Heb nog geen order geplaatst omdat ik toch, op de valreep, toch aan het twijfelen ben over een gewone Boxster S. Er is dus twijfel, en bij twijfel niets doen. De twijfel richt zich op
1) het uiterlijk: het dakje vind ik wel cool maar die 2 bulten op de kofferbak, zeker als je de auto 'open' ziet, daar zit ik dus de afgelopen weken over te twijfelen. Ik denk dat ik de gewone Boxtser S - zonder dak! - toch denk ik mooier vind, omdat de cabrio-lijn dan heel mooi is. Die Carrera bulten.. tja, maar het is twijfel, misschien valt het weer anders ...
2) Is een 2009 Boxster S in mijn situatie, met mij als rijder, eigenlijk niet net zo goed? Ook de Boxster S kun je uitrusten met de Spyder wielen, kan ook helemaal alcantara, daar kun je ook de Spyder kuipstoeltjes in bestellen, is ook PDK (als ik dat zou willen), is voor daily gewoon net zo snel als de Spyder natuurlijk, rijdt ook fenomenaal, kan ook met sportauspoef.. en is toch net iets praktischer in NL met dat automatische dak (alhoewel ik het stoffen dakje echt leuker vind om te zien)
Dus in mijn situatie, en mijn idee hoe ik de auto wil gaan gebruiken, is het dan toch de Boxster S die ik moet pakken? ....