Denk dat ik heel m'n auto dan maar vol moet gaan plakken

Maar deze stickers misstaan de auto niet. Als je dat op een normale burgerbak doet staat het beetje raar denk ik... dus ik laat de stickers maar voor wat ze zijn

Inderdaad. En het gebeurde dus gisteravond meerdere keren dat dat ding vol doortrok. Vooral met de echo van wat gebouwen er om heen is dat inderdaad onbeschrijfelijk.Dominique schreef:Ik heb dat wel eens op CPZ zien / horen rijden. Woorden voor dat geluid schieten idd te kort.
Je bedoelt dat de luchtstroom naar boven draait en dat die zo er niet langs kan, Steve? Ik zie je punt, maar standaard is het helemaal dicht dus ik vraag me af hoe goed het dan zou werken.steve smith schreef:Hey Pol, zet die kentekenplaat eens wat hoger. Zo heeft die diffusor nog niet heel veel zin.
Idd, standaard is het helemaal dicht dus zal wel loslopen, en een plaat moet er op, wellicht laat ik nog een vierkante plaat maken.Stéphane schreef:Je bedoelt dat de luchtstroom naar boven draait en dat die zo er niet langs kan, Steve? Ik zie je punt, maar standaard is het helemaal dicht dus ik vraag me af hoe goed het dan zou werken.steve smith schreef:Hey Pol, zet die kentekenplaat eens wat hoger. Zo heeft die diffusor nog niet heel veel zin.