drie bar in.
Ik rij met 2,4 bar das dus nog zachter en hieruit kunnen we dus opmaken dat ik een echte held ben en jij er 1 op sokken........



Grtz,Hanz06

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5
Hans, wat een lang verhaal zeg. Wat een afleidingsgeschut voor je plastic sloepje. Bij een M5 valt er niets te duimen, de flippers kun je alleen maar naar je toe trekken. Volgend jaar CBR ben je de klos :banaan: :shakeit: 

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Fabian, WillemBoer en 7 gasten