:banaan: :banaan: :banaan:
Horloge / Horloges topic
- dale vito
Re: Horloge / Horloges topic
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Doet er al niet meer toe.....Mark Nauta schreef:Ik wil even een leuk klokje erbij en zag laatst ergens de Armani AR2413. Iemand die een leuk adresje weet om deze voor een scherp prijsje te kunnen halen??
Kom ik vanmiddag thuis, heeft mijn vriendin hem voor me gekocht bij de plaatselijke juwelier....Wat een topwijf heb ik toch

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Met jouw credit card????
Gefeliciteerd ermee, ziet er goed uit 

- dale vito
Van harte. Zoiets moet ik ook nog eens meemakenMark Nauta schreef:Doet er al niet meer toe.....Mark Nauta schreef:Ik wil even een leuk klokje erbij en zag laatst ergens de Armani AR2413. Iemand die een leuk adresje weet om deze voor een scherp prijsje te kunnen halen??
Kom ik vanmiddag thuis, heeft mijn vriendin hem voor me gekocht bij de plaatselijke juwelier....Wat een topwijf heb ik toch

- Petrolhead Tom
dale vito schreef:
Schitterend zeg! Echt heel mooi.
Nauta ook gefeliciteerd he! Dat is weer is wat anders dan een autoweek of autovisie mee nemen tijdens de boodschappen.

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Weet nog niet echt of ik het mooi vind.dale vito schreef:
Apart is het zeker, maar ik vind hem nu wel wat "vlakker" qua uitstraling, het smoelt op de een of andere manier niet echt meer.
Wat meer contrast had hem dan denk ik wel beter gedaan....
Verder is het natuurlijk een "one of a kind" dus je hebt wel iets aparts.
- Niels v D
Leuke klok Mark.. net even gekeken maar de prijs(190,-) valt me ook erg mee..
Moet ook maar weer eens shoppen want mijn huidige bandje begint wat af te takelen.
Bandje voor een Diesel Horloge, zou ik die bij de juwelier waar hij gekocht is kunnen bestellen?
Moet ook maar weer eens shoppen want mijn huidige bandje begint wat af te takelen.
Bandje voor een Diesel Horloge, zou ik die bij de juwelier waar hij gekocht is kunnen bestellen?
- Kasteel
dale vito schreef:Ik ben bezig met een leuk knutselproject. De zwarte wijzerplaat van onderstaande Daytona (staal) wordt vervangen voor een parelmoer-versie van zijn witgouden broertje..
Ik ben benieuwd wat hier uitkomt... :banaan: :banaan:
Op het moment voor mij nog steeds the-one-to-have, hoewel ik het reuze geslaagd vind, vind ik de donkere plaat toch beter.dale vito schreef:http://i9.photobucket.com/albums/a74/ho ... 6Large.jpg (pic niet voor de derde keer gequote)
- dale vito
Bedankt allemaal voor de reacties.
De zwarte staat hem wel wat beter.. wat sportiever, stoerder. Dit is echter een leuke verandering en bovendien is het zo gedaan - naar de horlogemaker - €20 achterlaten - 2 dagen later ophalen
Het is inderdaad redelijk uniek want deze plaat is vrij zeldzaam. Ik zou het zelf niet persé doen maar het was op wens van de -toekomstig, eerst ik nog even- koper.
De zwarte staat hem wel wat beter.. wat sportiever, stoerder. Dit is echter een leuke verandering en bovendien is het zo gedaan - naar de horlogemaker - €20 achterlaten - 2 dagen later ophalen

Het is inderdaad redelijk uniek want deze plaat is vrij zeldzaam. Ik zou het zelf niet persé doen maar het was op wens van de -toekomstig, eerst ik nog even- koper.
- dale vito
@ Kasteel, dit is een mooie tijd om er een te kopen. Vooral met het Rolex kaliber zijn ze nu een stuk betaalbaarder geworden. Onder de 6.500 is makkelijk, met goed zoeken, geluk en een dosis lef is onder de 6rond zelfs niet onmogelijk. Dit is overigens het enige horloge (van de 100+) wat ik heb gekocht wat gewoon bijna eng was. Ik ben niet bang uitgevallen maar deze persoon was écht niet prettig.
- frankv
ik vind hem met de witte plaat mooier dan met de zwarte, maar een daytona is mij hoe dan ook te bling, niet mijn ding
dat rijmt
dat rijmt

- dale vito
Dat gevoel heb ik er ook een beetje mee. Het is heel erg 'voetballer'. Een DayDate is ook bling, maar daar zit nog wat humor in.. helemaal als ik hem om heb
. De Carrera die hierboven staat vond ik minstens net zo mooi - afgezien van het uurwerk.

- Downforce Hans
Ik vind ik zo`n daytona eigenlijk niks en begrijp ook helemaal de heisa om die klok niet.
Vind hem met zo`n donkere wijzerplaat net een kinderklokkie met die dikke kleine wijzertjes.
Maaaaaaaar met die witte plaat vind ik hem ineens tien keer beter al zou ik hem nog steeds niet kopen..........
Grtz,Hanz06
Vind hem met zo`n donkere wijzerplaat net een kinderklokkie met die dikke kleine wijzertjes.
Maaaaaaaar met die witte plaat vind ik hem ineens tien keer beter al zou ik hem nog steeds niet kopen..........
Grtz,Hanz06

- dvh
Vito, heb je deze ook al eens live mogen aanschouwen ?

Vind het een gigantisch mooi ding.
Collega heeft er 1 , maar dan in het zilver met metalen band.
Moet zeggen dat ik hem zo, in het goud met ledere band ook erg mooi vind.
Maar volgens mij kost ie rond de 15k ..
Weet jij er wat meer over ?
Maar volgens mij kost ie rond de 15k ..

- dale vito
Hi DHV,
sorry, ik weet niet wat voor werk je doet, maar als een collega dat horloge heeft moet het redelijk impressive zijn.. Het is de Breitling for Bentley Mulliner Tourbillon, een van de prijzigste horloges die Breitling maakt.. vanaf ca €130.000
.
Leuke stelregel; zie je zo'n Breitling met een gat in de wijzerplaat dan heeft de eigenaar een leuke vakantie gehad.
Edit; misschien kan je hier het exacte model vinden..
http://www.breitlingforbentley.com/fr/m ... ports_0-20
sorry, ik weet niet wat voor werk je doet, maar als een collega dat horloge heeft moet het redelijk impressive zijn.. Het is de Breitling for Bentley Mulliner Tourbillon, een van de prijzigste horloges die Breitling maakt.. vanaf ca €130.000

Leuke stelregel; zie je zo'n Breitling met een gat in de wijzerplaat dan heeft de eigenaar een leuke vakantie gehad.
- dale vito
Vast wel, maar ik kan het me niet heugen. Gelukkigdvh schreef:Vito, heb je deze ook al eens live mogen aanschouwen ?

- frankv
Heb je hier je oog op laten vallen?dvh schreef:Vito, heb je deze ook al eens live mogen aanschouwen ?
Maar volgens mij kost ie rond de 15k ..![]()
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,210941
- dvh
dale vito schreef:Hi DHV,
sorry, ik weet niet wat voor werk je doet, maar als een collega dat horloge heeft moet het redelijk impressive zijn.. Het is de Breitling for Bentley Mulliner Tourbillon, een van de prijzigste horloges die Breitling maakt.. vanaf ca €130.000![]()
.
Want je vind het niks ?dale vito schreef:Vast wel, maar ik kan het me niet heugen. Gelukkigdvh schreef:Vito, heb je deze ook al eens live mogen aanschouwen ?

Persoonlijk vond ik hem erg mooi. Vooral dat bewegende uurwerkje is erg indrukwekkend.
Heb overigens ook wel eens klanten gehad met mooie breitings waar ook zichtbaar zo'n bewegend/werkend uurwerk mechanisme te zien was. Maar dat soort modellen zie ik eigenlijk nooit te koop staan op 2ehands sites, of simpelweg op de website van breitling.
Het was niet dezelfde, maar wel exact dat uurwerk en ook het bewegende mechanisme in de klok.
Hij was zilver en had een metalen band. Erg mooi ding vond ik het iig. En ik moet me ontzettend vergissen als het geen Breitling for Bently model is.
Maar 130k.. het zou kunnen maar ik zou hem wel voor gek verklaren

Laatst gewijzigd door dvh op 02 jun 2010, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- dale vito
Lijkt ie hier op?

-
Dit is wel een mooi. Opknappen van een Rolex Submariner 5513 uit de jaren 60
http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=33136

eeiwww..

http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?t=33136
eeiwww..
- dvh
Dat zou zomaar kunnen 
Moet eerlijk zeggen dat ze er vaker mooier uitzien in het echt dan op een plaatje, en gezien ik geen superkenner ben zou het zomaar kunnen gezien ie ook erg op de ander lijkt.

Moet eerlijk zeggen dat ze er vaker mooier uitzien in het echt dan op een plaatje, en gezien ik geen superkenner ben zou het zomaar kunnen gezien ie ook erg op de ander lijkt.
- dale vito
ok.. dat was dus een ehm... hommagedvh schreef:Dat zou zomaar kunnen

-
Witte stalen Daytona staat hier hoog op m'n wensenlijstje, prachtklok. Maar eigenlijk moet ie daar ook nog even blijven (tevreden zijn met wat je hebt hédale vito schreef:@ Kasteel, dit is een mooie tijd om er een te kopen. Vooral met het Rolex kaliber zijn ze nu een stuk betaalbaarder geworden. Onder de 6.500 is makkelijk, met goed zoeken, geluk en een dosis lef is onder de 6rond zelfs niet onmogelijk. Dit is overigens het enige horloge (van de 100+) wat ik heb gekocht wat gewoon bijna eng was. Ik ben niet bang uitgevallen maar deze persoon was écht niet prettig.

Vertel trouwens eens over dat figuur waar je em kocht?
Ik vind die mod trouwens niet mooi.
- dvh
Het zou kunnen hoor.dale vito schreef:ok.. dat was dus een ehm... hommagedvh schreef:Dat zou zomaar kunnen
Het is een collega die ik 4/5 keer per jaar tref tijdens vergaderingen en seminairs.
Maar goed, los van dat. Ik vind het een mooie klok

Hoop dat ik daarmee nog in de goede smaak categorie val

- dale vito
Het was gewoon een onfris persoon. In onderhandelingen met andere aanbieders werd ik ook al voor hem gewaarschuwd.. iets met Peter R. de Dooier die ook al eens bij hem was langsgeweest enzo. Aan de telefoon viel er al amper met hem te praten, maar goed.. je moet wat toch?Tom schreef:Witte stalen Daytona staat hier hoog op m'n wensenlijstje, prachtklok. Maar eigenlijk moet ie daar ook nog even blijven (tevreden zijn met wat je hebt hédale vito schreef:@ Kasteel, dit is een mooie tijd om er een te kopen. Vooral met het Rolex kaliber zijn ze nu een stuk betaalbaarder geworden. Onder de 6.500 is makkelijk, met goed zoeken, geluk en een dosis lef is onder de 6rond zelfs niet onmogelijk. Dit is overigens het enige horloge (van de 100+) wat ik heb gekocht wat gewoon bijna eng was. Ik ben niet bang uitgevallen maar deze persoon was écht niet prettig.).
Vertel trouwens eens over dat figuur waar je em kocht?
Ik vind die mod trouwens niet mooi.
Ik en mijn maatje zijn onverschrokken (

Volgende keer mag hij er geld bijgeven en nog ga ik er voor geen goud meer heen. Zoals gezegd ben ik niet zo bang aangelegd dus dat is het punt niet, maar het moet gewoon gezellig blijven. De mooiste deals zijn die waar een leuk praatje en een kop koffie bijzit, en waarbij beiden partijen tevreden en gelukkig weggaan.
bij de meeste mensen zal B4B niet direct in de goede-smaak categorie vallen, maar lekker belangrijk..Het zou kunnen hoor.
Het is een collega die ik 4/5 keer per jaar tref tijdens vergaderingen en seminairs.
Maar goed, los van dat. Ik vind het een mooie klok
Hoop dat ik daarmee nog in de goede smaak categorie val