Bericht
door Michel P » 17 mei 2010, 23:18
Die regeltjes zijn recent wat aangescherpt......... maar wat het probleem is, de velen die behoorlijk onaangepast leven, en dit gedrag overdagen op de kids die ze in veelvoud produceren... Ofwel, relatief is men nu strenger met toelaten o.b.v. gezinsvorming, of import bruiden/bruidegommen. Maar feit blijft dat deze in de regel gezien hun opleidingsnivo een de kant komen te staan, maar wel gebruik maken van welvaartsstaan NL, en die kraakt aan alle kanten, waardoor alles steeds verder uitgekleed word.
Kijk dat filmpje even van de cartonist in zweden, en het gedrag van een grote groep, waarschijnlijk bi-culturelen....... ofwel met zweeds paspoort..... sorry maar dan draait mijn maag om, waar is die multiculurele verrijking.......... ik noem dat verarming.
Kijk het filmpje van RTL4 journaal in de tram/metro in Rotterdam, dat gedrag is ABNORMAAL, EN ONACCEPTABEL......... grotendeels bi-culturelen..... vanwaar deze agressie....... En niet de NL tokkie er als alternatief bij halen....... uiteraard dienen deze ook met zero tollerance te worden aangepakt, echter heb ik het idee dat de in de grote steden zwaar in de minderheid zijn...
Wilders doelt verder op de totale kosten van de immigranten industrie..... van advocaat tot subsidiesponzende stichtingen die vrouwen leren fietsen....en alles wat daar tussen zit.
Michel