
Alles over de 1 serie (part I)
- Erik2
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:20
- Locatie: Breda
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Kijk, dat de 1-serie eindelijk juiste proporties krijgt is onzin. Het is gewoon dat steeds meer mensen eraan gewend maken. En onbewust denken ze dat het aan de 3-deurs uitvoering ligt (not) 
Over die 1-serie. Die lichten zijn waarschijnlijk zonder Xenon. Op de foto's is eindelijk goed te zien waarom ik xenon een must vind op de 1-serie, vanwege die koplampunit.
Hierboven werd de opmerking gemaakt over bi-xenon, maar dat heeft helemaal niets met die koplampen te maken. Eén koplamp is genoeg voor gewoon xenon en bi-xenon (groot licht).
Het leuke aan xenon is dat de auto's een soort van bollampen krijgen, soort glazen bolletjes. maar daarachter hoeft geen xenon te zitten.
Lexus IS220 lijken ook allemaal xenon te hebben (bolletjeskoplampen), maar IS DUS NIET ZO !
Daar kan ook gewoon hallogeen achter zitten. En dit is nu het geval bij de 1-serie denk ik.
Denk dat ze allemaal nu de nieuwe koplampunits hebben, maar dat het gewoon hallogeen is. Xenon blijft dan exclusief, maar ze hebben allemaal dan nu angel eyes. dubbele bolletjeskoplampen blijft voorbehouden voor xenon verwacht ik.
Zo. Das eruit.

Over die 1-serie. Die lichten zijn waarschijnlijk zonder Xenon. Op de foto's is eindelijk goed te zien waarom ik xenon een must vind op de 1-serie, vanwege die koplampunit.
Hierboven werd de opmerking gemaakt over bi-xenon, maar dat heeft helemaal niets met die koplampen te maken. Eén koplamp is genoeg voor gewoon xenon en bi-xenon (groot licht).
Het leuke aan xenon is dat de auto's een soort van bollampen krijgen, soort glazen bolletjes. maar daarachter hoeft geen xenon te zitten.
Lexus IS220 lijken ook allemaal xenon te hebben (bolletjeskoplampen), maar IS DUS NIET ZO !
Daar kan ook gewoon hallogeen achter zitten. En dit is nu het geval bij de 1-serie denk ik.
Denk dat ze allemaal nu de nieuwe koplampunits hebben, maar dat het gewoon hallogeen is. Xenon blijft dan exclusief, maar ze hebben allemaal dan nu angel eyes. dubbele bolletjeskoplampen blijft voorbehouden voor xenon verwacht ik.
Zo. Das eruit.
-
- Berichten: 22260
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Dat noemen ze projectorlamp (bij philips tenminste)
[img:369:324]http://www.lighting.philips.com/europe/ ... gr_ngs.jpg[/img]
Bestaat al heel lang.. oa de Ford Puma heeft ze ook.
[img:369:324]http://www.lighting.philips.com/europe/ ... gr_ngs.jpg[/img]
Bestaat al heel lang.. oa de Ford Puma heeft ze ook.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Macboy schreef:Kijk, dat de 1-serie eindelijk juiste proporties krijgt is onzin. Het is gewoon dat steeds meer mensen eraan gewend maken. En onbewust denken ze dat het aan de 3-deurs uitvoering ligt (not)
Over die 1-serie. Die lichten zijn waarschijnlijk zonder Xenon. Op de foto's is eindelijk goed te zien waarom ik xenon een must vind op de 1-serie, vanwege die koplampunit.
Hierboven werd de opmerking gemaakt over bi-xenon, maar dat heeft helemaal niets met die koplampen te maken. Eén koplamp is genoeg voor gewoon xenon en bi-xenon (groot licht).
Het leuke aan xenon is dat de auto's een soort van bollampen krijgen, soort glazen bolletjes. maar daarachter hoeft geen xenon te zitten.
Lexus IS220 lijken ook allemaal xenon te hebben (bolletjeskoplampen), maar IS DUS NIET ZO !
Daar kan ook gewoon hallogeen achter zitten. En dit is nu het geval bij de 1-serie denk ik.
Denk dat ze allemaal nu de nieuwe koplampunits hebben, maar dat het gewoon hallogeen is. Xenon blijft dan exclusief, maar ze hebben allemaal dan nu angel eyes. dubbele bolletjeskoplampen blijft voorbehouden voor xenon verwacht ik.
Zo. Das eruit.
Prachtige reactie

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Dom gelul Macboy, word je daar soms voor betaald ofzo (je bent er wel goed in namelijkKijk, dat de 1-serie eindelijk juiste proporties krijgt is onzin. Het is gewoon dat steeds meer mensen eraan gewend maken. En onbewust denken ze dat het aan de 3-deurs uitvoering ligt (not)

Ik vind de 3drs 1 gewoon veel beter in proportie en profil, en die minder hoge koplampen geven hem icm de andere voorbumper een wat gemenere look ( :twisted: ipv

Als jij dat niet vind kan dat natuurlijk, maar verkoop nu geen onzin 8)

-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
eerste officiele foto 3deurs er komen morgen meer.
[img:160:120]http://images.leftlanenews.com/content/ ... e-door.jpg[/img]
http://img244.imageshack.us/my.php?imag ... oorsx9.jpg
[img:160:120]http://images.leftlanenews.com/content/ ... e-door.jpg[/img]
http://img244.imageshack.us/my.php?imag ... oorsx9.jpg
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Een hele zooi foto's.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5840&cache=no
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5840&cache=no
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
Aan het eind van de tachtiger jaren begonnen ook veel merken met de projectoren(BMW bijvoorbeeld met de E30, E32 en E34, maar ook bijvoorbeeld de Mazda 626 en de Nissan Skyline). Sinds introductie van xenon zie je ze echter steeds minder. Ik zou bijna zeggen om het verschil groter te maken, maar zo slecht zijn autofabrikanten niet, toch?;)Macboy schreef:Het leuke aan xenon is dat de auto's een soort van bollampen krijgen, soort glazen bolletjes. maar daarachter hoeft geen xenon te zitten.
-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
[img:1024:768]http://www.y-r-1.de/images/bmw-treff/1er%2001.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.y-r-1.de/images/bmw-treff/1er%2002.jpg[/img]
[img:1024:675]http://www.y-r-1.de/images/bmw-treff/1er%2003.jpg[/img]
[img:1024:684]http://www.y-r-1.de/images/bmw-treff/1er%2004.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.y-r-1.de/images/bmw-treff/1er%2002.jpg[/img]
[img:1024:675]http://www.y-r-1.de/images/bmw-treff/1er%2003.jpg[/img]
[img:1024:684]http://www.y-r-1.de/images/bmw-treff/1er%2004.jpg[/img]
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Bestel jij nu ook een 3-drs, Andre?
Nog een paar foto's:
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/0/acf ... 997d70.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/b/41f ... 78b61b.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/6/e5b ... 52cba6.jpg[/img]
Nog een paar foto's:
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/0/acf ... 997d70.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/b/41f ... 78b61b.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/6/e5b ... 52cba6.jpg[/img]
-
- Berichten: 55105
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
oude interieur
[img:800:531]http://www.germancarfans.com/photos/305 ... 028big.jpg[/img]
nieuwe interieur
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/1/ee2 ... 215481.jpg[/img]
Onderste gedeelte is wat dikker geworder, lijkt ook meer kwaliteit uit te stralen, BMW heeft zich toch de kritieken van de mindere kwaliteits indrukken aangetrokken zo te zien. Hoewel ik zelf niks mis vond met het oude interieur.
Ik vind deze face lift wel opmerkelijk snel komen voor een auto die net 2,5 jaar op de markt is. Het chromen raamlijstje ben ik niet kapot van.
[img:800:531]http://www.germancarfans.com/photos/305 ... 028big.jpg[/img]
nieuwe interieur
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/1/ee2 ... 215481.jpg[/img]
Onderste gedeelte is wat dikker geworder, lijkt ook meer kwaliteit uit te stralen, BMW heeft zich toch de kritieken van de mindere kwaliteits indrukken aangetrokken zo te zien. Hoewel ik zelf niks mis vond met het oude interieur.
Ik vind deze face lift wel opmerkelijk snel komen voor een auto die net 2,5 jaar op de markt is. Het chromen raamlijstje ben ik niet kapot van.
- Hielke
- Berichten: 11635
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Ik zie het ook niet. En mindere kwaliteitsindrukken van de oude? Zit allemaal als een tank in elkaar. De marketeers slaan weer toe merk ik wel.lancerevoclub.org schreef:sorry maar ben ik de enige die geen verschillen ziet?
Heb de 1-serie altijd een mooie auto gevonden. De 3 deurs is ook fraai maar op en top een vrouwenmodel. Vanaf de B-stijl is ie veel te lief.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten