CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door romo » 01 jul 2010, 10:52

Precies...........................neem me niet kwalijk, noem me een chicken, ik vind het allemaal best...................maar ik ben niet van plan de top van die fiets te gaan proberen.....................ik geloof het zo ook wel.......................... :goodnight:

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40158
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Knot » 01 jul 2010, 10:52

Weet je wat pas erg is... bij 297 (onderweg naar de 300) een flitsopstelling spotten en dan hard gaan aanremmen, dan moet je ook wel een grote hebben om na belasting van voorwiel hard te gaan knijpen in de hendel ;)

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 01 jul 2010, 10:58

Rico schreef:
M-bitious schreef:
frank de jonge schreef:Mja, die S1000RR blikt ze allemaal in tot de 300 :P en dat met maar 205PK haha

Dus Robert, volgende CBR gewoon op de BMW S1000RR als ie ingereden is en dan is flink lostrekken dat ding :D
Ik wil het graag proberen van 220 - 320 kmh. Lijkt me interessant.

Moet je een groot hart hebben om 320 op een motor te durven rijden. :D
ja bij ons staat dan lekker de airco aan en een cd-tje op, terwijl onze vrouwen hun lippen nog eens stiften.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Petrolhead Tom » 01 jul 2010, 10:59

:roflol: :thumbup:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door GTRene » 01 jul 2010, 11:08

:roflol:

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door MartijnGizmo » 01 jul 2010, 11:20

Ik heb zondag als passagier bij 300+ iig in m'n neus geboord, m'n veter gestrikt en getwitterd... :lol:

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Xave30 » 01 jul 2010, 12:15

Martijn Koevoets schreef:Ik heb zondag als passagier bij 300+ iig in m'n neus geboord, m'n veter gestrikt en getwitterd... :lol:
:D

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6774
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Opa » 01 jul 2010, 12:51

M-bitious schreef:ja bij ons staat dan lekker de airco aan en een cd-tje op, terwijl onze vrouwen hun lippen nog eens stiften.
Niet veel Driving-Fun dus?! :df: :?

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 01 jul 2010, 13:01

Op dit soort dagen doen we aan rechtuit branden, vind ik ook heel erg fun.

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door MartijnGizmo » 01 jul 2010, 17:52

Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg! :hosanna:

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door wjn » 01 jul 2010, 18:38

Jammer dat ik het heb moeten missen wegens een technisch probleempje, en op de motor is niet zo'n goed alternatief als je om de 100km moet tanken. Haalt het gemiddelde zo naar beneden :oops:

Het weer en de deutsche mannschaft zat jullie ook goed mee, dus goede planning.

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6774
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Opa » 01 jul 2010, 19:27

Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg! :hosanna:
Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt. :roflol:

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 01 jul 2010, 19:56

Opa schreef:
Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg! :hosanna:
Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt. :roflol:
320 kmh in een M5 is inderdaad saai, daarom ga ik binnenkort voor de 340 plus :mrgreen:

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Robin Hartog » 01 jul 2010, 19:58

M-bitious schreef:
Opa schreef:
Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg! :hosanna:
Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt. :roflol:
320 kmh in een M5 is inderdaad saai, daarom ga ik binnenkort voor de 340 plus :mrgreen:
Ja, wtf. Zo wordt het nog moeilijker om je te spotten in Amsterdam e.o. :P

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12606
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Downforce Hans » 01 jul 2010, 20:11

M-bitious schreef:
Opa schreef:
Martijn Koevoets schreef:Als je rechtuit-branden saai vindt ga je niet hard genoeg! :hosanna:
Wat ik bedoel is dus dat 't schijnbaar in een M5 vrij saai is om 320 km/h te rijden.........als ik met dat hok van mij boven de 200 km/h kom en die koerduif zit er naast dan begint ze moord en brand te schreeuwen.
En dan kan ik nog verder tot 290 km/h op de teller......ken je nagaan hoe spannend 't dan wordt. :roflol:
320 kmh in een M5 is inderdaad saai, daarom ga ik binnenkort voor de 340 plus :mrgreen:
Pomp je wel je bandjes goed op :mrgreen:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door RVV » 01 jul 2010, 20:16

Nou ik vond 320 km/h in de M5 echt niet saai hoor. Gisteren reed ik nog met de 330d van Leusden naar huis, 160 op de teller..vlieg je in Nederland ook iedereen voorbij.. best snel,,, en dan 3 dagen er voor het dubbele op de klok,.. best bizar..

Zo op schrift 300 plus ach valt wel mee.. totdat je op de autobahn zit met 2 rijstroken en 100 meter per seconde aflegt.

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 01 jul 2010, 22:07

Downforce Hans schreef:Pomp je wel je bandjes goed op :mrgreen:
Velgjes liggen gerepareerd in mijn garage, morgen nieuwe bandjes er op, lekker op 3.1 bar, geheel naar jouw zin. Je kon me met een zacht bandje vanaf 240 kmh al niet meer bij houden, dus nu is het eigenlijk niet eens eerlijk meer :mrgreen:

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 01 jul 2010, 22:16

Rico schreef:Nou ik vond 320 km/h in de M5 echt niet saai hoor. Gisteren reed ik nog met de 330d van Leusden naar huis, 160 op de teller..vlieg je in Nederland ook iedereen voorbij.. best snel,,, en dan 3 dagen er voor het dubbele op de klok,.. best bizar..

Zo op schrift 300 plus ach valt wel mee.. totdat je op de autobahn zit met 2 rijstroken en 100 meter per seconde aflegt.
Het zijn dusdanige snelheden, dat ik mensen probeer bij te brengen dat het echt erg gevaarlijk kan zijn. Lees alleen maar eens in een rustig tempo de getallen mee als je vanaf 180 km/h, wat al een flinke snelheid is, accelereert:

180 - 190 - 200 - 210 - 220 - 230 - 240 - 250 - 260 - 270 - 280 - 290 - 300 -310 - 320.
Inderdaad klingt 300 kmh als gewoon een lekker getal, maar het is veel meer dan dat. De weg wordt smaller, verkeer aan de rechter kant een bedreiging en er hoeft er maar eentje niet op te letten en het is gebeurd met je. Je mag er niet vanuit gaan dat andere mensen je op tijd zien. Iedereen kent de Corvette fly-by. Als hij in 4 seconden uit beeld is, betekent het dat hij ook van achteren maar 4 seconden zichtbaar is voor hij naast je zit. Kijk je iedere 4 seconden in je spiegel? Nee dus.
Kuch, dit was het pleidooi voor minimaal een derde baan.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34233
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Boomer Life Matters

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door JP » 01 jul 2010, 22:20

Ach zondag jl.; mooi droog, rijverbod vrachtverkeer, Duitsers bezig aan een belangrijke wedstrijd....

ach er zijn drukkere dagen te verzinnen..... :df:

btw; Duitsers schatten wel beter de snelheid in van ander verkeer*, en als je met een hogere snelheid aan komt, dan wachten ze zelf wel ff met inhalen.

In NL daarintegen( "Je mag hier helemaal niet zo hard rijden..... :roll: ") gaan ze juist naar links....

*op die ene :hammer: Duitser na in zijn A-klasse.....

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13003
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door MartijnGizmo » 01 jul 2010, 22:32

Tot 3 keer toe een Duitser terug naar rechts zien gaan als we op hoog tempo naderden! Ook 2 keer een Hollander die em er gewoon met 130 voor knalde...

Metchu
Berichten: 15240
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Metchu » 01 jul 2010, 22:42

heel typisch is dat!

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door RVV » 01 jul 2010, 22:45

Ook leuk was die 5 touring die met 260 km/h zat te planken op de linkerbaan (Nederlander) en ineens een M5 in zijn nek (figuurlijk) had hangen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12606
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Downforce Hans » 01 jul 2010, 23:45

M-bitious schreef:
Downforce Hans schreef:Pomp je wel je bandjes goed op :mrgreen:
Velgjes liggen gerepareerd in mijn garage, morgen nieuwe bandjes er op, lekker op 3.1 bar, geheel naar jouw zin. Je kon me met een zacht bandje vanaf 240 kmh al niet meer bij houden, dus nu is het eigenlijk niet eens eerlijk meer :mrgreen:
Ha ha ha ha Grapjas....... :thumbup:
Ik zat heerlijk achter je te cruisen in zijn 5, krentebolletje te eten en jou een beetje opduwen, dat was de situatie in mijn auto..........
Jij zat helemaal hieper de pieper op en neer van 7 naar 4 en weer terug je eigen gek te flipperen, zo verkrampt dat je 4 vingers gekneusd hebt, en daar na alleen nog maar met je duimen tegen de flippers zat te duwen, dat was de situatie in jou boot.
Je handen waren zo verkrampt dat je gewoon zittend moest passen omdat jij je fluit niet meer normaal beet kon pakken.
Dat je daarna begint te piepen dat er een beetje lucht uit je band was en dat je bang werd was een aardig smoesje, maar wel eerlijk.
Trouwens lage bandenspanning, er was 0,2 bar uit je band en er zat nog bijna drie bar in.
Ik rij met 2,4 bar das dus nog zachter en hieruit kunnen we dus opmaken dat ik een echte held ben en jij er 1 op sokken........ :beer: :mrgreen: :thumbup:

Grtz,Hanz06 :mrgreen:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door RVV » 02 jul 2010, 00:11

:D

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 02 jul 2010, 06:33

Hans, wat een lang verhaal zeg. Wat een afleidingsgeschut voor je plastic sloepje. Bij een M5 valt er niets te duimen, de flippers kun je alleen maar naar je toe trekken. Volgend jaar CBR ben je de klos :banaan: :shakeit: :thumbup:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], beske, Fabian, Martijn_bmw, WillemBoer en 3 gasten