Ja, sorry. Kon het niet latensteve smith schreef:Had lekker je bek gehouden! Als ik 10 cent kreeg voor elke baansluiting als gevolg van die uitzending......Stéphane schreef:Zoals ik 4 jaar geleden tegen Jeremy Clarkson al gezegd heb

Ja, sorry. Kon het niet latensteve smith schreef:Had lekker je bek gehouden! Als ik 10 cent kreeg voor elke baansluiting als gevolg van die uitzending......Stéphane schreef:Zoals ik 4 jaar geleden tegen Jeremy Clarkson al gezegd heb
Niet gevonden , maar zelf gemaaktturbo 4x4 schreef:Zijn er al foto's van de GTO gevonden?
Idd. Heeft weinig met GTO te makenJurjen schreef:Dat is toch gewoon een 599GTB HGTE met gefolied dak?
In dat kader heb ik er ook nog wel eentje....Macboy schreef: Hopelijk ziet iedereen hiermee nog steeds in dat het gewoon touristenfahrt is
Macboy schreef:Uitgebreider verslag van zaterdag 24 mei 2010 volgt nog.
Nog een maandje wachten dusMacboy schreef:Uitgebreider verslag van zaterdag 24 mei 2010 volgt nog.
Heb zelf geen idee hoe de cultuur binnen de VLN is, maar het lijkt vaak alsof de snelleren zich "verheven" voelen boven de langzamere deelnemers.Andre schreef:Het lijkt wel touristenfahrt in de vln.
Wat een onnodige crashes. Vooral ook de snelleren die niet het geduld kunnen opbrengen.
Wat een sch**tfilmpje zeg! Ze hadden maar 1 geluidsspoor, dus als de camera in de 997 aanstaat hoor je nog steeds het geluid uit de Audi met wat vervuiling, met ook diens schakelmomenten e.d. Echt hele goedkope fopperij!daNpy schreef: Hier nog een mooi filmpje van een VLN race (Prescolaris vs Black Falcon)
http://www.ring1.de/tv/alle/media/247/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten