Je kunt goedkoop als je flexibel bent en buiten het seizoen het seizoen kunt. Ik scoorde met cheaptickets twee tickets naar Las Vegas dus onze reis begon en eindigde in LV. Als ik veel goedkoper had kunnen vliegen naar San Fransisco of Denver dan had ik van daaruit een route uitgestippeld. Een ander voordeel was dat Dollar een aanbieding had bij de grotere airports w.o. LV. Dus dat scheelde nog weer iets. Iets anders waar je gemakkelijk op kunt besparen is de verzekering van de rental. Gewoon niet nemenMartijn Koevoets schreef:M'n vriendin en ik hebben het plan opgevat om deze zomer weer naar de VS te gaan, maar dit keer zo goedkoop mogelijk. Geen hostels en liften, maar gewoon een motel/apartementje voor een week of twee + huurauto. Niet echt een voorkeur qua staat of stad, maar gewoon twee weekjes rondkijken in de omgeving, beetje shoppen, etc. Naar mijn idee zijn de vluchten naar Philadelphia het goedkoopst, omdat je daar meestal overstapt, maar het kan natuurlijk maar net zijn dat er een andere aanbieding is. Het regelen van accomodatie en een huurauto lijkt me ook op een vrij laat moment geen probleem...

Dan heb je imho wel de grootste slag geslagen. Motels en Hotels kosten zeker buiten het seizoen om niet de wereld en vermijd steden zoals LV in het weekend als je geld wilt besparen.
Als het West Coast wordt dan moet je eerst maar ff foto's komen kijken, stippelen we daarna even een route voor jullie uit