:banaan:

de 3GS was in alle opzichten beter dan de 3G. Stukken sneller, beter ontvangst, betere WIFI etc. ik heb nu reeds m'n 3e 3G in 9 maanden tijd. Problemen met WIFI en wegvallen ontvangst doordat de simkaart niet correct wordt gelezen.Roman S. schreef:Ben benieuwd naar de eerste reviews/tests/vergelijkingen. De 3GS was natuurlijk een upgrade van niks, nu begint waarschijnlijk pas het echte werk. Het model lijkt overigens sprekend op dat ding wat Gizmodo al eerder in handen had.
Daar ben ik blij mee...'Vodafone gaat iPhone 4 verkopen'
Uitgegeven: 19 juni 2010 17:03
Laatst gewijzigd: 19 juni 2010 17:03
AMSTERDAM – Vodafone gaat de iPhone 4 leveren aan klanten in Nederland, maar dan wel pas in de herfst van 2010 en niet al in juli zoals eigenlijk de bedoeling was, meldt http://www.iPhoneclub.nl .
Vrijdag werd bekendgemaakt dat de levering van voorbestellingen van de iPhone 4 in Amerika twaalf dagen later geleverd worden dan gepland. Apple bevestigde toen tegenover NU.nl nog dat de lancering van de nieuwe iPhone in Nederland niet verplaatst zou worden.
Volgens de iPhoneclub is dit dus echter wel het geval. Verschillende bronnen binnen Vodafone hebben tegenover de website bevestigd dat het telecombedrijf de Iphone 4 gaat verkopen.
Oktober
Eén van de bronnen bij Vodafone verwacht het nieuwe toestel pas in oktober. Vodafone is namelijk pas eind derde kwartaal of begin vierde kwartaal officieel partner van Apple. Deze informatie is bij verschillende medewerkers bekend. Vodafone wilde de geruchten niet bevestigen.
Eerder deze week werd bekend dat Apple op de eerste dag al ruim 600.000 voorbestellingen voor het toestel had ontvangen. Ook bij de lancering van de iPad werd Apple verrast door een onverwacht grote belangstelling. De vertraagde levering in Amerika resulteerde toen in het uitstellen van de lancering in andere landen.
De nieuwe iPhone is vanaf 24 juni ook in Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Japan verkrijgbaar. In juli zouden naast Nederland nog zeventien landen volgen
Ik ook.Daar ben ik blij mee...
geen idee, maar ik ga deze switch zeker maken naar Vodafone. Wellicht heeft de 4G een betere antenne, maar ik vind het t-mobile bereik in mijn woonplaats drama. Thuis kan ik gewoon niet bellen, ook niet met 3G uitgeschakeld.Tom schreef:Vraag is of ze niet tegen dezelfde problemen aanlopen als iedereen massaal naar Vodafone gaat.
Zal meevallen denk ik. T-Mobile had het geluk en tegelijkertijd de pech dat ze de enige waren die de iPhone leverden.Tom schreef:Vraag is of ze niet tegen dezelfde problemen aanlopen als iedereen massaal naar Vodafone gaat.
Daarbij zijn er denk ik genoeg mensen die niet tot oktober kunnen wachten met de 4G, dus overstappen bij T-mobile.Richardt. schreef:Zal meevallen denk ik. T-Mobile had het geluk en tegelijkertijd de pech dat ze de enige waren die de iPhone leverden.Tom schreef:Vraag is of ze niet tegen dezelfde problemen aanlopen als iedereen massaal naar Vodafone gaat.
De iPhone 4 wordt door meerdere providers geleverd, dus wordt de belasting van het netwerk ook gespreid over de verschillende providers.
Maargoed, time will tell
Tom schreef:Thommmy: in explorer krijg je em sowieso niet te zien, alles moet via iTunes.
In iTunes zit een foto tabblad, kun je ze daar niet verwijderen? Bij het info tabblad onderin staan ook vinkjes om bepaalde delen opnieuw erop te zetten of leeg te maken.
btw waarom zou je em leeg willen maken? Bij de nieuwe software neemt ie alles weer netjes over.
///Martijn schreef:Thommy
dat is idd vreemd. Jou zou in de explorer een icoontje moeten zien met 'Iphone van 'jou naam'''
Is het geen driver issue? je zou eens op http://www.iphoneclub.nl/forum/ kunnen kijken/zoeken.
Andre schreef:Je moet ook mac kopen. Iphone aan een windows pc hangen is zo jammer:)
Had laatst het zelfde probleem, toen heb ik met de iOS4 update iTunes moeten updaten, daarna deed-ie het wel. Dat al geprobeerd?Thommy schreef:Tom schreef:Thommmy: in explorer krijg je em sowieso niet te zien, alles moet via iTunes.
In iTunes zit een foto tabblad, kun je ze daar niet verwijderen? Bij het info tabblad onderin staan ook vinkjes om bepaalde delen opnieuw erop te zetten of leeg te maken.
btw waarom zou je em leeg willen maken? Bij de nieuwe software neemt ie alles weer netjes over.
Kan daar in iTunes alleen een map aangeven die van mijn PC ‘naar’ mijn iPhone moet…
Als ik mijn oude iPhone eraan zet zie ik deze wel in ‘mijn computer’.
Het handige ervan is dat ik dan alleen de foto’s kan zien en deze er zo af kan halen
Dit doet mijn 3Gs dus niet :’(
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten