Wij zijn Arjan en Annelies. Sinds 2006 verslaafd aan aan onze Mazda MX-5'en. Je kunt wel zeggen een uit de hand gelopen hobby, maar dan ben ik hier vast niet de enige

In 2008 ben ik betrokken geraakt bij het MaX5 race kampioenschap. Ik was toen nog "monteur" bij het IL-Motorsport Racing team. Na twee jaar ging het bloed wel sneller stromen en wilde ik ook wel eens zelf rijden. Maar ja zo'n hobby kost wel wat tijd (en geld). Ik dacht dat dat er thuis nooit doorheen zou komen. Annelies vergeleek zandvoort als een vieze stinkende snelweg waar het altijd koud is en de auto's te snel reden om te kunnen zien wat het was... Maar met wat snode plannen, haar in een MaX5 auto als bijrijder gestopt en zo hard mogelijk over het circuit Zandvoort laten rijden. Dat heeft succes gehad, 's avonds was de auto al half gestript...
Twee maanden geleden op Zolder onze licentie gehaald en nu rijden we samen dus in het A&A-Racing team bij de DNRT in de Total Mazda MaX5 cup. Okee de tijden na race 1 zijn nog niet top, maar er zit een goede vordering in en met wat rij-ervaring gaat dat wel goed komen. Belangrijkste is nog wel de concurentie van mijn eigen vrouw. Tot nu toe rijden we steeds elkaars tijd aan gort... Gelukkig reed ik steeds als laatste, dus staat het "familierecord" nog op mijn naam.

Ik hoop veel van jullie nog eens te ontmoeten op en rond het circuit