Ingebouwde Navigatie gestolen uit een Honda Civic Hybrid...

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
wooter

Re: Ingebouwde Navigatie gestolen uit een Honda Civic Hybrid...

Bericht door wooter » 05 nov 2009, 16:11

Brrr...

Parkeren voor een politiekantoor is overigens zinloos... Jaren geleden, toen ik nog in Eindhoven woonde, sloopten ze m'n VDO Dayton schermpje uit de Audi Cabriolet. Gelukkig wel de passagiersruit ingeklopt met een baksteen van de buren (ipv het dak opensnijden). Bel de politie, wilt al niet eens komen (zucht), dus ik naar het kantoor om de hoek. Daar aangekomen lag er al glas op de parkeerplaats vlak voor de ingang. Ik wandel binnen, moet wachten om aangifte te doen maar ik zeg "uh, mijn auto staat wel met het raampje ingeklopt voor de deur". Agente komt even meekijken, en stelt voor dat ik toch even eerst het raampje ga herstellen alvorens de junks wakker worden.

Twee maanden later vrolijk verhuisd. Ik zie niemand in onze provincie zelfs het frontje van hun radio nemen... :)

zegmaarboris

Bericht door zegmaarboris » 04 feb 2010, 20:24

En dat is drie, heeft er toch een week of 6 ingezeten. Afgesloten garage helpt dus ook niet. Nou ja, was de laatste, even uitzoeken hoe dat zit waardevermindering van de auto als ik er een gewone autoradio in zet. Iemand enig idee, krijg je dan het restant van waarde uitgekeerd van verzekering?

Fabian

Bericht door Fabian » 04 feb 2010, 22:23

Klote zooi.

Ik moet zeggen dat mn afneembare beeldscherm van de JVC toch wel ideaal is. Eraf halen en meenemen stelt niet zoveel voor........

Marco R.

Bericht door Marco R. » 04 feb 2010, 22:44

zegmaarboris schreef:En dat is drie, heeft er toch een week of 6 ingezeten. Afgesloten garage helpt dus ook niet. Nou ja, was de laatste, even uitzoeken hoe dat zit waardevermindering van de auto als ik er een gewone autoradio in zet. Iemand enig idee, krijg je dan het restant van waarde uitgekeerd van verzekering?
De derde in korte tijd? Zal mij niks verbazen als het dezelfde personen zijn die weten dat je er elke keer een nieuwe in laat zetten en hetzelfde trucje elke keer toepassen..

EG

Bericht door EG » 05 feb 2010, 09:39

Vlammenwerper en handgraten in ruimte plaatsen.

Zodra iemand daar komt de hele zooi de lucht in blazen. Zal ze leren de klojo's.

Een nadeel, je auto kan je daarna niet meer gebruiken :bag:

En ik weet hoe je je voelt, in 1,5 jaar tijd hebben ze 3x mijn ruiten ingeslagen... Voor niets trouwens (gelukkig) ik heb niks derin zitten. Radio is 50 euro ofzo, die nemen ze niet eens mee :bag:

mystolenrns510

Re: Ingebouwde Navigatie gestolen uit een Honda Civic Hybri

Bericht door mystolenrns510 » 15 jun 2010, 19:00

Ik ben recent begonnen met het ontwerpen van een website die alle informatie moet samenvatten over de RNS 510.
Wie informatie heeft, hoe klein ook, over volgende onderwerpen of getuigenissen, gelieve deze te sturen naar my.stolen.rns510@gmail.com
Ik wil al deze informatie en getuigenissen bundelen en op een site zetten, in de hoop volkwagen eindelijk tot degelijke maatregelen aan te zetten.

Welke informatie?
Type wagen
beveiligingsmogelijkheden
tips en tricks (vb noteren van serienummers)
ondernomen stappen na diefstal
verdachte toestellen op tweedehandssites
contactgegevens van (frequente) verkopers
links naar sites/fora ivm gestolen units

Welke informatie voor getuigenissen?
hoe vond de inbraak plaats? Met of zonder inbraaksporen?
Fotos?
Meerdere keren slachtoffer geweest?
wat was de reactie van de politie?
wat was de reactie van de garage?
Wat was de reactie van volkswagen?
Contact opgenomen met consumentenorganisaties? Reacties hierop
kosten vervanging
ervaringen met kopen van units online

...
Kortom alle mogelijke info is welkom, zowel ter bescherming van eigenaars als ter voorbereiding van eventuele stappen jegens Volkswagen/Audi/Skoda

Tim N

Re: Ingebouwde Navigatie gestolen uit een Honda Civic Hybri

Bericht door Tim N » 15 jun 2010, 19:03

Goed idee, maar of het helpt?
Wie niet waagt...

Plaats reactie