M220 en M030 zijn leuk voor de waarde van de auto. M030 betekent grotere remmen (maar kleiner dan zwarte 928 GTS of nog grotere rode 993TT remmen), dikkere stabi's en een koni onderstel. M220 is het sperdiff. Overigens had mijn eerste (toen blauwe, nu witte) 968CS volgens de verkoper PZ Wuppertal M220, maar bij vervaging van de bak na een paar jaar bleek het sper te ontbreken... Nooit wat van gemerkt. De M030 is met name aardig vanwege de fusees waar je zo de Big Reds op kan zetten. Op mijn zwarte 968CS zitten de grote remmen (928 GTS) bevestigd met adapters. Op zich niet heel veel mis mee, maar niet zo netjes als de M030 fusees (die wel op de raceauto zitten).
Nog een verschil met de race 968CS en de straat 968CS (niet de mijne):
Overigens gaat mijn zwarte 968CS er ergens in de zomer waarschijnlijk uit. We verhuizen naar het buitenland en daar kunnen alleen geheel originele auto's een kenteken krijgen. Dat is met de zwarte 968 niet meer te doen. Voor jou lijkt me de zwarte 968 niet zo erg geschikt: geen radio, geen airco, geen tapijt ed.
Maar als je een goeie 968CS wilt kopen die zijn waarde houdt, kun je het best een zo min mogelijk gemodificeerde in Duitsland kopen. De prijzen daarvan liggen zeker rond de EUR 20k. Succes!