Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje klaar met de geilerei op een instappertje met sportpakketje binnen het Porsche gamma. We gaan ook niet 280 pagina's vollullen over een een Polo GTI.

zal opzich wel goed/positief zijn qua rijden, behalve dat ze leuke/grappige dingen zullen zeggen over dat dakje lijkt me...Tom Westendorp schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Hans R schreef:Gooi hem op slot dan..
+1Andre schreef:...die achterkant ziet er wel heel mega hammergeil aus.
Ik zou er knotsgek van worden, je laat 'n vrouw ook niet fietsen/motorrijden over verkeersheuvels, putdeksels etc, zonder BH, topless ofzo, same story. De eerste keer is 't leuk, snap ik.FerdiACS1 schreef:Draad hoeft helemaal niet op slot't Is toch een coole bak? En wie zegt dat 'ie er niet komt ...
Top Gear voelt 'm aan de tand? Da's de moeite waard .. Enfin, ik kreeg een harde plasser van deze weergaloos goede bak, maar ik moet ook toegeven dat ik van de Boxster S ook een harde plasser kreeg. En ik vind de Spyder heel erg weinig praktisch. Maar als dat klapperwerk van dat dak minder was geweest, nam ik de bulten op de koop toe, en was de handtekening al lang gezet voor een zwarte .. Maar dat geklapper kon echt niet in mijn beleving. Het geklapper overstemt zelfs het blok bij 120kmh+. Alleen dus met oordoppen in te rijden, en dan vraag ik mij werkelijk af waar ik mee bezig ben ...
Nee zeg, laten we dat draadje open houden van de BMW M5, die op de tussensprints niet eens een instapBMWtje 1 serie non xenon kan bijhouden en op een bochtig circuit roept 'ho, ho, ho, niet zo hard, wacht op mij ... !Rico schreef:.. Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje klaar met de geilerei op een instappertje met sportpakketje binnen het Porsche gamma. We gaan ook niet 280 pagina's vollullen over een een Polo GTI.
FerdinandFerdiACS1 schreef:Nee zeg, laten we dat draadje open houden van de BMW M5, die op de tussensprints niet eens een instapBMWtje 1 serie non xenon kan bijhouden en op een bochtig circuit roept 'ho, ho, ho, niet zo hard, wacht op mij ... !Rico schreef:.. Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje klaar met de geilerei op een instappertje met sportpakketje binnen het Porsche gamma. We gaan ook niet 280 pagina's vollullen over een een Polo GTI.. Kijk mij eens hoe hard ik kan in een rechte lijn .. ogen dicht en zweethanden ... oo, wat een ervaring zeg, het is wel het mooiste dat ik heb beleefd tot nu toe in mijn hele leven, namelijk in 1 rechte lijn zo hard mogelijk. Laat ik dat ff op de voorpagina van DF zetten
. ff terugpesten Rico
Hans R schreef:Was het je haar niet wat klapperde, ferdi?
lolHans R schreef:Was het je haar niet wat klapperde, ferdi?
GTRene schreef:hier bv de Griffith
Gebruikers op dit forum: erwin20vt, Google [Bot], Martijn_bmw, MartijnGizmo, Tristan en 6 gasten