Nu maar hopen dat ze minder op plekken gaan flitsen waar de verkeersveiligheid niet in 't geding is, zoals je zo vaak ziet.

Lincoln Towncar als maatstaf?Hans schreef:30km zone's dienen zo ingericht te zijn dat je niet harder kan rijden dan 30, laat ze daar maar eens aan gaan werken dan de zoveelste keer met een geld verslindende zinloze campagne op de proppen te komen.
Kijk als ze dat gaan doen is het zo afgelopen met die 30km zone's, teveel mensen gaan dan klagen. Nu vind iedereen het wel prima want dat is "veilig" voor de buurt, vervolgens houd niemand houd zich eraan en is het lekker cashen voor de politie. Op sommige plaatsen zijn wegen waar je vroeger 80 mocht gewoon gedegradeerd naar een 30km zone zonder dat de weg ook maar aangepast is.Downforce Hans schreef:Ja, laten we lekker drempels neerleggen zoals ik vanmorgen hoorde op de radio..........
Ik hoop niet dat ze dan debiel hoog worden als hier in de stad waar er straten zijn die ik niet eens in kan komen omdat ik dat de onderkant van mijn auto er ondervandaan rost......
Helemaal mee eens. Jij hebt dan een sportwagen, maar ik heb met mijn Saab echt vaak de carterplaat op de bodem liggen bij <5km/u terwijl je er 30/50/60 MAG! Slaat echt nergens op.Downforce Hans schreef:Ja, laten we lekker drempels neerleggen zoals ik vanmorgen hoorde op de radio..........
Ik hoop niet dat ze dan debiel hoog worden als hier in de stad waar er straten zijn die ik niet eens in kan komen omdat ik dat de onderkant van mijn auto er ondervandaan rost......
Downforce Hans schreef:Het antwoord wat ik van die amoebes kreeg was ook wel te verwachten...."waarom koop je dan ook zo`n auto" :fy:
Ruben schreef:Downforce Hans schreef:Het antwoord wat ik van die amoebes kreeg was ook wel te verwachten...."waarom koop je dan ook zo`n auto" :fy:amoebe
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], MarcF en 6 gasten