Heeft Duifjes.com karakter?
- RVV
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Re: Heeft Duifjes.com karakter?
Karakter heeft die zeker
Mooi geschreven stuk en voor een deel zeker herkenbaar.
Maar moeten we nu op de FP of het forum reageren op de artikelen. Het is nu een beetje dubbel en een discussie is ook niet mogelijk omdat mensen letterlijk naast elkaar heen praten.

Mooi geschreven stuk en voor een deel zeker herkenbaar.
Maar moeten we nu op de FP of het forum reageren op de artikelen. Het is nu een beetje dubbel en een discussie is ook niet mogelijk omdat mensen letterlijk naast elkaar heen praten.
-
Ik vind het best een leuk en begrijpelijk stukkie tekst. Alleen ik raakte het spoor volledig bijster toen de Scirocco als auto met karakter werd genoemd. In feite is dit net zo'n "karakterloze" auto als de Golf behalve dat ie een ander (voor sommige spannend) uiterlijk heeft.
Laatst gewijzigd door Harrie op 20 apr 2010, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michel P
Je bent toch ook van het foute karakter Jacco, die ordi US cars spreken je toch ook aan!
Michel
Michel
-
Zou je karakter nog leuk vinden als de troep weer eens kapot is.
???
???
- duifjes.com
Harrie ik begrijp je reactie! maar goed dit is uiteraard persoonlijk en juist daarom de ook die kleuren. Persoonlijk vindt ik de Scirocco een erg geslaagd model!Harrie schreef:Ik vind het best een leuk en begrijpelijk stukkie tekst. Alleen ik raakte het spoor volledig bijster toen de Scirocco als auto met karakter werd genoemd. In feite is dit net zo'n "karakterloze" auto als de Golf behalve dat ie een ander (voor sommige spannend) uiterlijk heeft.
- duifjes.com
Uiteraard!Michel P schreef:Je bent toch ook van het foute karakter Jacco, die ordi US cars spreken je toch ook aan!
Michel
- Mike S.
- Auto: M135i
Dat je het een geslaagd model vind oke... maar karakter ? kom op zegduifjes.com schreef:Harrie ik begrijp je reactie! maar goed dit is uiteraard persoonlijk en juist daarom de ook die kleuren. Persoonlijk vindt ik de Scirocco een erg geslaagd model!Harrie schreef:Ik vind het best een leuk en begrijpelijk stukkie tekst. Alleen ik raakte het spoor volledig bijster toen de Scirocco als auto met karakter werd genoemd. In feite is dit net zo'n "karakterloze" auto als de Golf behalve dat ie een ander (voor sommige spannend) uiterlijk heeft.

-
Jacco, je bent verdwaald in de nostalgie van het vorige model. Nieuwe scirocco is een massaproduct zonder karakter, maar wel een supergave wagen!
- duifjes.com
Oke ik snap je punt wat ik ermee wil zeggen is dat als iemand in een Scirocco rijdt ipv een Golfje en dan juist in de beschreven kleuren dan toon in je in mijn ogen karakter.....dont go with the flow ... dat is mn punt... eenheidsworsten zijn er genoeg...teveel zelfs stoor me er zelfs aan tijdens mn dagelijks ritten......aleen zullen ze dat van mij ook denken @ zilvergrijs 126pk diesel Avensis trekhaak editione......Mike Spanjersbergh schreef:Dat je het een geslaagd model vind oke... maar karakter ? kom op zegduifjes.com schreef:Harrie ik begrijp je reactie! maar goed dit is uiteraard persoonlijk en juist daarom de ook die kleuren. Persoonlijk vindt ik de Scirocco een erg geslaagd model!Harrie schreef:Ik vind het best een leuk en begrijpelijk stukkie tekst. Alleen ik raakte het spoor volledig bijster toen de Scirocco als auto met karakter werd genoemd. In feite is dit net zo'n "karakterloze" auto als de Golf behalve dat ie een ander (voor sommige spannend) uiterlijk heeft.
-
Da's wel een statement voor iemand die verkoop deed bij het saaiste merk op aarde!duifjes.com schreef: Oke ik snap je punt wat ik ermee wil zeggen is dat als iemand in een Scirocco rijdt ipv een Golfje en dan juist in de beschreven kleuren dan toon in je in mijn ogen karakter.....dont go with the flow ... dat is mn punt... eenheidsworsten zijn er genoeg...teveel zelfs stoor me er zelfs aan tijdens mn dagelijks ritten......aleen zullen ze dat van mij ook denken @ zilvergrijs 126pk diesel Avensis trekhaak editione......

- duifjes.com
Dat ben ik met je eens....alleen tussen dingen verkopen waar je achter staat en dingen waarvan je vindt dat ze karakter van hebben verschilt.....maar goed ik zou mezelf ook niet meer zien aldaar....steve smith schreef:Da's wel een statement voor iemand die verkoop deed bij het saaiste merk op aarde!duifjes.com schreef: Oke ik snap je punt wat ik ermee wil zeggen is dat als iemand in een Scirocco rijdt ipv een Golfje en dan juist in de beschreven kleuren dan toon in je in mijn ogen karakter.....dont go with the flow ... dat is mn punt... eenheidsworsten zijn er genoeg...teveel zelfs stoor me er zelfs aan tijdens mn dagelijks ritten......aleen zullen ze dat van mij ook denken @ zilvergrijs 126pk diesel Avensis trekhaak editione......

- Snipe
"Dag mevrouwtje. Ik zie dat u interesse heeft in dit praktische stadsautootje. Nou, ik sta er volledig achter. Kwalitatief uitstekend en je zit nog droog ook. Wel enorm saai en karakterloos natuurlijk, maar dat past uitstekend bij uw vormeloze kleding en die slaapverwekkende jas die u daar draagt. Het autootje pas dus perfect bij u. Gezellig samen op weg naar het bejaardenhuis. Rekent u contant af of wilt u pinnen?"duifjes.com schreef:Dat ben ik met je eens....alleen tussen dingen verkopen waar je achter staat en dingen waarvan je vindt dat ze karakter van hebben verschilt.....maar goed ik zou mezelf ook niet meer zien aldaar....steve smith schreef:Da's wel een statement voor iemand die verkoop deed bij het saaiste merk op aarde!
*en weer verlaat een tevreden klant het pand*
- Macboy
Groot probleem punt op DF. Mogelijk dat iemand hier uitleg over kan geven ?Oof schreef:Maar moeten we nu op de FP of het forum reageren op de artikelen. Het is nu een beetje dubbel en een discussie is ook niet mogelijk omdat mensen letterlijk naast elkaar heen praten.
- RVV
Je mag zelf kiezen.

- Robertdj
Des te meer ga je de techniek waarderen wanneer het een keer wel heel blijft.Andre schreef:Zou je karakter nog leuk vinden als de troep weer eens kapot is.
???
-
Karakter en auto's?
Een karakter geven aan een fysiek object is een behoorlijke uitdaging, zeker voor een ontwerper. Maar het gaat om een zekere interactie tussen beide; jij als persoon moet het gevoel krijgen alsof het object je iets probeert te vertellen, communicatie. En dat op een eigenzinnige manier vanuit het object. Iets wat jij als prettig en logisch ervaart en je een goed gevoel geeft. Zeker wanneer jij gaat terug praten en wederom het gevoel terugkrijgt dat in dit geval de auto op jou reageert.
Karaktereigenschappen zijn de hele kleine -vaak onbewuste- details van een auto. Sommige auto's hebben er heel veel (de auto's met karakter), sommige hebben er geen enkele. Eerste indrukken van een auto zijn daarbij allesbepalend bij mensen zoals ons
Een karakter geven aan een fysiek object is een behoorlijke uitdaging, zeker voor een ontwerper. Maar het gaat om een zekere interactie tussen beide; jij als persoon moet het gevoel krijgen alsof het object je iets probeert te vertellen, communicatie. En dat op een eigenzinnige manier vanuit het object. Iets wat jij als prettig en logisch ervaart en je een goed gevoel geeft. Zeker wanneer jij gaat terug praten en wederom het gevoel terugkrijgt dat in dit geval de auto op jou reageert.
Karaktereigenschappen zijn de hele kleine -vaak onbewuste- details van een auto. Sommige auto's hebben er heel veel (de auto's met karakter), sommige hebben er geen enkele. Eerste indrukken van een auto zijn daarbij allesbepalend bij mensen zoals ons