auto snel opzij gezet, uit de auto gerend naar de dude toe. Gozer stond ook meteen op, ik zei dat hij MOEST blijven liggen en meteen 112 gebeld. ondertussen kwamen er een aantal mensen helpen. ik dacht dat het een droom was, zo snel en wazig was het allemaal. Politie erbij, ambulance erbij, kerel aan de praat gehouden tussentijds... Ik wist even niet wat ik meemaakte, alles wat ik dacht was: als die kerel het maar goed maakt. Achteraf heeft die gozer onwijs veel geluk gehad. Hij had schrammen en wat pijntjes, maar niets waarvoor hij naar het ziekenhuis moest. Heb de jongen aangeboden hem naar huis te brengen en werk gebeld dat ik later zou zijn. Toen toch maar even de schade bekeken. Zijkant was vol geraakt door de motor. Portier, zijscherm, bumper, velg, spiegel en natuurlijk motorkap waar hij overheen vloog. Motor had een kromme voorvork en een kapotte tank. Tuinhekje was ook naar de koten, maar de bewoner zij dat hij gelukkig een hamer en een paar spijkers had.
Voor hetzelfde geld was die gozer tegen een boom een half meter ernaast geknald, of zo'n betonnen verhoging waar Elmar altijd over klaagt... Hij heeft echt geluk gehad en is er tussen beland. Ik heb ook geluk gehad dat ie mij niet gekopt heeft door het raam en dat hij over de motorkap kwam... Al met al blikschade, veel spierpijn en schaafwonden voor die gozer en ik erg geschrokken. Gozer had GELUKKIG tenminste een helm op.
Toen maar even stilgestaan wat er precies gebeurde. Want op het moment dat ik wilde afslaan zag ik niets in me spiegels, hij kwam namelijk van achter. Wat bleek nou, gozer kwam van het fietspad af en zag mij stilstaan (knipperlicht stond aan en ik wilde net linksafslaan) en wilde mij voorbij, omdat hij rechtdoor moest. Meneer dacht niet even na, goh... waarom zou die bmw stilstaan op een kruispunt? Nee, laat ik er maar links voorbij knallen! En dus ging hij er links voorbij en ik sloeg linksaf... conclusie KNAL!
Gozer naar huis gebracht, netjes alle papieren ingevuld. Was een aardige jongen, hij bood ze excuses nog aan en ik zei ook dat het maar blik was allemaal en dat het belangrijkste was dat er geen gewonden waren. Nu is het gelukkig alleen maar verzekeringswerk... En we hebben het allemaal gemoederlijk en netjes afgehandeld... Maar tering wat was dat schrikken zeg... nu maar even kijken hoe ik de wagen ga oplappen...
zal zo ff wat foto's van me tel halen ...