Nou, het kon niet echt missen. In elk geval gaat het hotel de schade vergoeden, maar het is weer zo'n gedoe met een auto zonder reservewiel.Metchu schreef:wel netjes dat hij het bekendt.... voor hetzelfde geldt drukt ie ze snor!
M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60
- maarten22
- Berichten: 1265
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 15:27
- Auto: Porsche 911 964 C2
- Locatie: Oegstgeest
Re: M5 E60
Zat er een reservewiel in de kofferbak?? 

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60
De M5 heeft geen reservewiel.
- maarten22
- Berichten: 1265
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 15:27
- Auto: Porsche 911 964 C2
- Locatie: Oegstgeest
Re: M5 E60
Hehe zat weer is niet goed te lezen
Succes met de afhandeling van de schade!

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60
Gelukkig heb je meer verstand van poetsen :banaan:maarten22 schreef:Hehe zat weer is niet goed te lezenSucces met de afhandeling van de schade!

- maarten22
- Berichten: 1265
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 15:27
- Auto: Porsche 911 964 C2
- Locatie: Oegstgeest
Re: M5 E60
Wat een geluid :shakeit: Frank,










-
- Berichten: 1246
- Lid geworden op: 05 aug 2009, 15:07
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
- Locatie: Reeuwijk
Re: M5 E60
Wat een enorm dikke M5 is het toch Frank 

- RutgerK
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Re: M5 E60
geweldig....vlak voor de SchipholTUNNEL het filmpje afkappen! 

- Ahmed
- Berichten: 2779
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:51
- Locatie: F30 328i / E46 330i / Fireblade SC57
Re: M5 E60
Ik zou wat voorzichtiger zijn met het plaatsen van zulke filmpjes op het internet....
Wel gaaf natuurlijk

Wel gaaf natuurlijk

- maarten22
- Berichten: 1265
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 15:27
- Auto: Porsche 911 964 C2
- Locatie: Oegstgeest
Re: M5 E60
De auto op de snelweg bij schiphol is een hele andere auto dan die op de afgesloten weg 

-
- Berichten: 6765
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: M5 E60
Wat een magistraal geluid! 

- RutgerK
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 20 nov 2007, 01:07
Re: M5 E60
Ik denk meer aan de blik op de snelheidsmeter waarop 240km/u staat waar je 100 km/u mag in hetzelfde filmpje waarop het kenteken van de auto staat. Ik weet niet of de M5 exotisch genoeg is voor de politie om daar achteraan te gaan..maarten22 schreef:De auto op de snelweg bij schiphol is een hele andere auto dan die op de afgesloten weg
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60
Zoals Maarten al zei, die op de snelweg was een andere M5 met een andere bestuurder.
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Supermooie M zeg, w-o-w!
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Ik zeg: De dikste van Nederland.
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Vandaag bij JD engineering op de bank geweest met de M5. En dan moet je ongeacht het resultaat uiteraard eerlijk de cijfers geven. Laat ik daar nu net niet vrolijk van worden. De M5 komt aan 513,7 pk en 509,9 Nm
Daarvoor kan eigenlijk maar een verklaring zijn: Een standaard M5 haalt zijn fabrieks 507 pk niet. Helaas heb ik nooit de auto gemeten toen hij origineel was. Misschien iets voor Rico? De schattingen van diverse tuners dat hij 570pk moet hebben, is wellicht doorgerekend vanaf 507pk, zodat er 63pk gevonden zou zijn. Dat lijkt me wel redelijk. Binnenkort naar Duitsland voor de gps top.
Wil wel nog opmerken dat volgens JDE een verbetering op de 100-200km/h met 1 seconde, ca. 50 pk vraagt. Bij mij zijn het 2 seconde inclusief het voordeel van het diff.
ps. Het waren 450pk aan de wielen.

Daarvoor kan eigenlijk maar een verklaring zijn: Een standaard M5 haalt zijn fabrieks 507 pk niet. Helaas heb ik nooit de auto gemeten toen hij origineel was. Misschien iets voor Rico? De schattingen van diverse tuners dat hij 570pk moet hebben, is wellicht doorgerekend vanaf 507pk, zodat er 63pk gevonden zou zijn. Dat lijkt me wel redelijk. Binnenkort naar Duitsland voor de gps top.
Wil wel nog opmerken dat volgens JDE een verbetering op de 100-200km/h met 1 seconde, ca. 50 pk vraagt. Bij mij zijn het 2 seconde inclusief het voordeel van het diff.
ps. Het waren 450pk aan de wielen.
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Als richtlijn: Ik weet niet wat je 100-200 tijd is, voor onder de 6 sec moet je toch richting de 700pk hebben of klein frontaal oppervlak (goede CwA, zoals Porsche's).
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Dat filmpje ... klinkt goed ! 

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
8,2 seconden. Ik zie een Porsche nog niet onder de 6 seconden kruipen? Dat zou extreem snel zijn. Ik denk trouwens niet dat luchtweerstand onder de 200 zo'n cruicale rol speelt.wjn schreef:Als richtlijn: Ik weet niet wat je 100-200 tijd is, voor onder de 6 sec moet je toch richting de 700pk hebben of klein frontaal oppervlak (goede CwA, zoals Porsche's).
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
vergis je niet Frank...tot 140<>160 nog niet echt, maar daarboven gaat het hard omhoog, dus als je een groot vlak oppervlak hebt gaat het daar echt hard tellen.M-bitious schreef:8,2 seconden. Ik zie een Porsche nog niet onder de 6 seconden kruipen? Dat zou extreem snel zijn. Ik denk trouwens niet dat luchtweerstand onder de 200 zo'n cruicale rol speelt.wjn schreef:Als richtlijn: Ik weet niet wat je 100-200 tijd is, voor onder de 6 sec moet je toch richting de 700pk hebben of klein frontaal oppervlak (goede CwA, zoals Porsche's).
8.2sec van 100 naar 200km/u is een supertijd, pak de autotesten er maar eens bij, zoals je al zegt wil je in iets van 6sec van 100 naar 200 dan moet je een hele vracht pk's meenemen

- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Na de resultaten van vandaag even op het Net gezocht naar standaard M5 dynoes. De meeste M5's hebben aan de wielen rond de 400pk. Ik blijk dus 50 pk meer te hebben.Omrekenen naar motor pk's kom ik dan op een plus van 57pk. Nou daar kan ik mee leven, maar het totaal is een stuk minder dan je zou verwachten van een auto die al 507pk uit de fabriek zou moeten hebben. Volgens JDE hebben ook alle RS-en last van minder vermogen dan de fabriek claimt. Het is niet anders. Maar hij blijft wel bloedje snel :banaan:
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
wel eerlijk van je
Maar goed, mijn gevoel zei dat het 600 pk was!




- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
hier leuke lijst staat ook de standaard M3 e60 in en de 6sec cars...getunede porsche's die gaan als een kogel door de onzichtbare muur


- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Heb je ooit je M6 laten meten op de rollenbank en daarmee de 100-200 gemeten?
Jou M6 had ook aardig wat in huis namelijk, en die had niet eens een korter diff.
Liep toch 342 op de teller?
Jou M6 had ook aardig wat in huis namelijk, en die had niet eens een korter diff.
Liep toch 342 op de teller?
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: M5 E60 UPDATE met Filmpje pagina 11
Nooit op de bank gehad, hij had alleen een remap. Dat malle ding haalde inderdaad 342 op de teller. De 100-200 heb ik ook nooit gemeten, maar gevoelsmatig is de M5 sneller. Mag ook wel voor dat tuning geld. Misschien toch in september maar 2 setjes Schrick nokkenassen erin gooienErik K. schreef:Heb je ooit je M6 laten meten op de rollenbank en daarmee de 100-200 gemeten?
Jou M6 had ook aardig wat in huis namelijk, en die had niet eens een korter diff.
Liep toch 342 op de teller?

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bing [Bot], Downforce Hans, EvdP, Google [Bot], Hitz, Joël D., Kadett, Luco, Marc Sierra, SlowCo, Spinazie, StefanW en 16 gasten