Mijn 130i racer.
-
Re: Mijn 130i racer.
Ik zou een lage 1.48 al een super tijd vinden. Er staan nog wat dingen op de agenda zoals andere remblokken compound en carbon dak.
- gijzbed-opc

Om dan ff z'n tijd neer te zetten tussen de in ganzenpas voort ploeterende Ibiza's is erg knap!
Toch veel mooie auto's gezien.
Jammer van de code rood's.
Maar het was een genot om Andre te zien rijden.

2 simpele foto-tjes heb ik bij gespot neergezet,zijn gemaakt met mijn mobieltje.
Dus geen kwaliteit. :!:
Gr. Peter.
-
Hier het filmpje van de E90 M3 racer.
- GTRene
niet beschikbaar zegt ie...
zal nog niet helemaal verwerkt zijn...
zal nog niet helemaal verwerkt zijn...

- frank de jonge
Mooie ronde Andre, als die Seat daar in die laatste bocht er niet gereden had was het misschien een hele lage 50'er geworden??
-
Komt met 200 't rechte stuk OP....
:o

- Knot
Gaat strak rond Andre!
Zie dat je vaak snel binnen zit, volgens mij moet ik daar ook op letten, volgens mij rij in 911 lijnen terwijl ik de auto niet heb.
Zie dat je vaak snel binnen zit, volgens mij moet ik daar ook op letten, volgens mij rij in 911 lijnen terwijl ik de auto niet heb.
- GTRene
mooi rondje, met vrij baan had er nog een seconde of 2 afgekund schat ik zo.
richting scheivlak ga je volgas door tot over 200km/h
wat loopt dat ding mooi, wil graag een keer een rondje mee in die V8, je rijd ook mooi vloeiende lijnen en niet dat wilde instuur gedrag wat sommigen hebben.
richting scheivlak ga je volgas door tot over 200km/h

wat loopt dat ding mooi, wil graag een keer een rondje mee in die V8, je rijd ook mooi vloeiende lijnen en niet dat wilde instuur gedrag wat sommigen hebben.

- Petrolhead Tom
Wat een super rondje! Maar ik vind dit soort tijden juist nog representatiever dan een ronde waar geen verkeer zit Nu zie je ook hoe snel iemand kan rijden als de condities net niet optimaal zijn. Super!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Top.
-
Mooi rondje!
Ik kijk normaal eigenlijk vooral filmpjes van de Ring, en daar is het dus de bedoeling dat je gewoon links inhaalt..
Zijn daar op Zandvoort nog afspraken over?
Ik kijk normaal eigenlijk vooral filmpjes van de Ring, en daar is het dus de bedoeling dat je gewoon links inhaalt..
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Lekker rondje 8)
Onder de 1:50 moet toch makkelijk lukken, er zaten iig. twee "grote" momenten in waar je van het gas moest en een andere lijn moest nemen.
Onder de 1:50 moet toch makkelijk lukken, er zaten iig. twee "grote" momenten in waar je van het gas moest en een andere lijn moest nemen.
- Martijn_bmw
mooie ronde
zie ook veel westfields rijden waar ik zelf enorm veel rondes me heb meegereden op zandvoort

- @iko
Zandvoort is een circuit. Daar haal je gewoon links in,.......of gewoon rechts.KoenM schreef:Mooi rondje!
-
Oke, kon zijn dat er wel afspraken voor waren tijdens de Vijverbergtroffee enzoAiko schreef:Zandvoort is een circuit. Daar haal je gewoon links in,.......of gewoon rechts.KoenM schreef:Mooi rondje!

- Macboy
Mooi filmpje Andre
En 1.48 lijkt "makkelijk" haalbaar !
@KoenM: domme vragen bestaan niet, maar ook ik moest wel heel hard lachen om je opmerking
De Ring tijdens Touristenfahrt is gewoon een openbare tolweg waar de verkeersregels gelden dus vandaar het niet rechts mogen inhalen. Op een circuit is het gewoon vechten voor je plaats.

@KoenM: domme vragen bestaan niet, maar ook ik moest wel heel hard lachen om je opmerking

De Ring tijdens Touristenfahrt is gewoon een openbare tolweg waar de verkeersregels gelden dus vandaar het niet rechts mogen inhalen. Op een circuit is het gewoon vechten voor je plaats.
- Evert Thomas
Ik heb afgelopen weekend wel gemerkt dat de Engelsen in deze een complicerende factor zijn. Zij gaan namelijk uiterest links rijden met de verwachting dat je rechts inhaald en dat doe ik dan ook maar.
-
Reactie toch maar wat aangepast?Macboy schreef:Mooi filmpje AndreEn 1.48 lijkt "makkelijk" haalbaar !

Ja, dat weet ik, weet ook dat het daar verplicht is om links in te halen..
Ik doelde er meer op of er niet voor de start van het vrij rijden af werd gesproken om naar rechts te gaan voor snelle rijders bijvoorbeeld..
In het filmpje glipt Andre een paar keer binnendoor, en als een onervaren circuit rijder dan even niet oplet en gewoon de perfecte lijn volgt en naar rechts gaat zit hij daar ineens..
In ieder geval wel antwoord op mijn vraag gehad

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dat kan niet.....want daar zit Andre alKoenM schreef:In het filmpje glipt Andre een paar keer binnendoor, en als een onervaren circuit rijder dan even niet oplet en gewoon de perfecte lijn volgt ..

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Erg leuk fimpje Elmar! De 130i lijkt een stuk meer beweging in te zitten ten opzichte van de stabiel ogende M3.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
SCHITTEREND!!!
Meer Elmar!
Mooi gevecht zo. En leuk om de verschillen te zien tussen jullie. Lijkt wel dat Elmar met de M3 net een fractie later kan remmen, klopt dat?
Ook valt me op dat de 130 nerveuzer is dan ik verwachte. Is dat altijd zo? Of lijkt het gewoon maar zo?
Meer Elmar!
Mooi gevecht zo. En leuk om de verschillen te zien tussen jullie. Lijkt wel dat Elmar met de M3 net een fractie later kan remmen, klopt dat?
Ook valt me op dat de 130 nerveuzer is dan ik verwachte. Is dat altijd zo? Of lijkt het gewoon maar zo?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi filmpje. 

- GTRene
gave video Elmar, the real battle, wie reed er trouwens in die slome wat hoekig rijdende 130I
Ik baalde vandaag enorm, ik wilde ook naar Assen vanmiddag, zat al om 12u in de auto, eerst ff tanken...toen de navigatie aan en...en...en...damn wat nu dan? stomme navigatie pakt niet
das de eerste x in bijna 2 jaar dat ik dat ding heb.
Nu kan ik Assen wel vinden maar wilde daarna nog een auto bekijken in een klein gehucht verderop...
Dus balen! ik naar huis dacht aan de pc en weer downloaden em proberen en proberen
op een gegeven moment sleutelen aan de kaart tot de weg to no return...toen de originele chip ge-erased, was het zat je wil niet weten wat ik allemaal geprobeerd het ook via het net.
Net 30min geleden laatste actie ondernomen en verrek...hij doet weer alleen heel veel opnieuw nog instellen en wat gegevens kwijt maar niet echt belangrijke.
nah, hoop dat jullie het leuk gehad hebben...
volgende keer beter

Ik baalde vandaag enorm, ik wilde ook naar Assen vanmiddag, zat al om 12u in de auto, eerst ff tanken...toen de navigatie aan en...en...en...damn wat nu dan? stomme navigatie pakt niet

das de eerste x in bijna 2 jaar dat ik dat ding heb.
Nu kan ik Assen wel vinden maar wilde daarna nog een auto bekijken in een klein gehucht verderop...
Dus balen! ik naar huis dacht aan de pc en weer downloaden em proberen en proberen

op een gegeven moment sleutelen aan de kaart tot de weg to no return...toen de originele chip ge-erased, was het zat je wil niet weten wat ik allemaal geprobeerd het ook via het net.
Net 30min geleden laatste actie ondernomen en verrek...hij doet weer alleen heel veel opnieuw nog instellen en wat gegevens kwijt maar niet echt belangrijke.
nah, hoop dat jullie het leuk gehad hebben...
volgende keer beter