lancerevoclub.org schreef: het viel mij op dat de voorkant van de zetel enorm hoog staat, mede door dat "kussen". Van mij zou de zetel vooraan wat lager mogen. Maar misschien steek ik er ook gewoon een race-zitje. Enigste probleem waar ik dan nog mee zit is dat ik dan een verlengde stuurnaaf zou willen, maar dan verlies ik de versnellingen aan het stuur. Ook uit het oogpunt om het originele alcantara stuur niet te slijten....
Bekend probleem. Het is een zijmontage stoel die op een kantelframe staat, en daardoor dus erg hoog. Onder de plastic kappen kun je de stoel wel loshalen en qua kanteling anders monteren. Of de originele stoel op een paar gewone zijmontage steunen zetten dmv de voeten van VACmotorsports.com, en enkel de passagiersstoel laten kantelen. Dat ziet er redelijk origineel uit als je zwarte voeten bestelt en geen hond ziet dat het niet klopt, behalve een andere CSL eigenaar.
Stuur kun je vervangen door een universeel sportstuur met schakeltoetsen/flippers, je moet dan alleen een kabelboompje maken wat vanaf de wikkelring naar de schakelaars gaat. Heb er behoorlijk wat tijd op zitten prutsen om dit werkend te krijgen, maar in onderstaand filmpje zie je Gerwin er mee rijden.
[vimeo]
http://www.vimeo.com/9062965[/vimeo]
Stuur komt 12cm verder naar binnen dan standaard, is nog steeds verstelbaar en in dit geval afneembaar inclusief flippers. De rode toets die je ziet is de claxon, voor de MDM-toets wordt nog aan een oplossing gewerkt, hiervoor moet een can-bus signaal nagebootst worden omdat de originele printplaat is te groot om in een stuurnaaf te verwerken. Hiervoor wordt een kleinere gemaakt, tot die tijd is het dus gewoon DSC aan of DSC uit met de toets op de middenconsole.