... of niet ?
Dit overkwam een collega van mij, gewoon op klaarlichte dag, zette de auto s'ochtends neer, en s'middags trof hij zijn auto zo aan. Auto is net 2 maanden oud.

Werkgever boeit het nog steeds niks. En de politie is echt waardeloos hierzo, werk hier al 10 jaar, en zie ze vaker fout geparkeerde auto's en mensen die fietsen door het centrum bekeuren, dan die junks in het bijlmerpark (en opvanghuis naast het politiebureau) die mensen lastig vallen/mishandelen. Daar lopen ze met een grote boog omheen.Michel P schreef:Maar de politie gaat liever flitsen............ GVD wat een hufters........... ben benieuwd hoe de werkgever nu denkt over parkeren :twisted:
Michel
Ja op de hoogoorddreef, vlak voor die t-splitsing bij het politiebureau. Als je er staat kun je zelfs zwaaien naar de agenten bij het politiebureau. Paar duizend euro aan schade gewoon,Stéphane schreef:Ja, lekker daarWelke is dit? Eentje vlakbij ABN/Fortis/hoehetookmagheten naast die wasserette? Of is het P23?
Pff, idd, wat een ravage!Knot schreef:WTF..... ik dacht ruitje ingeslagen en met setje schroevendraaiers netjes eruit geschroefd... dit is wel ernstig.
Aye!Casper schreef:Als je als voorbijganger dit tuig in de kladden had gegrepen en de politie had gebeld, dan zat je nu mooi in de bak en waren die junks met een blaadje van slachtofferhulp en hun kersverse navigatie voor de deur van een drugspandje afgezet. Helaas realiteit in Nederland....![]()
Ken je de Bijlmer wel Jacco? Tiental schietincidenten afgelopen jaar? 's Avonds wil je daar echt niet zijn.....duifjes.com schreef:Je zou toch met een groepje 'vrienden' even een keer een weekend gaan posten daar in de buurt......als ze toeslaan die gasten eens even kennis laten maken met het groepje......*(en dat groepje is met 4 man groot genoeg voor dat tuig....)..
Ik meld me bij deze aan .........ik haat zo dit soort dingen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten