Politie, je beste vriend ??

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Politie, je beste vriend ??

Bericht door Robin » 28 mar 2010, 10:40

Tja henno, triest. :(

In dit geval met duifjes' en luco's post hierboven eens.

Het ene dood/moord/verkracht/geval lijkt wel veel belangrijker(of wordt veel belangrijker gemáákt)dan 't andere met al die mediashit.

Dit liedje over die Milly vind ik echt diependieptriest mediagehype.

PD power

Bericht door PD power » 28 mar 2010, 19:28

Luco schreef:
henno boenink schreef:Ik denk dat je medeleven niet moet onderschatten, mijn oudste broer is doodgereden door een dronken automobilist, met name mijn ouders hebben heel veel steun gehad aan kaartje en brieven, van voor hen soms onbekende mensen, maar vaak wel mensen die ook zoiets dramatisch hebben meegemaakt, want je kind wegbrengen is heel onnatuurlijk..................., als broer gaat je leven door, maar voor ouders blijft dit een gapende wond.

Henno, een persoonlijk geschreven kaartje van een vreemde is echt medeleven, zeker als de mensen zoiets zelf hebben meegemaakt.

Maar een bloemetje leggen omdat het "in" is, is in mijn ogen geen medeleven en helpt de nabestaanden echt niet, bloemen zijn na drie dagen weg.

Ik snap het spanningsveld wel, maar denk dat je toch van iemands goede bedoelingen uit moet gaan, niet iedereen heeft de capiciteit en het lef om een brief of kaartje te sturen, dan kan ook een bloem heel goed bedoeld zijn, uiteindelijk weet natuurlijk ook alleen de afzender maar. hoe oprecht het is.

Metchu

Bericht door Metchu » 17 mei 2010, 11:54

is er al bekend waarom die dude het heeft gedaan? Eerst domineerde het het nieuws en nu hoor ik NIETS meer...

Thommy

Bericht door Thommy » 17 mei 2010, 12:20

ben er ook wel benieuwd naar........

:please:

Metchu

Bericht door Metchu » 27 mei 2010, 13:19

nou net een berichtje op nu.nl
'Sander V. wurgde Milly Boele met riem'
Uitgegeven: 27 mei 2010 12:52
Laatst gewijzigd: 27 mei 2010 12:58
DORDRECHT - Het Openbaar Ministerie (OM) in Dordrecht verdenkt Sander V. ervan de 12-jarige Milly Boele te hebben gewurgd met een riem. Dat staat volgens een woordvoerster van het OM in de tenlastelegging, zo heeft ze donderdag gemeld.
© NU.nl/Sebastiaan Brusse

Volgens de zegsvrouw staat daar ook in dat de 26-jarige agent Milly naar zijn woning heeft gelokt. Vervolgens zou hij de voordeur op slot hebben gedaan, haar mobieltje hebben afgepakt en onklaar hebben gemaakt.

Hij zou haar polsen hebben vastgebonden met tie-rips en haar hebben gedwongen om stil te zijn, op haar knieën te zitten en hem niet aan te kijken. V. bleef al die tijd in haar buurt, aldus het OM.

Justitie maakte vorige week bekend dat ze Sander V. gaat vervolgen voor moord, seksueel misbruik, vrijheidsberoving en het verbergen van het dode lichaam. Eerder was de verdenking juridisch gezien minder zwaar, namelijk doodslag.

Bekend

De 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond heeft het doden van het meisje bekend. Hij meldde zich bij de politie. Die vond daarna het lichaam van Milly in diens tuin, vlak bij haar ouderlijk huis. De vermissing en de dood van Milly leidden tot grote verontwaardiging in Dordrecht en de rest van het land. De schok werd nog vergroot toen een politieagent het misdrijf toegaf.
© ANP

Tom

Bericht door Tom » 27 mei 2010, 13:42

bah :'(

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 27 mei 2010, 13:48

Wat moeten dat de meest afschuwelijke laatste momenten geweest zijn van haar, nog zo korte, leven........

:(

SvB

Bericht door SvB » 27 mei 2010, 15:49

Mijn maag draait om, misselijkmakend dit "nieuws"
Ik hoop dat die goed te grazen genomen wordt in de gevangenis, KLOOTZAK !!

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 27 mei 2010, 16:04

Ik werd idd ook niet goed toen ik het las. :evil:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 27 mei 2010, 16:16

Ik vraag me af of hier in NL mensen zijn die zo'n persoon serieus nog een kans in onze maatschappij willen geven.
Ik geloof nooit van z'n leven niet dat iemand die dit op z'n geweten heeft na tig jaar gevangenis straf en TBS geheel genezen is.

Ik hoop idd. ook dat z'n daden rap bekend worden in de gevangenis waar ie zit en dat hij zelf ook regelmatig gedwongen wordt om op z'n knieën te gaan zitten en stil te zijn :twisted:

Luuk

Bericht door Luuk » 27 mei 2010, 16:22

Tja, gewoon walgelijk. Lijkt me vanzelf sprekend.

Thommy

Bericht door Thommy » 28 mei 2010, 07:46

:'( gewoon om van te kotsen... wat een bericht weer...

dat er nog steeds mensen zijn met zulke zieke gedacht... :shock: en het dan nog vervolgens doen :'(

Luco

Bericht door Luco » 28 mei 2010, 08:43

Ja van mij mogen ze de doodstraf weer invoeren.
Weg met zulke lui uit de maatschappij.

Dat iemand een sick mind kan hebben daar kan ik met veel moeite nog inkomen, maar om het dan te doen.
De middeleeuwen waren zo slecht nog niet wat dat betreft, daar werden zulke sickos gewoon opgehangen of onthoofd.

Weg ermee.

PD power

Bericht door PD power » 28 mei 2010, 22:07

Richardt. schreef:Ik vraag me af of hier in NL mensen zijn die zo'n persoon serieus nog een kans in onze maatschappij willen geven.
Ik geloof nooit van z'n leven niet dat iemand die dit op z'n geweten heeft na tig jaar gevangenis straf en TBS geheel genezen is.

Ik hoop idd. ook dat z'n daden rap bekend worden in de gevangenis waar ie zit en dat hij zelf ook regelmatig gedwongen wordt om op z'n knieën te gaan zitten en stil te zijn :twisted:

Idd, ze hebben daar een zwak voor politie agenten, die niet van kleine meisjes af kunnen blijven, denk dat ze hem wel slopen.

Xave30

Bericht door Xave30 » 11 aug 2010, 18:29

Agent bestraft na gooien met baksteen Uitgegeven: 11 augustus 2010 17:19
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2010 17:20

ZUTPHEN - De rechtbank Zutphen heeft woensdag de 31-jarige agent B.K. uit Didam veroordeeld tot 240 uur werkstraf en twee maanden cel voorwaardelijk wegens poging tot doodslag.

De politieman gooide 4 augustus 2009 in Didam een baksteen naar een passerende automobilist. De autobestuurder en de agent hadden in het verleden al meerdere conflicten gehad. Op het moment dat de man langsreed gooide de agent een baksteen dwars door de zijruit.

De inzittende kon het projectiel van 20 bij 7 bij 7 centimeter maar net ontwijken. De agent mocht na het incident gewoon blijven werken bij het korps.

Psychische overmacht
De officier van justitie eiste twee weken geleden nog dat de actie onbestraft zou blijven, omdat K. gezien de eerdere incidenten en zijn overspannenheid zou hebben gehandeld uit psychische overmacht. Die conclusie leidde na de zitting al tot felicitaties op de gang van de rechtbank van collega's aan K.

De rechtbank vindt echter dat K. helemaal niet uit psychische overmacht handelde. Hij ging volgens de rechters juist berekenend te werk. Zo riep K. bijvoorbeeld twee weken voor het incident al eens dat hij een baksteen door de ruit zou gooien als hij die man weer zou tegenkomen.

Tim N

Bericht door Tim N » 11 aug 2010, 22:42

Ons aller N3UK! verwoorde het al eerder perfect. :wink:

Plaats reactie