Gewicht/pk verhouding Hielke

Ik ben ook heel benieuwd of de pk/gewicht regels nu wel eens gecontroleerd gaan worden. Itt wat mensen zouden kunnen denken ben ik in potentie wel een fan van de DSC. Mits die regels op een normale manier worden nageleefd heeft de serie een enorme potentie. Nu is het willekeur, en daarmee zonder werkelijke racewaarde.Luco schreef:Nou Hielke, wees blij dat ze gaan handhaven, ik ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen
Dat het een stelletje zure zuigende zeikerds zijn in die wijk(incl. 'schoonfamilie'Ehrrr.. wat is daar ludiek aan?
wij moesten op de nurburgring gewicht erbij gooien..Hielke schreef:Ik ben ook heel benieuwd of de pk/gewicht regels nu wel eens gecontroleerd gaan worden. Itt wat mensen zouden kunnen denken ben ik in potentie wel een fan van de DSC. Mits die regels op een normale manier worden nageleefd heeft de serie een enorme potentie. Nu is het willekeur, en daarmee zonder werkelijke racewaarde.Luco schreef:Nou Hielke, wees blij dat ze gaan handhaven, ik ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen
Zoals het er nu bij bepaalde rijders voor staat mogen ze met 100 pk minder of 200 kilo meer van start gaan. Ik begrijp werkelijk waar niet dat die mensen nog eer aan hun 'prestaties' ontlenen.
We zullen zien.
Dat zo'n handblusser niet erg goed werkt, weet iedereen.Roy schreef:![]()
Gebruikers op dit forum: zegmaarboris en 25 gasten