CBR 2010: --->>>The Movie pag 11<<<---

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door GTRene » 28 jun 2010, 20:59

Herman_Wassenaar schreef:
Erik K. schreef:Paar foto's alvast:
Afbeelding
Rene met een dakkoffer?
whaha lol, priceless foto :roflol:
is wel een gestroomlijne dakkoffer :df:
ik had net de roodharige dame weggelokt bij Laurens en de koffers al gepakt om snel-weg van de crimeplace over de Duitse autobahn grote stappen snel-weg :df:
dacht niemand ziet me, echter de DF persmuskieten zaten daar bij bosjes, soms ook in onopvallende snelle volgauto's :D :wink:

Online
Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5441
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem

Re: CBR 2010: politiebezoek

Bericht door Kasteel » 28 jun 2010, 21:23

Macboy schreef:Bart zal nog steeds wel brak zijn :)
Jezus Christus, had wel een hele zondag nodig om bij te komen :D. Trefwoorden tieten, tequila, barvrouw, wodka, goldstrike, body shots, bacardi razz, sambuco, ex-gf, malibu, safari en whiskey. Stond om 8 uur bij me ouders voor de deur om me huissleutel op te halen die ik ergens had laten liggen, die waren al bang dat ik iets te laat voor enschede was :D.

Martijn Koevoets schreef:Trefwoord banden: toen we naar huis gingen lag er een band midden op de weg... nemen we vervolgens de afslag, treffen we deze 996 GT3 MkI aan:
Zal wel aan het weer hebben gelegen, reed donderdag en vrijdag ook nog een band aan flarden op de snelweg (niet van de z4 overigens).

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: politiebezoek

Bericht door Snipe » 28 jun 2010, 21:27

Kasteel schreef: Jezus Christus, had wel een hele zondag nodig om bij te komen :D. Trefwoorden tieten, tequila, barvrouw, wodka, goldstrike, body shots, bacardi razz, sambuco, ex-gf, malibu, safari en whiskey.
Na veel tequila, goldstrike, bacardi razz en malibu zag je de barvrouw aan voor je ex-gf, greep haar bij de tieten en daarop sloeg ze je neer, waarna jij stamelde dat je alleen maar toe was aan wat body shots maar je was veroordeeld tot het drinken van veel safari, wodka en whiskey om deze blamage te vergeten?

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Petrolhead Tom » 28 jun 2010, 21:27

Klinkt als een degelijke avond stappen Kasteel! 8)

Gebruikersavatar
dvh
Berichten: 17194
Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door dvh » 28 jun 2010, 21:57

Leuk artikel!!
Zoiets zou meerdere keren per jaar mogen plaatsvinden

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Snipe » 28 jun 2010, 22:06

Nog een aardige spot van gistermiddag: een groepje Boss Hoss brommerts. Een motorfiets met 5,7 liter V8 Chevy smallblock. Omdat je nooit snel genoeg kan zijn, had de eigenaar er ook nog een NOS lachgasinjectie op geschroefd.
http://www.driving-fun.com/805/home/new ... obahn.aspx

Afbeelding

Gebruikersavatar
Adje ///M3
Berichten: 3340
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
Locatie: Golfke

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Adje ///M3 » 28 jun 2010, 22:35

Ergens baal ik dat ik er niet bij was... Aan de andere kant... ik kon toch niet bijbenen met de "station."

Maybe next year :df:

Gebruikersavatar
frank de jonge
Berichten: 9950
Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
Locatie: Erica

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door frank de jonge » 28 jun 2010, 23:11

Balen dat ik dat heb moeten missen :(

Zag er weer mooi uit folks :thumbup:

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 6774
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Opa » 29 jun 2010, 00:32

Ziet er weer uit als een geslaagde CBR. :thumbup: :D


Staat die Metin hier nou gewoon die politie-auto vol te zeiken? :shock: :shock: :shock:


Afbeelding


:mrgreen:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door GTRene » 29 jun 2010, 00:40

:roflol:

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Mathieu » 29 jun 2010, 09:03

Opa schreef:Ziet er weer uit als een geslaagde CBR. :thumbup: :D


Staat die Metin hier nou gewoon die politie-auto vol te zeiken? :shock: :shock: :shock:


Afbeelding


:mrgreen:
Typisch geval van swaffelen, toch?
Ik kan het niet goed zien :police:
:mrgreen:

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Snipe » 29 jun 2010, 09:05

Hij zei aan het begin van de dag alleen dat hij nog nooit een Corvette geswaffeld had. Over politieauto's zei hij niets.

Metchu
Berichten: 15240
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Metchu » 29 jun 2010, 09:18

duitse politieauto was ook nog niet gebeurd... met nadruk op WAS :mrgreen:

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Snipe » 29 jun 2010, 09:50

Hé, een nieuwe column van Rico.

Meer dan 300 kilometer per uur in een boodschappenauto
In mijn vorige column schreef ik dat 2010 voor mij het jaar van de 300 km/h moest worden. En is het mij gelukt? Ja. Overtuigend zelfs, want de 300-grens werd meerdere keren gepasseerd. Terug naar het begin, de magie van het doorbreken van de grens.
http://www.driving-fun.com/806/the-know ... chaft.aspx

Afbeelding

Gebruikersavatar
RutgerK
Berichten: 3239
Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door RutgerK » 29 jun 2010, 09:58

Snipe schreef:Hé, een nieuwe column van Rico.

Meer dan 300 kilometer per uur in een boodschappenauto
In mijn vorige column schreef ik dat 2010 voor mij het jaar van de 300 km/h moest worden. En is het mij gelukt? Ja. Overtuigend zelfs, want de 300-grens werd meerdere keren gepasseerd. Terug naar het begin, de magie van het doorbreken van de grens.
http://www.driving-fun.com/806/the-know ... chaft.aspx

Afbeelding
Lijkt mij een bijzondere beleving om de 300 km/u grens te doorbreken!

Volgende keer wel even één van de meer dan 200 GPS-applicaties uit de app-store downloaden en ernaast leggen. :wink:

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7209
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Erik K. » 29 jun 2010, 10:04

Opa schreef:Ziet er weer uit als een geslaagde CBR. :thumbup: :D


Staat die Metin hier nou gewoon die politie-auto vol te zeiken? :shock: :shock: :shock:



:mrgreen:
Zo'n opmerking kan alleen bij Opa vandaan komen :hosanna:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door GTRene » 29 jun 2010, 10:14

zie ik het trouwens goed dat bij Rico z'n M5 ook de temp aardig oploopt? lijkt ook aardig over de 100 graden te gaan sowieso die water temp :hmmm:
hoever kwam die temp Rico (olie en water) ff benieuwd.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door RVV » 29 jun 2010, 10:51

Ik heb alleen een olietemp. meter die kwam tot 110 graden.

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Re: CBR 2010: politiebezoek

Bericht door M@rcel » 29 jun 2010, 10:53

M-bitious schreef:Ha allemaal. Jammer dat ik eraf moest, maar het was zeer terecht bleek vandaag. De rechter achtervelg had een behoorlijke deuk opgelopen tijdens een jump bij Supercar Sunday bij Van Vliet. Het moment is zelfs op video gezet. Bij ongeveer 2 minuten gebeurt het. Misschien rijkswaterstaat aanschrijven dat die hobbel niet zonder schade met 230 te nemen is :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=rm_klvmq ... r_embedded

De band is alleen pas tijdens CBR gaan protesteren. Had ik doorgereden (wat lastig was met dat hok van Hans steeds voor me), dan had ik uiteindelijk 100% zeker een klapband gekregen. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn met banden als je niet weet waarom hij leegloopt. De linker velg heeft een klein deukje, maar ik laat ze beiden richten en gooi er gelijk nieuwe banden op. Jammer dat die BMW superbike niet meeging. Dat lijkt me een machtig gezicht. Was een heerlijke dag.

Opzienbarende jump maakte je daar op de A20, over het algemeen kan je daar prima ritsen met deze snelheden.....zat er geen gat op dat moment?

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 29 jun 2010, 11:05

Nee de weg was glad alleen een flinke hobbel overdwars.

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M@rcel » 29 jun 2010, 11:20

Ben blij dat ik het daar op 16"inch ballonbanden en luchtvering mag doen, die dwarsrichel geeft bij mij geen problemen.
Zal er van de week weer eens extra op letten.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door GTRene » 29 jun 2010, 11:20

Rico schreef:Ik heb alleen een olietemp. meter die kwam tot 110 graden.
ah, oke dan klopt de verhouding wel ongeveer...immers mijn huishouding temp begint bij 105 graden koelwater en ook olie op den duur, echter ga je lang blazen vooral met die buiten temp liep de olie temp op tot 130 graden daarna deed ik dan meestal een tikkie rustiger.

dus men olie wordt dan 25 graden warmer TOV het normale koelwater temp v 105 (voor mijn motor systeem)

want jou motor heeft een 79 graden thermostaat (ik een 105 graden)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... hermostat/

dus ff rekenen, 79 graden bedrijfstemp en 110 graden max olie temp als je blaast das zeg 31 graden hoger dan de water bedrijfstemp.

mijn kar 105 en 130(bij lang hard rijden e.d., normaal ook 105 bedrijfs) is 25 graden, denk dus dat het dan wel klopt.

heb trouwens men bumper gister toch wat aangepast, heb wat (lucht) gaten geboord in het middenstuk van de standaard M bumper want dat stuk blokt veel directe rijwind-koeling, te samen met de aangepaste undertray zal het nu wat beter zijn :D (de standaard Hartge bumper is daar beter en stuk lager uitgesneden voor die extra koeling)

Ook het dakraam ff nagekeken die maakt soms een iri toon/geluid zeg vanaf 260 dan komt er redelijk wat cabinedruk en tilt het dakraam net een mm op waardoor het rubber stripje net een tikkie net wel net niet vrij komt en gaat trillen als een gitaar snaar :D
dat rubber iets ingevet, kijken of dat iest helpt.

Ook nog naar de motorkap gekeken waarvan de slechts 2 jaar oude schanieren weer aardig wat krachten hebben meegemaakt...en weer iets te flexiebel zijn in samenwerking met de motorkap die ook wat meegeeft helemaal onder druk boven de 260 :shocking: (oud probleem ook al toen ik hem kocht)
De rijwind kan waarschijnlijk niet goed/snel genoeg ontsnappen en bouwt veel druk op en tilt dan de motorkap aardig op! (van zeg 0.7mm naar 25 mm ofzo)om zo dan een kier tussen de rubbers te maken en de lucht wat te laten gaan :hmmm:

heb de rubbers waar het kon wat aangepast zodat de lucht wat beter weg kan zonder dat men cabine te heet wordt (door de warme motorlucht die dan via de kachel lucht happers wat naar binnen kan)
en wil nog 2 klemmen maken zodat ik de motorkap ergens wat in kan klikken...zonder dat je daar aan de buitenkant wat van ziet :hmmm:
dan zal ie ook minder bewegen in het midden vanuit de cabine gezien (leid te veel af)

zo blijf je bezig, en ach normaal rijd je bijna nooit zo hard natuurlijk, ma toch, wil het wel wat beter hebben.

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M-bitious » 29 jun 2010, 11:56

M@rcel schreef:Ben blij dat ik het daar op 16"inch ballonbanden en luchtvering mag doen, die dwarsrichel geeft bij mij geen problemen.
Zal er van de week weer eens extra op letten.
Ook niet bij 230 km/h?

M@rcel
Berichten: 4820
Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
Locatie: Den Haag

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door M@rcel » 29 jun 2010, 12:02

M-bitious schreef:
M@rcel schreef:Ben blij dat ik het daar op 16"inch ballonbanden en luchtvering mag doen, die dwarsrichel geeft bij mij geen problemen.
Zal er van de week weer eens extra op letten.
Ook niet bij 230 km/h?
Nee, eigenlijk niet. Onlangs ook nog met een Passat W8 een spoedopdracht naar Gouda waarbij de voorkant wel wat springerig werd, maar echt niet zulke klappen maakte.

Gebruikersavatar
Maus335i
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
Locatie: Groningen

Re: CBR 2010: uitgebreid verslag p. 5

Bericht door Maus335i » 29 jun 2010, 13:44

M@rcel schreef:
M-bitious schreef:
M@rcel schreef:Ben blij dat ik het daar op 16"inch ballonbanden en luchtvering mag doen, die dwarsrichel geeft bij mij geen problemen.
Zal er van de week weer eens extra op letten.
Ook niet bij 230 km/h?
Nee, eigenlijk niet. Onlangs ook nog met een Passat W8 een spoedopdracht naar Gouda waarbij de voorkant wel wat springerig werd, maar echt niet zulke klappen maakte.
Boot :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], MarcH en 2 gasten