Teakbrown;
Amalfi White;
Dat vind ik een opvallende tekst na die pimpbakken hierboven.Macboy schreef:Audi is wel heel erg goed bezig hoor. En die bruine kleur is fraai, snap niet dat de F10 zoiets niet aanbiedt.
Interieur is ook helemaal top.
Elton John puts on auctions throughout the year for his AIDS foundation. The latest auction fete, held at Elton's manor, included an Audi A1 "spin painted" by British contemporary artist Damien Hirst. The A1 is still so far off that it hasn't even been priced yet, but one hopes the MSRP will be a scant fraction of the £350,000.00 ($527,205 U.S.) that the Hirst-hued model took home. Art may be dead, but apparently it is more expensive than ever...
Er staat geen BMW op heHielke schreef:Dit is zooo ontzettend een vrouwenauto.
En daarbij ook nog spuugelijk. Vreemde combo.
Bericht slaat dus niet op de "kunstzinnige" uiting van de laatste foto.
Laten we het hopen, dan zien we um gelukkig niet al te vaak rijden. Wat een misbaksel van een auto, en nog overpriced ook.FerdiACS1 schreef:Deze auto wordt een flop, mark my words.
Nou, dat kun je wel stellen ja.Sven VS schreef:Dus er zijn mensen die een new mini en een fiat 500 wel mooie auto's vinden en dit geen mooie auto ?![]()
![]()
Zeker. De A1 vind ik een lelijk hok, de 500 en New MINI zijn erg leuk.Sven VS schreef:Dus er zijn mensen die een new mini en een fiat 500 wel mooie auto's vinden en dit geen mooie auto ?![]()
![]()
Jij niet nee, straks gaan mensen nog twijfelen over jouw geaardheid. Zoooo Nederlands dit heS-J schreef:Zeker. De A1 vind ik een lelijk hok, de 500 en New MINI zijn erg leuk.Sven VS schreef:Dus er zijn mensen die een new mini en een fiat 500 wel mooie auto's vinden en dit geen mooie auto ?![]()
![]()
![]()
Alledrie vrouwenautootjes trouwens, wil je als man toch niet in gezien worden.
.
Dat is niet de beargumentering voor het niet kopen van die wagentjes. Deze auto's zijn dankzij dat imago zo zwaar overpriced, dat je voor het geld een (in mijn ogen) betere auto kan krijgen.DG schreef:Jij niet nee, straks gaan mensen nog twijfelen over jouw geaardheid. Zoooo Nederlands dit heS-J schreef:Zeker. De A1 vind ik een lelijk hok, de 500 en New MINI zijn erg leuk.Sven VS schreef:Dus er zijn mensen die een new mini en een fiat 500 wel mooie auto's vinden en dit geen mooie auto ?![]()
![]()
![]()
Alledrie vrouwenautootjes trouwens, wil je als man toch niet in gezien worden.
.(wat zullen andere mensen wel niet denken?)
Als dit een flop wordt dan is het om de prijs. Aan de looks en afwerking zal het niet liggen. Het interieur is gewoon prachtig, zeker als je het vergelijkt met een Mini (rammeltjes/kraakjes interieur) en Fiat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten