

Motorisch:
- De 1.8 16V is gereviseerd en opgeboord naar een 2.0L door 'Biggelaar Motors'
Er zitten originele Williams delen in, zoals de zuigers, krukas is de 93 mm slag van een williams/2.0 8v/1.9D, nieuwe hoofd/drijfstang/axiaallagers, nieuwe waterpomp, distributieriem, spanrol, geleiderol, gereviseerd kop: kleppen gestraald geslepen, zittingen gefreesd, kop gevlakt, compleet gereinigd en opnieuw opgebouwd, vrijwel nieuwe oliepomp, koppakking, kopbouten, spruitstukpakkingen, kleppendekselpakking, nieuwe bougies, rotor/verdeler, bougiekabels, en uiteraard een nieuw opgeboord blok van 82 naar 82,7 mm (1.8 naar 2 liter) en uitgefreesd carter voor de lange slag.
- 1.8 16V bak zit eronder (kortere verhoudingen)
- De koppeling is vervangen door een Sachs powerclutch koppelingsset.
- Gechipt
- Vliegwiel is afgedraaid.
-extra baksteun van een Renault 19
Kmstand van de auto is 250 dkm ongeveer maar kmstand van het blok/bak/aandrijfassen etc is 50.000km. Volgens de vorige eigenaar heeft het blok zo'n 176pk en 185Nm koppel. Wat daar van waar is.... geen idee! Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Misschien maar eens op de bank zetten ergens..
