Mijn 130i racer.
-
Re: Mijn 130i racer.
Die auto voor me heeft 343pk. Was aardig doorstampen.
-
Top gereden hoor! 

- Ben_968CS
Wij starten dan ook pas als de SuperSport in de Gerlach rijdt...Tristan schreef: Voor de rest liet hij alle Porsche's achter zich.

Maar afgezien daarvan, ik mocht als toeschouwer Dre langs de baan bekijken (een idioot in een Clio had mijn 968 zwaar beschadigd in de kwali, zodat de race na 2 ronden over was wegens een afgebroken fusee) en het zag er fantastisch uit!
Die 3-serie WTCC-lookalike en die Z3M zijn enorme krachtpatsers en zijn normaal gesproken door niemand bij te houden. Om niet te spreken van de DNRT V8 (500 pk, rond de 1,000 kg...) die werd zoekgereden door Andre. Zaterdag hadden ze dus wat last van een 130! Erg sterk. Wel flauw dat bij de code 60 (stel Porsche's op elkaar geklapt) de meeste mannen het gat naar hun voorganger gewoon dichtreden. Volgens mij had Andre daar nadeel van bij de herstart. Ik stond bij de Gerlach, waar Dre er bij het ingaan van de bocht bijna naastzat en bij het omhoog gaan op de Hunserug trokken ze op vermogen weer weg. Maar erg mooi gereden van Andre, zeker toen bleek dat hij er niet langskon: geen gekke dingen doen en schade rijden, gewoon netjes finishen. Het is te hopen voor de Bimmer-boys dat Dre het druk heeft de komende 5 DNRT dagen.

-
He Ben ik ga ze niet allemaal rijden hoor.
Wil assen zo bi zo rijden. Dan denk ik dat ik de rizla days dsc ga rijden. En nog wat trackdays.
Was inderdaad mooi stoeien maar zonder pk kom je er niet voorbij maar vond het zeer leuk om op de bumper te blijven van die dikke kannonnen.
En inderdaad code 60 werden de gaten dicht gereden plus ik ben in de 2e race ingehaald, omdat ik net voorbij de groene vlag reed en de z3 achter mij wel net de groene vlag zag en toen kwam ik er niet meer voorbij. En ook de achterblijvers zorgen ervoor dat ik de aansluiting niet kan houden. Dus ik heb geen zin om alle races te doen. De 1.51.9 was uitzonderlijk mooi daar ging het mij in de first place om. Als ik weet waar ik sta met de 130i dan vindt ik het al prima.
Wil assen zo bi zo rijden. Dan denk ik dat ik de rizla days dsc ga rijden. En nog wat trackdays.
Was inderdaad mooi stoeien maar zonder pk kom je er niet voorbij maar vond het zeer leuk om op de bumper te blijven van die dikke kannonnen.
En inderdaad code 60 werden de gaten dicht gereden plus ik ben in de 2e race ingehaald, omdat ik net voorbij de groene vlag reed en de z3 achter mij wel net de groene vlag zag en toen kwam ik er niet meer voorbij. En ook de achterblijvers zorgen ervoor dat ik de aansluiting niet kan houden. Dus ik heb geen zin om alle races te doen. De 1.51.9 was uitzonderlijk mooi daar ging het mij in de first place om. Als ik weet waar ik sta met de 130i dan vindt ik het al prima.
- RVV
- GTRene
zeg Dre, die snelle Z3 M coupe vertel daar eens wat over als je wil/weet...wat voor motor en geschat vermogen...en hoe ziet ie eruit achter...ik bedoel standaard houd het niet over en E30 achtig, hebben ze at allemaal aangepast? en bv ook het diff aan 2 oren opgehangen e.d.?
jou 130i is zeker geen stakker(snel ding), en je kent hem goed dat helpt ook
jou 130i is zeker geen stakker(snel ding), en je kent hem goed dat helpt ook

-
OnlineFabian
Strak rondje zeg! heerlijk om te zien.
-
Die Z3 heb ik vroeger wel in geraced totdat ie verkocht werd.
Volgens mij ca. 360pk. 3.2 Motor erin.
Volgens mij ca. 360pk. 3.2 Motor erin.
- Tristan
Das waar ook, idd.Ben_968CS schreef:Wij starten dan ook pas als de SuperSport in de Gerlach rijdt...Tristan schreef: Voor de rest liet hij alle Porsche's achter zich.![]()
:

Desalniettemin erg goed gereden van Dre. Vat mij opviel is hoe rustig de auto op de weg ligt.
- Erik
- Auto: BMW ///M
hij heeft anders aardig wat momentjes met insturen en moet flink werken in de bochten
(en dat is geen commentaar by the weg !)
(en dat is geen commentaar by the weg !)
- Tristan
Had het meer vanuit buitenaf gezien (langs de baan). Ook qua sturen vind ik het redelijk rustig en zeer vloeiend.
Wat een ontzettend mooie tijd zeg pffffffffffffffffffffffffff
Wat heb je allemaal aangepast Andre?
En op welke banden?

Wat heb je allemaal aangepast Andre?
En op welke banden?
-
michelin banden
-
Ga je nou weer roepen dat 't allemaal met de banden te maken heeft?Luco schreef:Welke compound Andre?
De zachtste?
Koop dan zelf ook zo'n set.
Ben gewoon benieuwd, maar michelins zijn inderdaad stukken sneller dan dunlop.Erik Stoffelsen schreef:Ga je nou weer roepen dat 't allemaal met de banden te maken heeft?Luco schreef:Welke compound Andre?
De zachtste?
Goed dat jij het allemaal weer weet Erik, ik mag niet op michelins rijden tijdens de dsc, dus zon set kopen voor een paar oefenrondjes is zonde van het geld en levert dus niks op.
-
S8B luco zijn niet de zachtsten.
Scheelt ongeveer 6 tiende met de dunlops denk ik. Als je de piek meeneemt van de dunlops misschien wel minder.
Scheelt ongeveer 6 tiende met de dunlops denk ik. Als je de piek meeneemt van de dunlops misschien wel minder.
-
Dat weet ik, maar koop dan eens een keer een set om 10 trackdays mee te rijden,Luco schreef:Ben gewoon benieuwd, maar michelins zijn inderdaad stukken sneller dan dunlop.Erik Stoffelsen schreef:Ga je nou weer roepen dat 't allemaal met de banden te maken heeft?Luco schreef:Welke compound Andre?
De zachtste?
Goed dat jij het allemaal weer weet Erik, ik mag niet op michelins rijden tijdens de dsc, dus zon set kopen voor een paar oefenrondjes is zonde van het geld en levert dus niks op.
Ze worden toch een keer oud.....
Altijd dat gemierenneuk over banden: Zeg gewoon, donders goede tijd, Andre!
ipv weer jezelf in te dekken voor discussies dat ie weer op betere banden reed....
Volgens mij zeg ik toch een ontzettend mooie tijd
maar omdat dit weer ruim 1,5 sec sneller was als de vorige keer was ik gewoon benieuwd hoe dat kwam, evt aanpassingen enzo.

maar omdat dit weer ruim 1,5 sec sneller was als de vorige keer was ik gewoon benieuwd hoe dat kwam, evt aanpassingen enzo.
- L@urens
Minder remmen, meer gasLuco schreef:Volgens mij zeg ik toch een ontzettend mooie tijd![]()

- @iko
Hij ziet op onze filmpjes welke lijnen hij moet rijdenL@urens schreef:Minder remmen, meer gasLuco schreef:Volgens mij zeg ik toch een ontzettend mooie tijd![]()
maar omdat dit weer ruim 1,5 sec sneller was als de vorige keer was ik gewoon benieuwd hoe dat kwam, evt aanpassingen enzo.Denk ik...

-
Gisteren even getest met de E90 M3 V8 en de vorderingen werpen zijn vruchten af.
1.50.7 door verkeer. Was gisteren vrij druk bij de vijverberg. Een vrije ronde had al richting de 1.49 of 1.48. hoog gezeten.
Probeer nog een filmpje online te krijgen van die ronde.
1.50.7 door verkeer. Was gisteren vrij druk bij de vijverberg. Een vrije ronde had al richting de 1.49 of 1.48. hoog gezeten.
- L@urens
Well doneAndre schreef:Gisteren even getest met de E90 M3 V8 en de vorderingen werpen zijn vruchten af.

- Petrolhead Tom
Indrukwekkende tijd Andre!
- Tinus_TDI
+1Tom Westendorp schreef:Indrukwekkende tijd Andre!