http://www.112nederland.nl/Groningen/ni ... ertje.html
Een tijdelijke auto ahahaha...voor 19t/m 23 juli :banaan:GTRene schreef:huh...wat nuduifjes.com schreef:Morgen naar een andere auto kijken;-)
We gaan hem inzetten voor de www.carbagerun.nl daarna stoppen we hem in de shredder denk ik hahahahGTRene schreef:prijs kun je niks van zeggen![]()
echter...km/st en her en der wat rottigheid...echter als ie redelijk "goed" is kun je der ff mee sturen, als het niet goed is kan je er op leeglopen prijstechnisch![]()
tis wel een gezinsauto en de kids kunnen er niet veel aan stuk maken...nouja zeg ik nu wel maar kids kunnen aardig wat
ooooooow,duifjes.com schreef:We gaan hem inzetten voor de http://www.carbagerun.nl daarna stoppen we hem in de shredder denk ik hahahahGTRene schreef:prijs kun je niks van zeggen![]()
echter...km/st en her en der wat rottigheid...echter als ie redelijk "goed" is kun je der ff mee sturen, als het niet goed is kan je er op leeglopen prijstechnisch![]()
tis wel een gezinsauto en de kids kunnen er niet veel aan stuk maken...nouja zeg ik nu wel maar kids kunnen aardig wat
LOL.....JA....BMW motor....net wezen kijken en na 565.000km klinkt ie nog lekker gezond!frankv schreef:deze omega 2.5 d heeft toch de 6 cilinder 2.5 liter BMW turbodiesel? want ja, bij DF moet er wel iets BMW's aan zitten!
LOL...er melden zich spontaan mensen aan hahhahahJoost Hermens schreef:Lache dat je er ook bij bent, 8) Ben benieuwd wie er bij jou in de auto druft te stappen
Joost zou graag een pussy fucker zijn, maar helaasMetchu schreef:joost is zo'n pussy(fokker) die nergens indurft als het maar een beetje spectaculair is
Downforce Hans schreef:Joost zou graag een pussy fucker zijn, maar helaasMetchu schreef:joost is zo'n pussy(fokker) die nergens indurft als het maar een beetje spectaculair is
Ik moet werken om de benzine van de afgelopen run te kunnen bekostigen......duifjes.com schreef:Downforce Hans schreef:Joost zou graag een pussy fucker zijn, maar helaasMetchu schreef:joost is zo'n pussy(fokker) die nergens indurft als het maar een beetje spectaculair is
Hey....hij doet idd geval mee.....waarom jij niet....ouwe schuiten zat dussss... :jenna:
Als ik ja zeg begint iedereen in die handel dus NEE, GEEN DROOG BROOD IN TE VERDIENEN........Metchu schreef:big business in de zomer of niet hanzzz?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Downforce Hans, EvdP, Hitz, Joël D., Kadett, Marc Sierra, SlowCo, Spinazie, StefanW en 15 gasten