Maar vond , en vind, het wel altijd erg leuk.
Destijds , paar jaar terug, maakte ik aardig wat kiekjes.
Let wel, dit was nog voor het betaalbare digitale spiegelreflextijdperk
En ik heb er nog veeeeeel meer ... ^_^
Zal binnenkort nog eens wat posten
Mee eens!!Ravin ///M schreef:Maar wel een héééél uitzonderlijke! Super, Mark!
Uv filtertje kost geen drol in die maat.Tazzy schreef:Canon EF 70-200mm F/4.0 L USM + ET-74 (zonnekap) = niet op voorraad maar kost nu 489 euro.
http://www.kamera-express.nl/ProductDetail.aspx?id=392
Met de eerste 2 houd ik budget over dus bij de 1e zou ik direct een filter en een lenskap erbij kunnen kopen. Ergens wil ik wel IS voor wat stabiliteit tijdens pannen. Maar eh... hoeveel beter is die L lens eigenlijk? De L laat eigenlijk geen budget meer over voor een stukkie filter "bescherm glas". Heb nu trouwens de 17-85mm met IS van Canon als dagelijkse lens.
Stelletje afzetters inderdaadMartin van der Zwaard schreef:
Bekende locatie. Sirmione als ik het goed heb.
Ben ik vorig geweest. Heb daar om de hoek nog veel te veel betaald voor twee ijsjes
Adje ///M3 schreef: Stelletje afzetters inderdaad(en 't smaakte voor geen meter...)
Sirmione is wel mooi though! Echt Italiaans (verslavend) ijs haal je natuurlijk bij een zo'n kraampje aan het haventje in Bardolino! Heerlijk.Adje ///M3 schreef:Stelletje afzetters inderdaadMartin van der Zwaard schreef:
Bekende locatie. Sirmione als ik het goed heb.
Ben ik vorig geweest. Heb daar om de hoek nog veel te veel betaald voor twee ijsjes(en 't smaakte voor geen meter...)
Ja, was eigenlijk aangenaam verrast over de 2.0. Mijn vriendin en ik mochten kiezen wat we mee wilden hebben, een 3.0si of de 2.0. Aangezien ik al eens een 3.0si had gereden 2 dagen kende ik die wel, ik was dus ook wel eens benieuwd naar de 2.0.Ravin ///M schreef:What's the verdict Mark - is het wat, die 2.0?
Leuk trouwens die plaat, zal vaak van pas komen
Metchu schreef:hahaha die mn.nl kentekenplaat is wel bussiness jonguh!!!!
Mark Nauta schreef:Metchu schreef:hahaha die mn.nl kentekenplaat is wel bussiness jonguh!!!!
Heb 2 zwarte met wit logo en 2 witte met zwart logo
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Joël D., MarcelV, vester86, WillemBoer en 17 gasten