Zelf ben ik nog niet zo heel 'lang' bezig maar het blijft wel heerlijk ontspannen. Voordeel is dat ik aan mezelf merk dat ik al rustiger de tijd neem en zo meer geniet van het 'moment' dat je drinkt. Tevens probeer ik een beetje de 'tasting notes' bij te houden... Al vergeet ik dat meestal.
Momenteel heb ik staan:
In de Blends:
Johnnie Walker Red Label. Opzich niet verkeerd, ruikt wat zoetig. Smaak is gemberachtig en vrij heet daarna. Nadronk redelijk zoutig... moeilijk te omschrijven.
Ik heb 'hem' nu 2 weken... uit het huis van mijn oudoom die een tijd terug overleden is(ongeopend)
Single malts:
Glenfiddich Caoran 12y: Vrij rokerig op het eerste proeven. Schijnt niet echt een 'unieke' whisky te zijn maar ik vind hem erg goed smaken.
Besteld:
Talisker 57' North. Hier ben ik na wat lezen en advies op uitgekomen. Ook om natuurlijk een beetje te proberen en experimenteren. Behoorlijk aan de prijs met 68 euro voor een fles maargoed, soms mag het

Verder ben ik niet echt een expert maar vind het erg leuk en lekker om te drinken. Misschien kunnen we hier elkaar wat tips geven. Lezen is ook altijd leuk dus mocht je nog interessante webpagina's hebben: Post ze!