Metchu schreef:ik heb net even het deel over integratie gekeken:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... gratie.xml
Sorry, maar zijn jullie in dit stuk onder de indruk van Wilders? Die zit echt puur op gevoel in te spelen, zit mensen te beschuldigen en noem maar op... goede debater, maar inhoud is echt 0.0 Ik vind hier Cohen ook niet zwak en "door het ijs zakken". Zulke debatten zijn leuk, puur show... Uiteindelijk worden er stemmen uitgebracht en gaan ze met ze allen achter gesloten deuren met elkaar praten en wat puntjes uitelkaars programma's kiezen om het beleid voor de komende 4 jaar te smeden... Sterker nog, er zijn allang afspraken gemaakt en gevoelens afgetast. Het enige wat hier roet in het eten zou kunnen gooien, is als de piratenpartij opeens 20 zetels krijgt. Voor de rest is er met elke scenario rekening gehouden

Hoezo geen inhoud ?
Ik vind dat hij goede argumenten heeft over het hoofdstuk integratie. Net zoals het VVD.
Hij is erg duidelijk over de problemen op dat gebied, hij komt met ideeén , oplossingen, mogelijkheden , en confronteerd het PVDA daarmee die blijkbaar geen enkel weerwoord heeft op de gebeurdenissen rondom dit onderwerp maar wel een sterke negatieve mening uit over de PVV.
Kijk, de dingen die Job Cohen verteld zijn erg beschaafd en sociaal. Maar het zijn geen oplossingen, het is ook zo dat Job Cohen gewoon geen duidelijk standpunt trekt tegen de problemen die Wilders noemt. Zelf is hij degene die onduidelijk is. Het enige wat ik hem hoor zeggen is : We zullen hard optreden tegen degene die , ect. ect.
Wat dan Job ? ? Er komt niks uit. Geen enkel standpunt in hun programmalijst wijst erop dat er opgetreden gaat worden tegen de immigratie problemen , en dat de situatie in probleemwijken en met allochtonen mensen opgelost gaan worden...
En als Wilders hem daarmee confronteerd, word ie uitgemaakt als Rassist ?
Kom, haal je kop uit het zand en word eens wakker.
Zoals ik al eerder aangaf, ik ben absuluut geen Wilders fan, maar mijn stem zou 100x eerder uit gaan naar het PVV dan naar het PVDA.
Nou ben ik zelf reéel genoeg om te zien dat de PVV het niet in zich heeft om als grootste partij Nederland te regeren. Toch zie ik ze graag terug in een coalitie.