Tristan schreef:Uiterlijk ben ik er nog niet helemaal over uit maar het interieur is geweldig. Wat een heerlijke plek om te vertoeven.
@Macboy: Die lichte tinten is geen porum. In een zakenauto altijd donkere bekleding nemen, toont zoveel chiquer.
Kun je mijn gedachten lezen ofzo, Tristan? Exact wat ik wilde opschrijven. Ook over de lichte tinten in 't interieur.
En ik denk dat ie wat te anoniem/saai(?) oogt tov een S of een 7...
Verder las ik die 'test'in Autobild en dan vind ik de 7er ook veel mooier/stoerder en veel meer presence geven. Plus dat ze 'n 750iX testten(.....) dat komt de 'agility' en bochtenwerk cq accelleratie met die mastodont niet ten goede natuurlijk. Een 750i was veel speelbaarder en stukken lichter en sneler geweest, buit 'n t feit of je je gewoon af kunt vragen of 4wd op dit type auto's ECHT noodzakelijk is
(We weten dat Audi niet terugkan met z'n Quattro redenaties in de karren met zwaardere motoren, maar 't komt bij hun vaak 'het plezierige 'rijden niet ten goede, alleen prima tractie bij natheid en sneeuw(maar daar bestaan ook winterbanden voor he.

)
*Kijkt met schuin oog naar RR Phantom en Maybach + Jag XJ, AM Rapide en Maser QP*