iPhone applications

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Welke iPhone heb je?

iPhone
10
14%
iPhone 3G
35
48%
iPhone 3G S
28
38%

Totaal aantal stemmen: 73

Thommy

Re: iPhone applications

Bericht door Thommy » 08 jun 2010, 06:54

Hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe!!!!

:banaan: :lol: :banaan: :clap: :banaan: :hosanna:

///Martijn

Bericht door ///Martijn » 08 jun 2010, 08:36

Roman S. schreef:Ben benieuwd naar de eerste reviews/tests/vergelijkingen. De 3GS was natuurlijk een upgrade van niks, nu begint waarschijnlijk pas het echte werk. Het model lijkt overigens sprekend op dat ding wat Gizmodo al eerder in handen had.
de 3GS was in alle opzichten beter dan de 3G. Stukken sneller, beter ontvangst, betere WIFI etc. ik heb nu reeds m'n 3e 3G in 9 maanden tijd. Problemen met WIFI en wegvallen ontvangst doordat de simkaart niet correct wordt gelezen.
Neemt niet weg dat ik hierdoor het contract vroegtijdig kan eindigen en overstappen op de 4 :banaan:

Bort

Bericht door Bort » 08 jun 2010, 12:53

De 3GS was voor mij de eerste iphone die echt smartphone-waardig was, naar mijn mening natuurlijk :)

Als ik sommige reacties lees in de aard van "waauuww dit kan windows mobile of zelfs een eenvoudig nokia of samsung GSM al jaren", dan geef ik die mensen eigenlijk gelijk. Pas sinds OS3 is de iphone volwaardig.

Ik ga de overstap naar de 4 ook doen, mijn 3GS is eigenlijk quasi verkocht :')

StefanW
Auto: 106 Rallye S2

Bericht door StefanW » 14 jun 2010, 22:30

Iemand nog tips?

Is er niet een soort G-Tech op basis van de GPS?

Thommy

Bericht door Thommy » 21 jun 2010, 07:53

Heb een probleem...

deze week komt de nieuwe software uit... nu wil ik mijn iPhone leeg maken (foto's) maar krijg hem niet te zien in 'deze computer'... wel in iTunes maar daar kan ik mn foto's niet weghalen...

iemand een idee!!??

Afbeelding

Afbeelding

grt Thommy

///Martijn

Bericht door ///Martijn » 21 jun 2010, 08:40

hier alle nieuwe features van IOS4 op een rij per toestel
http://www.iphoneclub.nl/77106/ios-4-al ... uitgelegd/

jammer dat multitasken niet op de 3G gaat komen, maar kan het me performance technisch wel voorstellen.

en nu maar wachten............

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 21 jun 2010, 08:55

'Vodafone gaat iPhone 4 verkopen'
Uitgegeven: 19 juni 2010 17:03
Laatst gewijzigd: 19 juni 2010 17:03

AMSTERDAM – Vodafone gaat de iPhone 4 leveren aan klanten in Nederland, maar dan wel pas in de herfst van 2010 en niet al in juli zoals eigenlijk de bedoeling was, meldt http://www.iPhoneclub.nl .

Vrijdag werd bekendgemaakt dat de levering van voorbestellingen van de iPhone 4 in Amerika twaalf dagen later geleverd worden dan gepland. Apple bevestigde toen tegenover NU.nl nog dat de lancering van de nieuwe iPhone in Nederland niet verplaatst zou worden.

Volgens de iPhoneclub is dit dus echter wel het geval. Verschillende bronnen binnen Vodafone hebben tegenover de website bevestigd dat het telecombedrijf de Iphone 4 gaat verkopen.

Oktober

Eén van de bronnen bij Vodafone verwacht het nieuwe toestel pas in oktober. Vodafone is namelijk pas eind derde kwartaal of begin vierde kwartaal officieel partner van Apple. Deze informatie is bij verschillende medewerkers bekend. Vodafone wilde de geruchten niet bevestigen.

Eerder deze week werd bekend dat Apple op de eerste dag al ruim 600.000 voorbestellingen voor het toestel had ontvangen. Ook bij de lancering van de iPad werd Apple verrast door een onverwacht grote belangstelling. De vertraagde levering in Amerika resulteerde toen in het uitstellen van de lancering in andere landen.

De nieuwe iPhone is vanaf 24 juni ook in Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Japan verkrijgbaar. In juli zouden naast Nederland nog zeventien landen volgen
Daar ben ik blij mee...

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 21 jun 2010, 09:02

Daar ben ik blij mee...
Ik ook.

Jaren Vodafone gehad zonder problemen. Nu sinds een jaar Hi/KPN en toch al net iets te vaak storing gehad :bag:

Tom

Bericht door Tom » 21 jun 2010, 09:32

Thommmy: in explorer krijg je em sowieso niet te zien, alles moet via iTunes.
In iTunes zit een foto tabblad, kun je ze daar niet verwijderen? Bij het info tabblad onderin staan ook vinkjes om bepaalde delen opnieuw erop te zetten of leeg te maken.
btw waarom zou je em leeg willen maken? Bij de nieuwe software neemt ie alles weer netjes over.

dvh

Bericht door dvh » 21 jun 2010, 09:41

Maar is het 3g bereik van vodafone wel net zo groot als bij Tmobile ?

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 21 jun 2010, 09:45

Beter en sneller.

Tom

Bericht door Tom » 21 jun 2010, 09:49

Vraag is of ze niet tegen dezelfde problemen aanlopen als iedereen massaal naar Vodafone gaat.

///Martijn

Bericht door ///Martijn » 21 jun 2010, 09:57

Tom schreef:Vraag is of ze niet tegen dezelfde problemen aanlopen als iedereen massaal naar Vodafone gaat.
geen idee, maar ik ga deze switch zeker maken naar Vodafone. Wellicht heeft de 4G een betere antenne, maar ik vind het t-mobile bereik in mijn woonplaats drama. Thuis kan ik gewoon niet bellen, ook niet met 3G uitgeschakeld.
Ik ben ook benieuwd of mensen met deze keuze nu massaal gaan overstappen. Oktober is best laat als je je bedenkt dat juist nu 2jarige 3G contracten aflopen.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 21 jun 2010, 10:01

Tom schreef:Vraag is of ze niet tegen dezelfde problemen aanlopen als iedereen massaal naar Vodafone gaat.
Zal meevallen denk ik. T-Mobile had het geluk en tegelijkertijd de pech dat ze de enige waren die de iPhone leverden.
De iPhone 4 wordt door meerdere providers geleverd, dus wordt de belasting van het netwerk ook gespreid over de verschillende providers.

Maargoed, time will tell ;)

///Martijn

Bericht door ///Martijn » 21 jun 2010, 10:03

Richardt. schreef:
Zal meevallen denk ik. T-Mobile had het geluk en tegelijkertijd de pech dat ze de enige waren die de iPhone leverden.
De iPhone 4 wordt door meerdere providers geleverd, dus wordt de belasting van het netwerk ook gespreid over de verschillende providers.

Maargoed, time will tell ;)
Daarbij zijn er denk ik genoeg mensen die niet tot oktober kunnen wachten met de 4G, dus overstappen bij T-mobile. :wink:

Thommy

Bericht door Thommy » 21 jun 2010, 10:33

Tom schreef:Thommmy: in explorer krijg je em sowieso niet te zien, alles moet via iTunes.
In iTunes zit een foto tabblad, kun je ze daar niet verwijderen? Bij het info tabblad onderin staan ook vinkjes om bepaalde delen opnieuw erop te zetten of leeg te maken.
btw waarom zou je em leeg willen maken? Bij de nieuwe software neemt ie alles weer netjes over.

Kan daar in iTunes alleen een map aangeven die van mijn PC ‘naar’ mijn iPhone moet… :(

Als ik mijn oude iPhone eraan zet zie ik deze wel in ‘mijn computer’.
Het handige ervan is dat ik dan alleen de foto’s kan zien en deze er zo af kan halen :D

Dit doet mijn 3Gs dus niet :’(

Afbeelding

Afbeelding

///Martijn

Bericht door ///Martijn » 21 jun 2010, 11:02

Thommy

dat is idd vreemd. Jou zou in de explorer een icoontje moeten zien met 'Iphone van 'jou naam'''
Is het geen driver issue? je zou eens op http://www.iphoneclub.nl/forum/ kunnen kijken/zoeken.

Thommy

Bericht door Thommy » 21 jun 2010, 11:37

///Martijn schreef:Thommy

dat is idd vreemd. Jou zou in de explorer een icoontje moeten zien met 'Iphone van 'jou naam'''
Is het geen driver issue? je zou eens op http://www.iphoneclub.nl/forum/ kunnen kijken/zoeken.

Weet alleen dat mn pc de 2G overal laat zien in de pc... ook in het computer beheer e.d. maar de 3Gs niet...

zal eens rond neuzen op IPC :D

Roman S.

Bericht door Roman S. » 26 jun 2010, 18:16

Vandaag Dynolicious een beetje uitgeprobeerd, érg leuke app. Heb alleen géén idee hoe accuraat de metingen nou echt zijn, maar ze komen voor mijn gevoel wel erg dichtbij :thumbup:

Andre

Bericht door Andre » 28 jun 2010, 00:43

Je moet ook mac kopen. Iphone aan een windows pc hangen is zo jammer:)

Thommy

Bericht door Thommy » 28 jun 2010, 08:16

Andre schreef:Je moet ook mac kopen. Iphone aan een windows pc hangen is zo jammer:)

Heb van het weekend bij de iStore in Utrecht mn vriendin kunnen overtuigen dat wij idd een iMac nodig hebben... :mrgreen:

En dit dus drastische ons leven zou verbeteren :bag:

volgende maand dus een 21'' iMac :banaan:

Roy

Bericht door Roy » 28 jun 2010, 10:35

Goede keuze :thumbup:

Das nooit een miskoop.

Luuk

Bericht door Luuk » 28 jun 2010, 17:55

Thommy schreef:
Tom schreef:Thommmy: in explorer krijg je em sowieso niet te zien, alles moet via iTunes.

Kan daar in iTunes alleen een map aangeven die van mijn PC ‘naar’ mijn iPhone moet… :(

Als ik mijn oude iPhone eraan zet zie ik deze wel in ‘mijn computer’.
Het handige ervan is dat ik dan alleen de foto’s kan zien en deze er zo af kan halen :D

Dit doet mijn 3Gs dus niet :’(

Afbeelding

Afbeelding
Had laatst het zelfde probleem, toen heb ik met de iOS4 update iTunes moeten updaten, daarna deed-ie het wel. Dat al geprobeerd? :)

Thommy

Bericht door Thommy » 29 jun 2010, 07:45

Jep heb na 4.0 alle foto's eraf kunnen halen...

daarna alle instellingen e.d. gewist...
super snel weer :banaan:

Xave30

Bericht door Xave30 » 29 jun 2010, 10:41

[offtopic]

Denk goed na heren Appleliefhebbers. Jullie zijn gewaarschuwd..

Afbeelding

:lol: [/offtopic]

Plaats reactie