mijn advocaat mr Macboy van Zigeuner Advocaten te camper

mijn advocaat mr Macboy van Zigeuner Advocaten te camper
Klopt, schandalig. Collega van me exact hetzelfde.Michel P schreef:En die pipo mag dus 2 conflicterende verklaringen doe, en blijft dan geloofwaardig :twisted: beetje vreemd..... de maatschappij heeft hem dat toch in ingefluisterd.
Blijft zuur, de verklaring van zijn roekeloze gedrag wat ook is waargenomen door getuigen, zou zwaarder moeten wegen.
Michel
Getuige verklaringen kunnen ook uiterst onbetrouwbaar zijn en de kans dat ze tegen je worden gebruikt is erg groot.Laat het een les voor eenieder zijn mocht iemand een ongeluk krijgen, meteen getuiges inventariseren en het liefst door de politie! haha
Jammer dat Metchu geen vrienden heeftFabian schreef:Klopt, schandalig. Collega van me exact hetzelfde.Michel P schreef:En die pipo mag dus 2 conflicterende verklaringen doe, en blijft dan geloofwaardig :twisted: beetje vreemd..... de maatschappij heeft hem dat toch in ingefluisterd.
Blijft zuur, de verklaring van zijn roekeloze gedrag wat ook is waargenomen door getuigen, zou zwaarder moeten wegen.
Michel
Hij rijdt door groen, scooter door rood. Knalt opzij in zijn auto. Stapt uit om te vragen hoe het met hem is, alle getuigen rijden door. Man spreekt geen Nederlands, politie erbij, politie vult schadeformulier in voor hem.
Maand later bericht dat zijn schade vergoed wordt want er had zich een getuige bij hem gemeld () die gezien had dat juist de scooter door groen reed.
Daar ga je dan.....je moet dus gewoon een vriendje ofzo laten getuigen, alles blijkt te kunnen!
Ik heb Metchu nog nooit gezien of gesproken maar dit aangrijpende verhaal, de rare afwikkeling en mijn gevoel voor rechtvaardigheid maken samen met 250 euro op mijn bankrekening dat hij een vriend en getuige heeft.Fabian schreef:Daar ga je dan.....je moet dus gewoon een vriendje ofzo laten getuigen, alles blijkt te kunnen!
Dat is wel zuur. Wel nuttig om te weten als ik zelf in de flank gepakt word, even gegevens van omstanders verzamelen, just in case. Op zo'n moment denk je normaalgesproken toch aan andere dingen. (en het was niet echt een grap, als een rode 'm3' richting aangeeft zou het mij opvallen)Metchu schreef: @robert, leuke grap... maar er zijn inderdaad meer getuigen geweest... bijvoorbeeld 2 auto's die wachtten totdat ik had afgeslagen... Tjah... had ik de gegevens van die mensen maar, dan was het makkelijk geweest. Ik ben allang blij dat de politietelefoniste mevrouw zo vriendelijk en meedenkend was dat ze me deze getuige heeft doorgespeeld...
Metchu schreef:De route
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten