A&A-Racing

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
A&A-Racing

A&A-Racing

Bericht door A&A-Racing » 26 apr 2010, 12:04

Zo nadat het Racevirus bij ons ook heeft toegeslagen, hebben we zelf maar een eigen racer gebouwd.

Afbeelding

Wij zijn Arjan en Annelies. Sinds 2006 verslaafd aan aan onze Mazda MX-5'en. Je kunt wel zeggen een uit de hand gelopen hobby, maar dan ben ik hier vast niet de enige :D

In 2008 ben ik betrokken geraakt bij het MaX5 race kampioenschap. Ik was toen nog "monteur" bij het IL-Motorsport Racing team. Na twee jaar ging het bloed wel sneller stromen en wilde ik ook wel eens zelf rijden. Maar ja zo'n hobby kost wel wat tijd (en geld). Ik dacht dat dat er thuis nooit doorheen zou komen. Annelies vergeleek zandvoort als een vieze stinkende snelweg waar het altijd koud is en de auto's te snel reden om te kunnen zien wat het was... Maar met wat snode plannen, haar in een MaX5 auto als bijrijder gestopt en zo hard mogelijk over het circuit Zandvoort laten rijden. Dat heeft succes gehad, 's avonds was de auto al half gestript...

Twee maanden geleden op Zolder onze licentie gehaald en nu rijden we samen dus in het A&A-Racing team bij de DNRT in de Total Mazda MaX5 cup. Okee de tijden na race 1 zijn nog niet top, maar er zit een goede vordering in en met wat rij-ervaring gaat dat wel goed komen. Belangrijkste is nog wel de concurentie van mijn eigen vrouw. Tot nu toe rijden we steeds elkaars tijd aan gort... Gelukkig reed ik steeds als laatste, dus staat het "familierecord" nog op mijn naam. :wink:

Ik hoop veel van jullie nog eens te ontmoeten op en rond het circuit

steve smith

Re: A&A-Racing

Bericht door steve smith » 26 apr 2010, 13:04

Welkom!
A&A-Racing schreef: Annelies vergeleek zandvoort als een vieze stinkende snelweg waar het altijd koud is en de auto's te snel reden om te kunnen zien wat het was...
En ze heeft volledig gelijk! En vergeet het walgelijke voer bij Mickey's niet!

Damir Vukovic

Bericht door Damir Vukovic » 26 apr 2010, 13:37

Jullie hadden het redelijk aan de stok met de volvo'tjes afgelopen keer toch? Lijkt me ontzettend grappig om daar tussen te kunnen rijden. Dat is op zich wel leuk aan de mx5 klasse. Mocht je niet het niveau Schumacher hebben of heb je een basic geprepareerde auto dan kun je nog steeds hard genoeg om leuk met de volvo'tjes te kunnen spelen. Niks mis mee :df:

Oscar29

Bericht door Oscar29 » 26 apr 2010, 13:49

en het belangrijkste teamlid vergeten dan he :bag:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 26 apr 2010, 16:36

Welkom Arjan en Annelies :) , goede keus van die auto :mrgreen: .

Luco

Bericht door Luco » 26 apr 2010, 16:48

Welkom A&A
Veel raceplezier en hou het heel :thumbup: :thumbup:

En stiekum hopen we natuurlijk dat je vrouw sneller is :clap: :clap:

L@urens

Bericht door L@urens » 26 apr 2010, 17:53

Welkom :) En veel succes gewenst dit seizoen!

Tom

Bericht door Tom » 26 apr 2010, 18:31

Leuk

Wist niet dat ze bij de Anonieme Alcoholisten ook een raceteam hadden :lol:

Welkom btw..

A&A-Racing

Bericht door A&A-Racing » 26 apr 2010, 18:52

He Oscar,

bij deze dan:

Oscar is onze chief mechanics of officiele MaX5-beunhaas zoals hij het zelf noemt.

Aangezien je dit hele weekend vrij had ga ik er wel vanuit dat je er donderdag staat met je eigen wagen he. En nee geen smoesjes dat die koelslang te laat kwam

Ennuh, ben bang dat Annelies nog wel eens sneller zal rijden, dus jullie hoop wordt vast wel eens werkelijkheid. Nu zit ze nog op een kleine seconde, maar met nog minder ervaring als ik had... Maar toegeven zal ik dat nooit doen natuurlijk :twisted:

Die Volvo's maken het mij nog wel lastig, straks ik hun hoop ik. :roll:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 apr 2010, 19:38

Welkom! :df:

Oscar29

Bericht door Oscar29 » 26 apr 2010, 19:48

A&A-Racing schreef:He Oscar,

bij deze dan:

Oscar is onze chief mechanics of officiele MaX5-beunhaas zoals hij het zelf noemt.

Aangezien je dit hele weekend vrij had ga ik er wel vanuit dat je er donderdag staat met je eigen wagen he. En nee geen smoesjes dat die koelslang te laat kwam

Ennuh, ben bang dat Annelies nog wel eens sneller zal rijden, dus jullie hoop wordt vast wel eens werkelijkheid. Nu zit ze nog op een kleine seconde, maar met nog minder ervaring als ik had... Maar toegeven zal ik dat nooit doen natuurlijk :twisted:

Die Volvo's maken het mij nog wel lastig, straks ik hun hoop ik. :roll:

Dit weekend aan de rode gewerkt (onder druk :mrgreen: )
Aan de koelslang ligt het niet. Meer aan het feit dat ik geen dash, werkende inlaattemperatuur- en koelwatersensor heb. Dat ik m'n Wilwood set nog niet binnen heb werkt ook niet mee. Ben pas woensdagavond weer in Hoofddorp. Rijden jullie 's ochtends of 's middags?

L@urens

Bericht door L@urens » 26 apr 2010, 20:20

Oscar29 schreef:Aan de koelslang ligt het niet. Meer aan het feit dat ik geen dash, werkende inlaattemperatuur- en koelwatersensor heb. Dat ik m'n Wilwood set nog niet binnen heb werkt ook niet mee. Ben pas woensdagavond weer in Hoofddorp. Rijden jullie 's ochtends of 's middags?
Smoesjes. Met jouw tempo heb je geen Wilwoods nodig :mrgreen:

JohanH

Bericht door JohanH » 27 apr 2010, 11:12

Hey Witte, leuk om te zien dat jullie ook meerijden donderdag :df:
A&A-Racing schreef: Die Volvo's maken het mij nog wel lastig, straks ik hun hoop ik. :roll:
Die zie je met wat oefening niet meer in je spiegels, wees eens wat positiever ;)

A&A-Racing

Bericht door A&A-Racing » 27 apr 2010, 13:21

Hey, als ik ze een rondje lap natuurlijk :df:

RJay

Bericht door RJay » 27 apr 2010, 13:40

Welkom op DF, zie jullie donderdag wel :) *is daar dan met de #280 bmw E30*

Plaats reactie