Porsche Boxster Spyder

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
RVV

Re: Porsche Boxster Spyder

Bericht door RVV » 29 jun 2010, 21:50

Ik vind die achterkant verschrikkelijk. Veel te druk, daarbij staan die inserts op de kentekenplaatruimte (Amerikaans model?) letterlijk als vette pukkels op sexy billen :bag:

Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje klaar met de geilerei op een instappertje met sportpakketje binnen het Porsche gamma. We gaan ook niet 280 pagina's vollullen over een een Polo GTI. :wink:

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 29 jun 2010, 21:58

Gooi hem op slot dan.. :wink:

JP

Bericht door JP » 29 jun 2010, 22:00

Komende zondag wordt in TopGear de Spyder aan de tand gevoeld.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 29 jun 2010, 22:04

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

GTRene

Bericht door GTRene » 29 jun 2010, 22:21

Tom Westendorp schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
zal opzich wel goed/positief zijn qua rijden, behalve dat ze leuke/grappige dingen zullen zeggen over dat dakje lijkt me...

RVV

Bericht door RVV » 29 jun 2010, 22:29

Hans R schreef:Gooi hem op slot dan.. :wink:

Dat kan ik niet maken :wink:

Joop

Bericht door Joop » 29 jun 2010, 22:32

Andre schreef:...die achterkant ziet er wel heel mega hammergeil aus.
+1

Los van het dakje is dat al één van de redenen om een Spyder ter verkiezen boven de Boxster

Macboy

Bericht door Macboy » 30 jun 2010, 16:11

Die kentekenplaten zijn inderdaad US platen Rico.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 30 jun 2010, 17:01

Draad hoeft helemaal niet op slot :) 't Is toch een coole bak? En wie zegt dat 'ie er niet komt ... :mrgreen: Top Gear voelt 'm aan de tand? Da's de moeite waard .. Enfin, ik kreeg een harde plasser van deze weergaloos goede bak, maar ik moet ook toegeven dat ik van de Boxster S ook een harde plasser kreeg. En ik vind de Spyder heel erg weinig praktisch. Maar als dat klapperwerk van dat dak minder was geweest, nam ik de bulten op de koop toe, en was de handtekening al lang gezet voor een zwarte .. Maar dat geklapper kon echt niet in mijn beleving. Het geklapper overstemt zelfs het blok bij 120kmh+. Alleen dus met oordoppen in te rijden, en dan vraag ik mij werkelijk af waar ik mee bezig ben ...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 30 jun 2010, 17:07

FerdiACS1 schreef:Draad hoeft helemaal niet op slot :) 't Is toch een coole bak? En wie zegt dat 'ie er niet komt ... :mrgreen: Top Gear voelt 'm aan de tand? Da's de moeite waard .. Enfin, ik kreeg een harde plasser van deze weergaloos goede bak, maar ik moet ook toegeven dat ik van de Boxster S ook een harde plasser kreeg. En ik vind de Spyder heel erg weinig praktisch. Maar als dat klapperwerk van dat dak minder was geweest, nam ik de bulten op de koop toe, en was de handtekening al lang gezet voor een zwarte .. Maar dat geklapper kon echt niet in mijn beleving. Het geklapper overstemt zelfs het blok bij 120kmh+. Alleen dus met oordoppen in te rijden, en dan vraag ik mij werkelijk af waar ik mee bezig ben ...
Ik zou er knotsgek van worden, je laat 'n vrouw ook niet fietsen/motorrijden over verkeersheuvels, putdeksels etc, zonder BH, topless ofzo, same story. De eerste keer is 't leuk, snap ik. :mrgreen:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 30 jun 2010, 17:10

Rico schreef:.. Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje klaar met de geilerei op een instappertje met sportpakketje binnen het Porsche gamma. We gaan ook niet 280 pagina's vollullen over een een Polo GTI. :wink:
Nee zeg, laten we dat draadje open houden van de BMW M5, die op de tussensprints niet eens een instapBMWtje 1 serie non xenon kan bijhouden en op een bochtig circuit roept 'ho, ho, ho, niet zo hard, wacht op mij ... ! :mrgreen: . Kijk mij eens hoe hard ik kan in een rechte lijn .. ogen dicht en zweethanden ... oo, wat een ervaring zeg, het is wel het mooiste dat ik heb beleefd tot nu toe in mijn hele leven, namelijk in 1 rechte lijn zo hard mogelijk. Laat ik dat ff op de voorpagina van DF zetten :bag: . ff terugpesten Rico :wink:

Andre

Bericht door Andre » 30 jun 2010, 17:27

Tja ferdi dat is beetje de insteek van de meeste auto liefhebbers rico is daar geen uitzondering in. Voor die mensen komt er nog een mooier tijdperk aan. M5 met v8 biturbo waarschijnlijk te tunen tot 1200pk en 1500nm een Scania king of de road is er niks bij. Je komt echter geen bocht meer door want gas geven midbend is gevaarlijker dan rusian roulette daar heb nog 6 kansen. Bij een M5 biturbo maar 1.

Robin

Bericht door Robin » 30 jun 2010, 17:38

Dan vraag ik me af waarom Porsche de GT2RS op de markt heeft gebracht met een van de snelste Nordschleifetijden. :wink:

En om bij Porsche te blijven, de snelste Ringtijd ever met Bellof was in 'n 956 en dat was ook geen atmo. :mrgreen:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 30 jun 2010, 17:53

Ferdi,

Je begint over het klapperen van het dak boven 120. Dat had ik in eerste instantie ook. Toen heb ik het dak er even afgehad omdat het droog was en daarna weer bevestigd. Toen zat ie er veel mooier op omdat we het heel precies hebben gedaan. De metalen buis die achter de hoofdsteunen langs valt moet wel precies met de 2 'stokjes' in de gaatjes achter de rolbeugels. Als dat niet zo is klappert het dak sneller. Toen bij mij het dak er goed op zat heb ik er zonder problemen 140/150 mee gereden. Een stuk! stiller dan eerder. kan dat bij jou misschien ook zo zijn geweest??

Oof
Auto: M2 Competition H6

Bericht door Oof » 30 jun 2010, 18:11

Lol,

Dat word nog een keer proefrijden dan. :df:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 30 jun 2010, 18:16

Volgens mij wordt dit topic na zondag/maandag nog wat nieuw leven in geblazen nadat de heren van Top Gear er een mening over hebben gegeven. :)

GTRene

Bericht door GTRene » 30 jun 2010, 18:25

dit draadje begint al aardig op een 130i draadje (kennen jullie die nog?) te lijken qua lengte :mrgreen:

Andre

Bericht door Andre » 30 jun 2010, 19:26

Robin wil je de snelste zijn koop je altijd turbo s (betrouwbaarheid nagelaten) Wil je de auto sturen op het gas met rwd en sper koop je nooit een turbo. Wil je mooie motorsound koop je ook nooit een turbo.

Een Porsche GT2 zie ik totaal niks in incl al die andere RWD turbo s voor sportief rijden.

Als ik turbo s wil koop ik 4wd subaru s sti en evo s en evt wat jij hebt daily driver dan maakt het allemaal niet zo veel uit.

Als jij een M3 biturbo ziet als dagelijks vervoer zou dat prima zijn. Als je M3 biturbo ziet als weekend fun auto zou ik hem nooit kopen. Daar ligt bij mij het verschil.

RVV

Bericht door RVV » 30 jun 2010, 19:44

FerdiACS1 schreef:
Rico schreef:.. Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje klaar met de geilerei op een instappertje met sportpakketje binnen het Porsche gamma. We gaan ook niet 280 pagina's vollullen over een een Polo GTI. :wink:
Nee zeg, laten we dat draadje open houden van de BMW M5, die op de tussensprints niet eens een instapBMWtje 1 serie non xenon kan bijhouden en op een bochtig circuit roept 'ho, ho, ho, niet zo hard, wacht op mij ... ! :mrgreen: . Kijk mij eens hoe hard ik kan in een rechte lijn .. ogen dicht en zweethanden ... oo, wat een ervaring zeg, het is wel het mooiste dat ik heb beleefd tot nu toe in mijn hele leven, namelijk in 1 rechte lijn zo hard mogelijk. Laat ik dat ff op de voorpagina van DF zetten :bag: . ff terugpesten Rico :wink:
Ferdinand :clap:

Ron4S

Bericht door Ron4S » 30 jun 2010, 21:53

Mijn opmerkingen zullen wel niet als geheel objectief worden gezien :wink: Het dak van de Spyder maakt zeker bovengemiddeld veel rijwind geluid maar er klapperde bij mij absoluut niets toen ik het op de snelweg heb getest tot de grens van het rijbewijs. Twijfel sterk of je dak wel goed was gemonteerd Ferdi?

Sperdy

Bericht door Sperdy » 01 jul 2010, 08:38

Ha Ron, het zou toch niet waar zijn dat het dakkie bij mijn proefrit niet goed zat? Ik heb met de gesloten versie gereden, dus twee dakkies. Wat er precies klapperde weet ik niet. Maar nogmaals, boven de 120 kmh groot lawaai. Overstemde de radio en vuvuzela. Ik reed afwisselend in de regen en dan weer het zonnetje :)

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 01 jul 2010, 10:18

Was het je haar niet wat klapperde, ferdi? :roflol:

Robin

Bericht door Robin » 01 jul 2010, 10:28

Hans R schreef:Was het je haar niet wat klapperde, ferdi? :roflol:

Inderdaad aan z'n pasfoto/avatar te zien kan dat natuurlijk maar zó. :lol:

Sperdy

Bericht door Sperdy » 01 jul 2010, 11:17

Hans R schreef:Was het je haar niet wat klapperde, ferdi? :roflol:
lol
Ja Hans, mijn haar klapperde er in 1x af denk ik .. en voor veel vrouwen: 'bold' = sexy.. :nerd:
(maar een ouwe kale vent in een te hippe Porsche is een anti-klimax, dat dan wel weer)

Robin, mijn avatar is een tegengewicht tegenover de veel te geile avatar van Andre. Mijn avatar brengt mijn hormoonspiegel - na het zien Andre's avatar - weer op normaal niveau..

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 01 jul 2010, 11:46

GTRene schreef:hier bv de Griffith

Afbeelding
Afbeelding

:nana:

Plaats reactie