Knot schreef:Rene, dat blok van jou is toch ook lang niet meer standaard? Stuk meer dan 400pk/500nm toch? Heb je ooit ergens een lijst van de Hartge mods gepost?
Ik schijn inderdaad een apart blok te hebben, weer anders dan het "normale" 5.0 programma wat daarna kwam van de op M62 gebaseerde V8.
Schijnbaar zit in die van mij de voor Ascari Ecosse 5.0 V8 ik heb ook die ecu, maar wat er nu allemaal veranderd is kan niemand mij zeggen, sommige hebben het gevraagd maar wacht nog steeds op antwoorden

al heb ik van Ascari een tijdje terug wel een bevestiging gekregen
feit is dat de M62B44 basis is vergroot tot 5.0 waarschijnlijk met M5 delen om hem tot 5.0 te brengen, de S62 is ook op de M62 gebasseerd.
een set andere nokkenassen e.d. en speciale carterpan geloof ik en motormanagement.
Destijds werd ie wat geknepen via 2 rubber ringen in het luchtfilter
Het hele vermogen zal ie niet meer hebben, de man waar ik hem van kocht zei 420pk en 520nm gehoord te hebben en toen ik bij van heek motorsport kwam noemde hij meteen 430pk wat hij dacht.
Op papier staat ie voor 350pk maar dat is van de 4.7 van Hartge waarop deze de papieren heeft gekregen van de Z47 roadster.
Hartge's 5.0 voor grotere verkoop aantallen staat voor 370pk te boek, maar is zoals gezegd anders.
magoed, die 420 zal die wel niet meer hebben

schat zelf iets onder de 400 ofzo, de top haalt ie ook nog wel op de klok.
als ik jou filmpje zie loopt dat ding van jou ook nog gezond, en zullen we elkaar weinig doen
stiekem wil ik wel wat meer

magoed