http://www.112nederland.nl/Groningen/ni ... ertje.html
740iL
- Petrolhead Tom
Re: 740iL
De motor is zeer uniek er rijden er 15 van in Nederland? 
- duifjes.com
Morgen naar een andere auto kijken;-)
- duifjes.com
Een tijdelijke auto ahahaha...voor 19t/m 23 juli :banaan:GTRene schreef:huh...wat nuduifjes.com schreef:Morgen naar een andere auto kijken;-)
- duifjes.com
- GTRene
prijs kun je niks van zeggen
echter...km/st en her en der wat rottigheid...echter als ie redelijk "goed" is kun je der ff mee sturen, als het niet goed is kan je er op leeglopen prijstechnisch
tis wel een gezinsauto en de kids kunnen er niet veel aan stuk maken...nouja zeg ik nu wel maar kids kunnen aardig wat
echter...km/st en her en der wat rottigheid...echter als ie redelijk "goed" is kun je der ff mee sturen, als het niet goed is kan je er op leeglopen prijstechnisch
tis wel een gezinsauto en de kids kunnen er niet veel aan stuk maken...nouja zeg ik nu wel maar kids kunnen aardig wat
- duifjes.com
We gaan hem inzetten voor de www.carbagerun.nl daarna stoppen we hem in de shredder denk ik hahahahGTRene schreef:prijs kun je niks van zeggen![]()
echter...km/st en her en der wat rottigheid...echter als ie redelijk "goed" is kun je der ff mee sturen, als het niet goed is kan je er op leeglopen prijstechnisch![]()
- GTRene
ooooooow,duifjes.com schreef:We gaan hem inzetten voor de http://www.carbagerun.nl daarna stoppen we hem in de shredder denk ik hahahahGTRene schreef:prijs kun je niks van zeggen![]()
echter...km/st en her en der wat rottigheid...echter als ie redelijk "goed" is kun je der ff mee sturen, als het niet goed is kan je er op leeglopen prijstechnisch![]()
als je hem los in onderdelen verkoopt krijgt je het zo weer terug, of helemaal compleet natuurlijk als ie de run overleefd met jou gedrag
good luck tomorrow.
- duifjes.com
LOL.....JA....BMW motor....net wezen kijken en na 565.000km klinkt ie nog lekker gezond!frankv schreef:deze omega 2.5 d heeft toch de 6 cilinder 2.5 liter BMW turbodiesel? want ja, bij DF moet er wel iets BMW's aan zitten!
Voorwaarde zijn RWD en Airco......en rond de 500euro...dus beter dan dit wordt het niet
- duifjes.com
LOL...er melden zich spontaan mensen aan hahhahahJoost Hermens schreef:Lache dat je er ook bij bent, 8) Ben benieuwd wie er bij jou in de auto druft te stappen
- Downforce Hans
Joost zou graag een pussy fucker zijn, maar helaasMetchu schreef:joost is zo'n pussy(fokker) die nergens indurft als het maar een beetje spectaculair is
- duifjes.com
Downforce Hans schreef:Joost zou graag een pussy fucker zijn, maar helaasMetchu schreef:joost is zo'n pussy(fokker) die nergens indurft als het maar een beetje spectaculair is
Hey....hij doet idd geval mee.....waarom jij niet....ouwe schuiten zat dussss... :jenna:
- Downforce Hans
Ik moet werken om de benzine van de afgelopen run te kunnen bekostigen......duifjes.com schreef:Downforce Hans schreef:Joost zou graag een pussy fucker zijn, maar helaasMetchu schreef:joost is zo'n pussy(fokker) die nergens indurft als het maar een beetje spectaculair is
Hey....hij doet idd geval mee.....waarom jij niet....ouwe schuiten zat dussss... :jenna:
Ik verdien mijn geld met water en niet als water.........
- Petrolhead Tom
- Downforce Hans
Als ik ja zeg begint iedereen in die handel dus NEE, GEEN DROOG BROOD IN TE VERDIENEN........Metchu schreef:big business in de zomer of niet hanzzz?
Ben daarom ook maar een ander bedrijfje er bij begonnen................