Waar in Groningen?Martijn Koevoets schreef:Net als vele anderen dronk ik mijn eerste Groningse kroegbiertjes bij Kooistra, dat verbroedert toch...

Waar in Groningen?Martijn Koevoets schreef:Net als vele anderen dronk ik mijn eerste Groningse kroegbiertjes bij Kooistra, dat verbroedert toch...
Waar niet?Robin Hartog schreef:Waar in Groningen?Martijn Koevoets schreef:Net als vele anderen dronk ik mijn eerste Groningse kroegbiertjes bij Kooistra, dat verbroedert toch...
Dat breng je zeer politiek BartKasteel schreef:- Het is in mijn ogen ook echt niet uit te sluiten dat de naïve en ambitieuze potentiële pachters in een valkuil met hoge omzetafdracht stappen van een veel beter voorbereide gewiekste zakenman.
Hij heeft dat zelfs wel eens toegegeven iets in de trant van: als een zaak niet van dag 1 draait dan wordt het al snel moeilijk voor de pachter om de pacht af te dragen.Niels schreef:Dat breng je zeer politiek BartKasteel schreef:- Het is in mijn ogen ook echt niet uit te sluiten dat de naïve en ambitieuze potentiële pachters in een valkuil met hoge omzetafdracht stappen van een veel beter voorbereide gewiekste zakenman.
Ah. Fijne tent.. Af en toe.Jurjen schreef:Waar niet?Robin Hartog schreef:Waar in Groningen?Martijn Koevoets schreef:Net als vele anderen dronk ik mijn eerste Groningse kroegbiertjes bij Kooistra, dat verbroedert toch...v (O.a. Drie Gezusters)
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Eric Z, Semrush [Bot] en 4 gasten