Le Mans 2010

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Le Mans 2010

Bericht door Dutch » 14 jun 2010, 13:12

Oscar29 schreef:wie wil er nog een ipod met die schreeuwende V12 achter je :mrgreen:
Ik moet zeggen: als je naast de baan staat, klinkt hij tien keer mooier dan als je er zelf in zit.

De Judd V10's in de Rebellion Lola's vond ik op Spa trouwens ook imposant.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12606
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Le Mans 2010

Bericht door Downforce Hans » 14 jun 2010, 13:16

Dutch schreef:Luxewagen hoor, met die airconditioning en traction control. :mrgreen:

Zit er ook een iPod-aansluiting op?
Volgens mij is het bij alle dichte auto`s verplicht om airco te hebben.
Volgend jaar worden er ook navigatie systemen verplicht gesteld..................

Gebruikersavatar
RonV
Berichten: 95
Lid geworden op: 26 jun 2009, 12:59

Re: Le Mans 2010

Bericht door RonV » 14 jun 2010, 13:24

Dutch schreef:Lijkt op een fabricagefout bij Peugeot. Volgens Montagny deden ze 't rustig aan:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/84457
Zou best kunnen - het valt op dat alle drie de plofs gebeurden na een pitstop, en dan in het stuk naar Indianapolis, en aan de rechterkant van de motor. Gegeven dat in ieder geval de plofs van nummer 1, en van de Oreca Peugeot gebeurden toen ze heel hard aan het trappen waren (de Oreca had net het racerecord (ronde) gezet) , misschien toch een koelingsprobleem.

Natuurlijk zijn diesels de beste auto's voor Le Mans gegeven de reglementen - gegeven de investeringen die zowel Audi als Peugeot hebben gedaan (ook in de infrastructuur van het circuit) is het niet zo gek als de organiserende ACO de diesels een tijd lang niet al te veel in de weg heeft gelegd. Persoonlijk (en da's niet meer dan mijn gevoel) mis ik bij de diesels toch het gebleeehher van de benzine motoren, maar goed wanneer we met electromotoren kunnen gaan racen, zal er ongetwijfeld iemand een muziekje met luidsprekers bij kunnen bedenken, met het geluid van een v12 oid :-).

Dat gaat enigszins veranderen in 2011 - ACO heeft een persconferentie gegeven op 10 juni.

- LMP 1 motoren: benzine (3.4 liter atmo, 2 liter turbo), diesel (3.7 liter), hybride aangemoedigd - de huidige LMP1 auto's mogen nog wel, maar dan worden ze vertraagd. Lijkt erop dat gemikt wordt op een LMP1 rondetijd van 3:30

- LMP2 - max prijs van $400,000 (bijvoorbeeld de Oreca Formule Le Mans auto). Je mag wel huidige motoren gebruiken als die maar gebaseerd zijn op productiemotoren (bye-bye Judd in LMP2) - dus kan je nu een Honda Accord kopen met een 2.8 liter V6 met turbo's...:-). Engine life oplopen van 30 uur in 2011 tot 50 in 2013

- GT1 - vergeet de tijd van de stampende Corvette's, en ook de Ford GT's zijn niet meer welkom in GT1 vorm.

- GT Endurance met twee klasses- professionals, en pro/am teams.

En nu maar motoren simulaties doen om te kijken waar je het meest mee kan scoren.

Benzine maximaal 73 liter (min 2 voor hybriden), diesel 62.

Overall - geluid van max. 112 db naar 110 db.

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: Le Mans 2010

Bericht door wjn » 14 jun 2010, 13:41

Richardt. schreef:Het eerste seizoen in het WTCC waren de diesels ook niet bij te benen, dat lag met name aan de gunstige regels voor diesels.

Zelfde voor Le Mans, de diesel regels waren en zijn gewoon veel gunstiger dan voor benzine auto's. Een benzine turbo zal op zijn tijd ook weer gehakt maken van een diesel ;)
Verkeerde voorstelling van zaken.

Er is altijd met benzine's geraced omdat die harder gingen dan diesels onder de bestaande regels. Nu de dieseltechnologie verder is dan de benzines, stapt men logischerwijze over op diesel. Puur omdat je daarmee wint.
(oke. bij Audi LeMans was dat een prestigekwestie, maar ze hadden het niet gedaan als ze geen goede kans op de eindoverwinning hadden).

Nu worden op de steeds betere dieseltechnologie de regels (elk jaar) aangepast. Als regelmaker sta je dan tegenover technici die proberen de regels zo goed mogelijk uit te leggen (zie bv. F1, praktisch elke regel om de snelheid eruit te halen mislukt, omdat de technici weer wat nieuws verzinnen).

Misschien moeten ze (de regelmakers) stellen dat een fabrikant minimaal 1 team van hun motoren moet voorzien. Dan kunnen andere teams met (min of meer) gelijkwaardige motoren racen en zo ook een kans op de eindoverwinning halen.

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Le Mans 2010

Bericht door Mathieu » 14 jun 2010, 14:09

Dure ereronde Tom Coronel na Le Mans

Hoewel Tom Coronel met het Spyker Squadron niet in de prijzen viel tijdens de 24 uur van Le Mans, werd het toch een prijzige dag. De Nederlandse coureur werd tijdens zijn weg naar huis van de weg gehaald vanwege een overschrijding van de maximum snelheid.

Tom Coronel werd op de Franse A28 gelaserd door een agent, die de coureur klokte op een chique 178km/u, waar 130km/u is toegestaan. Na correctie kwam Coronel op 169km/u, en dat in een 170pk sterke Seat Leon diesel. De blauwe pet bleek een ‘big fan’ van de coureur, die de agent er fijntjes op wees dat hij eerder die dag net even harder reed; 292km/u. €90 lichter en een blije agent met foto van de straatracer rijker, kon Coronel alsnog terug naar Eemnes koersen.
Zo dom, je weet toch dat er agenten staan met een laserpistool op zo'n dag.
Zeker als je weet dat alle engelsen, denen en nederlanders naar huis vlammen in hun snelle wagens waaronder VAG producten en donderende muscle cars.

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4873
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Re: Le Mans 2010

Bericht door Tom V » 14 jun 2010, 14:59

Mathieu schreef:
Dure ereronde Tom Coronel na Le Mans

Hoewel Tom Coronel met het Spyker Squadron niet in de prijzen viel tijdens de 24 uur van Le Mans, werd het toch een prijzige dag. De Nederlandse coureur werd tijdens zijn weg naar huis van de weg gehaald vanwege een overschrijding van de maximum snelheid.

Tom Coronel werd op de Franse A28 gelaserd door een agent, die de coureur klokte op een chique 178km/u, waar 130km/u is toegestaan. Na correctie kwam Coronel op 169km/u, en dat in een 170pk sterke Seat Leon diesel. De blauwe pet bleek een ‘big fan’ van de coureur, die de agent er fijntjes op wees dat hij eerder die dag net even harder reed; 292km/u. €90 lichter en een blije agent met foto van de straatracer rijker, kon Coronel alsnog terug naar Eemnes koersen.
Zo dom, je weet toch dat er agenten staan met een laserpistool op zo'n dag.
Zeker als je weet dat alle engelsen, denen en nederlanders naar huis vlammen in hun snelle wagens waaronder VAG producten en donderende muscle cars.
Dure ereronde? €90,- :D Ken iemand die regelmatig naar Zuid Frankrijk moet en altijd een paar envelopjes met 45 euro erin naast zich heeft liggen. CC op 165 en gaan.

Ze staan er veel inderdaad, een beetje oppassen tot na Rouen waar je de engelsen kwijt raakt maar je kunt toch nog aardig doorrijden.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12606
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Le Mans 2010

Bericht door Downforce Hans » 14 jun 2010, 15:26

Mathieu schreef:
Dure ereronde Tom Coronel na Le Mans

Hoewel Tom Coronel met het Spyker Squadron niet in de prijzen viel tijdens de 24 uur van Le Mans, werd het toch een prijzige dag. De Nederlandse coureur werd tijdens zijn weg naar huis van de weg gehaald vanwege een overschrijding van de maximum snelheid.

Tom Coronel werd op de Franse A28 gelaserd door een agent, die de coureur klokte op een chique 178km/u, waar 130km/u is toegestaan. Na correctie kwam Coronel op 169km/u, en dat in een 170pk sterke Seat Leon diesel. De blauwe pet bleek een ‘big fan’ van de coureur, die de agent er fijntjes op wees dat hij eerder die dag net even harder reed; 292km/u. €90 lichter en een blije agent met foto van de straatracer rijker, kon Coronel alsnog terug naar Eemnes koersen.
Zo dom, je weet toch dat er agenten staan met een laserpistool op zo'n dag.
Zeker als je weet dat alle engelsen, denen en nederlanders naar huis vlammen in hun snelle wagens waaronder VAG producten en donderende muscle cars.
PFfffffff 178, wat een kindersnelheid.
We kwamen nog een M3 tegen op de terugweg, die had de gang er pas in, vond je niet Hans R? :sealed:

indobesar
Berichten: 9982
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence

Re: Le Mans 2010

Bericht door indobesar » 14 jun 2010, 15:30

wjn schreef:
Richardt. schreef:Het eerste seizoen in het WTCC waren de diesels ook niet bij te benen, dat lag met name aan de gunstige regels voor diesels.

Zelfde voor Le Mans, de diesel regels waren en zijn gewoon veel gunstiger dan voor benzine auto's. Een benzine turbo zal op zijn tijd ook weer gehakt maken van een diesel ;)
Verkeerde voorstelling van zaken.

Er is altijd met benzine's geraced omdat die harder gingen dan diesels onder de bestaande regels. Nu de dieseltechnologie verder is dan de benzines, stapt men logischerwijze over op diesel. Puur omdat je daarmee wint.
(oke. bij Audi LeMans was dat een prestigekwestie, maar ze hadden het niet gedaan als ze geen goede kans op de eindoverwinning hadden).

Nu worden op de steeds betere dieseltechnologie de regels (elk jaar) aangepast. Als regelmaker sta je dan tegenover technici die proberen de regels zo goed mogelijk uit te leggen (zie bv. F1, praktisch elke regel om de snelheid eruit te halen mislukt, omdat de technici weer wat nieuws verzinnen).

Misschien moeten ze (de regelmakers) stellen dat een fabrikant minimaal 1 team van hun motoren moet voorzien. Dan kunnen andere teams met (min of meer) gelijkwaardige motoren racen en zo ook een kans op de eindoverwinning halen.
Motorconcept is niet helemaal gelijk. Benzine NA vs Diesel Turbo. Een benzina Turbo is efficienter dan een diesel Turbo.
Downsizing kan best leuk zijn... 1500cc Turbo motoren met honderden peekaa's... 8)

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Le Mans 2010

Bericht door Dutch » 14 jun 2010, 17:02

wjn schreef:Verkeerde voorstelling van zaken.

Er is altijd met benzine's geraced omdat die harder gingen dan diesels onder de bestaande regels. Nu de dieseltechnologie verder is dan de benzines, stapt men logischerwijze over op diesel. Puur omdat je daarmee wint.
(oke. bij Audi LeMans was dat een prestigekwestie, maar ze hadden het niet gedaan als ze geen goede kans op de eindoverwinning hadden).
Huh, wat is nou de verkeerde voorstelling van zaken?

Er werd echt niet voor benzine gekozen OMDAT die harder ging dan diesels. Diesels waren gewoon niet toegestaan in het reglement. Althans, niemand die erover dacht om een ongeblazen diesel met dezelfde cilinderinhoud te racen, of een turbodiesel met dezelfde inhoud als een benzine-turbo. En vind je 't gek. :mrgreen:

Er is ruimte voor gemaakt omdat Audi er om marketingredenen mee wilde racen. De ACO ging ervoor door de knieën, want Le Mans kan niet zonder fabrieksauto's. De eerste equivalentieregels waren schandalig veel in het voordeel van de diesels. Daarna zijn ze inderdaad steeds verder teruggeschroefd, maar hoeveel zin heeft dat als er alleen veredelde liefhebbers zoals Pescarolo met 'off-the-shelf' -benzinemotoren rijden, terwijl Audi en Peugeot elk jaar bakken met geld tegen de doorontwikkeling van hun turbodiesels smijten.

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Re: Le Mans 2010

Bericht door Hans R » 14 jun 2010, 19:17

Downforce Hans schreef:
Mathieu schreef:
Dure ereronde Tom Coronel na Le Mans

Hoewel Tom Coronel met het Spyker Squadron niet in de prijzen viel tijdens de 24 uur van Le Mans, werd het toch een prijzige dag. De Nederlandse coureur werd tijdens zijn weg naar huis van de weg gehaald vanwege een overschrijding van de maximum snelheid.

Tom Coronel werd op de Franse A28 gelaserd door een agent, die de coureur klokte op een chique 178km/u, waar 130km/u is toegestaan. Na correctie kwam Coronel op 169km/u, en dat in een 170pk sterke Seat Leon diesel. De blauwe pet bleek een ‘big fan’ van de coureur, die de agent er fijntjes op wees dat hij eerder die dag net even harder reed; 292km/u. €90 lichter en een blije agent met foto van de straatracer rijker, kon Coronel alsnog terug naar Eemnes koersen.
Zo dom, je weet toch dat er agenten staan met een laserpistool op zo'n dag.
Zeker als je weet dat alle engelsen, denen en nederlanders naar huis vlammen in hun snelle wagens waaronder VAG producten en donderende muscle cars.
PFfffffff 178, wat een kindersnelheid.
We kwamen nog een M3 tegen op de terugweg, die had de gang er pas in, vond je niet Hans R? :sealed:

Dat kan harder TOM!!! :mrgreen:
Ik zeg verder niks.. :wink:

Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Le Mans 2010

Bericht door Andre » 14 jun 2010, 20:55

Ik ben ook weer thuis.

Wat een super weekend. Wij waren uitgenodigd bij bmw Motorsport. Wat een weekend. Wat gezellig. De Beier goes lemans stond er op de touringcar. Gewoon prachtig een droom weekend voor mij. Nou ja bijna. Zelf meedoen is natuurlijk ultiem. Maar zo dichtbij was ik nog nooit bij bmw motorsport geweest. De sfeer was perfect.

Bij motorsport in de pits geweest en in hostpitality voor de rijders en team members daar ook wat gedronken. Met andy priaulx gesproken en hij wou ook nog op de foto met mij:) Nog op de foto met mario thiessen lol:). Zaterdag nacht nog in de pitbox van motorsport rond gelopen, voordat farfus het stuurtje overnam.

De sfeer was werkelijk brillant. We waren met 10 man van de Beier ik heb zo gelachen dit weekend over van alles en nog wat.

Ik heb ook veel foto s ik zal ze proberen zo snel mogelijk online te krijgen.

PS ik heb Cor zijn corvette bestickerd en wel ook nog gezien toen we aankwamen rijden.

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: Le Mans 2010

Bericht door wjn » 14 jun 2010, 21:12

Dutch schreef:
wjn schreef:Verkeerde voorstelling van zaken.

Er is altijd met benzine's geraced omdat die harder gingen dan diesels onder de bestaande regels. Nu de dieseltechnologie verder is dan de benzines, stapt men logischerwijze over op diesel. Puur omdat je daarmee wint.
(oke. bij Audi LeMans was dat een prestigekwestie, maar ze hadden het niet gedaan als ze geen goede kans op de eindoverwinning hadden).
Huh, wat is nou de verkeerde voorstelling van zaken?

Er werd echt niet voor benzine gekozen OMDAT die harder ging dan diesels. Diesels waren gewoon niet toegestaan in het reglement. Althans, niemand die erover dacht om een ongeblazen diesel met dezelfde cilinderinhoud te racen, of een turbodiesel met dezelfde inhoud als een benzine-turbo. En vind je 't gek. :mrgreen:
Dan klopt het toch dat er voor diesel gekozen wordt, zodra men ermee kan winnen?

Je kunt het natuurlijk niet 100% vergelijken omdat het verschillende jaren/omstandigheden betreft, maar de R8 / Bentley 8 reden dezelfde afstand in totaal als de R10 diesel. Dus praktisch gelijkwaardig.

Denk dat we het over het belangrijkste punt wel eens zijn, er wordt gewoon gewonnen door teams met het grootste researchbudget, de autofabrikanten dus.

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Le Mans 2010

Bericht door Dutch » 14 jun 2010, 21:47

Nee, maar je doet 't voorkomen alsof er altijd al een keus is geweest tussen benzine en diesel, dat benzine eerst beter was, maar dat de balans is doorgeslagen naar diesel vanwege de technologie. Niets is minder waar. Eerst was er geen keus - alleen benzine - en daarna werd diesel op verzoek van Audi aan het reglement toegevoegd. En dat gebeurde vervolgens op zo'n manier dat diesel wel moest winnen. Dat had niets met de technologie te maken, maar alles met de reglementen.

En doorkomen met die foto's, Dré!

Gebruikersavatar
wjn
Berichten: 3105
Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24

Re: Le Mans 2010

Bericht door wjn » 14 jun 2010, 22:05

Dutch schreef:Eerst was er geen keus - alleen benzine - en daarna werd diesel op verzoek van Audi aan het reglement toegevoegd. !
Zeker weten? Volgens mij is er altijd vrije brandstofkeuze geweest, o.a. methanol en kerosine zijn gebruikt, maar mocht gegeven moment een diesel meer cilinderinhoud hebben als een benzine en de techniek was er klaar voor. Onder druk van Audi idd en het mom van mbv. restrictor hebben ze ongeveer hetzelfde vermogen dus zijn ze ongeveer even snel.
(Niet dus want meer koppel, lees meer vermogen bij lage toerentallen.)

Vergeet niet dat in de jaren ervoor de benzine ook aardig gecastreerd is met ristrictoren e.d. (om o.a. het suc6 van de Audi R8 in te dammen) en het suc6 van diesel is verklaard.

Edit: Voorspelling: Volgend jaar wint diegene die KERS het beste ontwikkeld heeft :beer:

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Le Mans 2010

Bericht door Dutch » 14 jun 2010, 23:26

Dutch schreef:Althans, niemand die erover dacht om een ongeblazen diesel met dezelfde cilinderinhoud te racen, of een turbodiesel met dezelfde inhoud als een benzine-turbo. En vind je 't gek.
Als je altijd klassen hebt gehad met restrictie op de cilinderinhoud, dan kom je toch automatisch op benzine uit? In die zin had je geen keuze. De komst van equivalentieregels binnen de LMP1-klasse was een primeur* (en een gedrocht, als je 't mij vraagt), speciaal om diesels een kans te geven. Voor de ACO was de marketingwaarde van Audi en Peugeot en de publiciteitswaarde van 'iets nieuws' gewoon te groot om te laten lopen.

* Met uitzondering van de turbineauto's van de jaren zestig, zoals de Rover-BRM en de Howmet TX, waarvoor ook een equivalentie met de cilinderinhoud van een benzineauto werd berekend. Geen idee wat voor brandstof ze daarin gooiden, maar dat maakt bij turbines ook niet zo veel uit. Die draaien zelfs op Jack Daniels. :mrgreen:

Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Le Mans 2010

Bericht door Andre » 15 jun 2010, 13:31

Hier wat foto s alvast

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Olivier
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:13

Re: Le Mans 2010

Bericht door Olivier » 15 jun 2010, 19:13

Dit jaar voor de 9e achtereenvolgende keer op Le Mans geweest. Was weer ouderwets genieten. Wat mij betreft is het 2e weekend van juni altijd het mooiste weekend van het jaar!

Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden zeg ik altijd maar, dus hier gaan we dan...en meer van dit werk op www.olivierdescamps.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Le Mans 2010

Bericht door Dutch » 15 jun 2010, 23:24

Hmm, ik hou altijd van dat soort detailfoto's. Ook van die andere details trouwens...

Luco

Re: Le Mans 2010

Bericht door Luco » 16 jun 2010, 07:26

Dutch schreef:Hmm, ik hou altijd van dat soort detailfoto's. Ook van die andere details trouwens...
Vooral de deatils onder dat roze shirt zeker :roflol:

Gebruikersavatar
Dutch
Berichten: 2837
Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29

Re: Le Mans 2010

Bericht door Dutch » 16 jun 2010, 11:10

Goh, hoe raad je 't zo? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Corvette
Berichten: 984
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19

Re: Le Mans 2010

Bericht door Corvette » 17 jun 2010, 20:01

He mannuh,

jammer jammer jammer.

ben eigenlijk wel teleurgesteld in een aantal DF ers.

Zijn ze verbaasd dat ze me niet op de baan hebben gezien..........oh oh oh oh.

We zijn wel degelijk op de baan geweest en zelfs tot in de pitstraat toe. Daarna met de Vette over alle paddocks gereden die er waren en dat allemaal zonder maar 1 kaartje te hebben gekocht. Dat vonden Thomas en ik eigenlijk nog leukste van alles. Bij het verlaten van dit alles was de controleur (bij het verlaten van de baan) heeeeel verbaast toen hij naar ons kaartje vroeg om uit te checken en we geen kaartje hadden. Moest je hem zien kijken.................en vroeg ons of we dan nog wel terug kwamen??? Nee we houden niet zo van racen en reden weg. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

We hebben het zelfde geintje 's nachts nog een keer geflikt, want toen zaten we op het VIP deck van de corvette club en wederom hadden we er niets voor betaald. 's nachts om een uur of 3 ging er een Audi kapot, want die vlamde de muur in precies bij het punt waar Thomas stond te kijken. Recht onder zijn voeten. De VIP bus (corvette club) met dakterras stond 3 meter achter de muur, dus Thomas kon de brokstukken bijna opvangen. Ik heb dat helaas gemist, want ik zat een ei te bakken.

Al met al een bere weekend geweest. :popcorn: Ik vind Le Mans 1 groot feest met een geweldige sfeer en is niet te evenaren door welke race dan ook.

We zijn ook nog gelaserd en dat kostte 90 euro. Het was op het circuit op het rechte eind op het stuk dat voor publiek open is tot vlak voor de race. Ja daar had ik ze nooit verwacht. We reden 120 en je mocht er maar 90. :(

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12606
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Le Mans 2010

Bericht door Downforce Hans » 17 jun 2010, 21:32

Ik heb vernomen dat er tjdens de race ook een max snelheid ingesteld was, alles boven de 350 werd gelaserd en uit de race genomen. :hmmm:

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Le Mans 2010

Bericht door Mathieu » 17 jun 2010, 22:05

Ja, en dat terwijl er in een slipstream door de Audi's en Peugeots door de 350 km/u werd gereden.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12606
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Le Mans 2010

Bericht door Downforce Hans » 18 jun 2010, 09:40

Mathieu schreef:Ja, en dat terwijl er in een slipstream door de Audi's en Peugeots door de 350 km/u werd gereden.

Ehhhh jou meting met dat windmolentje met al die kleurtjes welke je bij een zak snoep kreeg lijkt me niet echt heel precies............ :nah:
Het was wel een schattig gezicht om je langs de baan zo te zien staan......... :thumbup:

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Le Mans 2010

Bericht door Mathieu » 05 jul 2010, 10:45


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten