Hier nog wat meer mogelijkheden van die Breitling. Kunt op de plaatjes klikken. Ik vind alleen die indexen veel te groot maar moet het misschien in het echt zien.
Same here.frankv schreef:Zenith El Primero Striking 10th € 8.000,=
dat is voor mij de mooiste uit het rijtje van macboy
Robin schreef:Michael Kors is een Noordamerikaanse modeontwerper. Zijn klokken worden door Fossil Benelux gedistribueerd, die ook Fossil, Diesel, DKNY hebben. Ik verkoop 't merk zelf niet. Wel die laatste 3.
Weet je ook welke juwelier dit was? Ben als Nijmegenaar toch wel erg benieuwd nu!Macboy schreef: Girard-Perregaux Vintage 1945 Jackpot Tourbillon € 500.000,=
Deze is onlangs verkocht bij een juwelier in Nijmegen. Geinspireerd op Liberty Bell, de eerste mechanische fruitautomaat en in het horloge volledig werkend via dit ingenieus systeem !
McBoy: enig idee wat deze moet kosten?Macboy schreef:Hier de Tag Heuer Pendulum. Nieuwe revolutionaire techniek voor het opwekken, opslaan, overbrengen en reguleren van energie: magneten die door elkaar af te stoten het balanswiel in beweging zetten.
Klik hier voor een leuk filmpje met uitleg: http://www.vwg.net/watching/flash/pendulum.swf
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bing [Bot], erwin20vt, jos_br, Kasteel, Martijn_bmw, Sidney, vigilante en 6 gasten