Hahaha.Hans R schreef:Ik weet nu hoe het moet, Mathieu! Dus kom maar op met oude M3 van je.. :twisted:
5,5 sec tegen 5,5 sec
Hahaha.Hans R schreef:Ik weet nu hoe het moet, Mathieu! Dus kom maar op met oude M3 van je.. :twisted:
Gerard, heb je ook dat bij het overschakelen van 3 naar 4 de handbak iets minder schakelt?gerardR schreef:hans klopt het dat je soms bij het vertragen van 50 km na 0 de bak hoort terug schakelen met een tik of klap geluid hoor graag van je want dit hoor ik vaker van dsg gebruikers en hoeveel km heeft de jouwe nu
Hij staat nog steeds bij de dealer. Hij krijgt z'n handbak niet in z'n 1 gezet.RutgerK schreef:Gerard, heb je ook dat bij het overschakelen van 3 naar 4 de handbak iets minder schakelt?gerardR schreef:hans klopt het dat je soms bij het vertragen van 50 km na 0 de bak hoort terug schakelen met een tik of klap geluid hoor graag van je want dit hoor ik vaker van dsg gebruikers en hoeveel km heeft de jouwe nu
Met DSG.....nee dank je. Ik koop liever een echte auto met handbak!gerardR schreef:hans zijn R staat te koop nog liefhebbers
Je bent zeker de kramp in je vingers vergeten na een bochtig weggetje nabij Le MansHans R schreef:hehe.. sukkels, DSG rulez!!
Gaaf zeg!JP schreef:gerardrpraatalleentegenhans.nl
Ook leuk;
Gast, bel 'm op of stuur Hans een pb....gerardR schreef:Hans al veel kopers gehad of alleen kijkers
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], JdvPolo, Semrush [Bot] en 32 gasten